Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #1 Skrevet 19. juni 2014 Håper noen kan svare . Har gjennomført ivf. Satt inn to 8 delte egg. Testet positivt på rd 7 billigtest. Svak men tydelig . Rd 8 svakere og to negative cb digital . Rd 9 så godt som blank . Vet man ikke burde teste så tidlig men gjort er gjort ! Min teori er at eggene har festet seg nok til å produsere hcg , deretter sluppet igjen . På rd 7 var det 12 dager siden pregnyl ble satt. Så dermed kan det vel ikke være den som ga utslag ? Rd 11 i dag , 10 om jeg ikke teller med innsettdagen, og jeg har ikke testet i dag! Har også sluttet med lutinus da jeg er sikker på at håpet er ute. Finnes det noen som har opplevd noe lignende og alikevel vært gravid ? Jeg er forresten ingen sen produsent av hcg heller . Ved tidligere svangerskap har jeg fått positiv test fra rd 9! Anonymous poster hash: 64866...51c
Ringfinger Skrevet 19. juni 2014 #2 Skrevet 19. juni 2014 Jeg har hatt det slik to ganger, fått tidlig positiv test(billigtest) men negativ cb test.. Mistet dagen jeg ventet mensen begge gangene.
Ringfinger Skrevet 19. juni 2014 #3 Skrevet 19. juni 2014 Men er nok for tidlig å si.. Du må bare fortsette å ha troa og tenke at du har tatt test for tidlig, at det ikke har stabilisert seg enda
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #4 Skrevet 19. juni 2014 Men er nok for tidlig å si.. Du må bare fortsette å ha troa og tenke at du har tatt test for tidlig, at det ikke har stabilisert seg enda Men hva betyr stabilisert seg? Eller jeg vet jo hva det betyr men i denne sammenheng? Når man først har fått påvist hcg går det vel ikke ned igjen ? Anonymous poster hash: 64866...51c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #5 Skrevet 19. juni 2014 Vil tro at det enten er kjemisk eller at sprøyten slo ut at det er derfor testene blir mer negative. Hvis den slo ut på sprøyten kan du få positiv test på testdagen. Ikke alle som tester positivt tidligere selv om mange av oss gjør det. Lykke til Anonymous poster hash: 27100...e85
Ringfinger Skrevet 19. juni 2014 #6 Skrevet 19. juni 2014 At du kanskje ikke hadde tusser på 10 timer da du fikk positiv test og da klarte kroppen å samle mer hcg enn når du tok andre testen som kanskje bare var 7-8 timer siden sist du tisset
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #7 Skrevet 19. juni 2014 At du kanskje ikke hadde tusser på 10 timer da du fikk positiv test og da klarte kroppen å samle mer hcg enn når du tok andre testen som kanskje bare var 7-8 timer siden sist du tisset Ok. 1 test ble tatt på morran rd 7. Da hadde jeg ikke tisset siden jeg la meg i 2200 tiden . Ca 9 t. Andre test ble tatt på rd 8, kl 0630. da var jeg oppe i 0030 tiden og tisset. 7 timer. Den negative cb ble tatt i samme urin, den andre negative cb ble tatt 6 timer etterpå . Altså rundt 1200 på dagen. Den siste strimmelen ble tatt i går rundt kl13 og da var det bare timer siden sist jeg var på do . Kan det ha noe å si? Anonymous poster hash: 64866...51c
mam&mam Skrevet 19. juni 2014 #8 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde det slik, positiv test en dag, mens negativ neste. Det var kjemisk dessverre... Testen burde vel fortsette å være positiv når du først har fått det, ihvertfall om du bruker CB. Vil ikke være kjip, og skjønner at det ikke føles bra å lese. Tenkte bare dele min erfaring. Jeg for min del, skal prøve å ikke teste i det hele tatt ved neste forsøk, man kan jo bli gal av mindre. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2014 #9 Skrevet 19. juni 2014 Jeg hadde det slik, positiv test en dag, mens negativ neste. Det var kjemisk dessverre... Testen burde vel fortsette å være positiv når du først har fått det, ihvertfall om du bruker CB. Vil ikke være kjip, og skjønner at det ikke føles bra å lese. Tenkte bare dele min erfaring. Jeg for min del, skal prøve å ikke teste i det hele tatt ved neste forsøk, man kan jo bli gal av mindre. Lykke til. Cb har bare vært negative . Billigtester som har slått ut på begge står det at de kan måle fra hcg nivå 25! Så vet ikke jeg ... Nei det er nok kjemisk... Det har du rett i . Men tenkte i et svakt øyeblikkk at det å få positiv rd 7 var alt for tidlig og at det må ha vært pregnyl . Hadde det vært der hadde servert håp fortsatt . Men er vel bare å stikke fingeren i jorda ! Anonymous poster hash: 64866...51c
mam&mam Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Håper jo at det ikke er det, man vet jo aldri vet bare at det er fort å få opp håpet når mange sier at positiv er positiv osv, det er jo ikke sånn det er alltid :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå