Gå til innhold

Noen som vurderer en ny baby i hus? Har to, vil ha tre :)

Anbefalte innlegg

Jeg har to jenter på 2 og 3 år og er i grunn snart klar for nummer tre :) Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus og skal gifte oss i september, men etter det tenker jeg at baby nr. 3 hadde vært veldig koselig :) Likevel må man jo tenke på alt når man vurderer noe slik. Det er stort å få nytt familiemedlem! Mannen er helt i mot, men jeg tror det er fordi vi har hatt noen veldig travle år med to tette, husbygging og bryllupsplanlegging så håper dette går over ;) Jeg vil overhode ikke lure ham, men dersom det går litt tid og han er med så er jeg klar :) Andre som vurderer nr. 3? :) Samtidig er vi jo nå "kjernefamilien". Det blir enda mer styr med tre barn. Hva syns dere andre? :) Jeg kommer nok ikke til å finne roen med å ha to når jeg så sterkt ønsker meg tre da men, artig å høre hva dere andre tenker :)

Fortsetter under...

Jeg har hørt at mange ønsker seg et barn mer enn man har. Tidvis frister nr 3 her, men ofte tenker jeg at å skulle følge med på 2 og deres fritidsaktiviteter holder. I tillegg måtte vi byttet bil, og ift ferier blir det mer vrient. Ikke minst når man er "aleneforeldre" i perioder pga seminar eller hv-øvelser føles 3 for mye ut for oss

Endret av Kenga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...