Gå til innhold

Shitt pomfritt hva har skjedd med underlivet mitt

Anbefalte innlegg

Tok et speil her en dag for å se åssen det så ut 5 mnd etter fødsel.

Og det så ikke ut som før. I skjedeåpningen bak mot endetarmen ser det som deler av skjedeveggen tyter litt ut lissom,,, usj ! Sorry detaljer. Kan lissom dytte det inn igjen og det kjennes og ser ut som innsiden av skjeden. Helt sånn mykt og som vevet eller skjede.

Har vært på gutt etter fødsel og legen sa ikke noe. Sex kjennes som før. Mn jeg kjenner jo at jeg er litt slappere der nede

Er det dette som kalles fremfall av skjedeveggen ???

Fortsetter under...

Sånn er det her å... Det er liksom så åpent. Knipemusklene strammer jo inni kjeden, men ikke i åpningen liksom. Merker at veggen er mye nærmere utgangen enn flr :P

I tillegg tror jeg at jeg har moe daukjøtt etter klipping og sying, for innimellom så henger det ut en skinnbit fra der nede. Hehe... Huff fæle detaljer :P Har ikke fått somlet meg til legen enda... Utsetter og utsetter for regner med det må opereres og sys, og det frister så lite :P

Må jo nesten bare le men det ser jo ut som musa er vrengt nesten hahaha

Mannen klager ikke så da er det ikke så farlig men jeg fikk letter bakoversveis da jeg betraktet åstedet ..

Kan nesten se ut som de har sydd for lite mellom skjede og endetarmen .

Har du vært på kontroll etter fødsel da tillith ? Jeg var som sagt 6 uker etter fødsel men legen sa ikke noe. Sjekka bare en cyste, tok celleprøve og satte inn spiral.

Ja, men da var ikke alt grodd ordentlig, så legen sa bare at det så normalt ut og ville gå seg fint til. Legen min er nok ingen gynekolog, og hadde nok lite lyst å ta undersøkelsen :P var veldig rask og ubekvem..hehe..men det har da altså ikke gått seg til virker det som. Har ny fastlege nå, så får komme meg av gårde snart, har fått innkalling til celleprøve å så jeg så

Annonse

Uff at dere orker å se på underlivet deres :/ d hadde jeg aldri turt etter å ha født. Jeg har ikke sydd ett sting, så regner med d ser normalt ut. Men kvinnelige underliv er faktisk noe av d ekleste jeg ser..så jeg vil helst ikke se på d nei. Hehe ja jeg er sikkert rar ;)

Jeg tror alt dere beskriver er normalt. Tenk det store hodet til babyen som presset seg vei der! Musklene fikk rimelig juling, og det tar litt tid før alt er tilbake til normalt. Hvis det noengang blir helt som før da. Knipeøvelser er aldri feil. ;)

Var jo hos gyn og sjekka alt som sjekkes kan i overgang feb/ mars. Har ingen plager med det. Vurderte time hos gyn her nå etter flere dager med vondt over skamben, men igår kom mensen for første gang etter fødsel så det forklarer vel det. Så da frister ikke tur til gyn så veldig ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...