Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #26 Skrevet 20. juni 2014 Hehe, mange morsomme historier her. Jeg var på visning på en leilighet som skulle leies ut. I annonsen stod det barnevennlig og praktisk leilighet med mye oppbevaringsplass. Jeg var alenemor på den tiden og min datter var 2 år. Da vi kom fram var det et stort hus som var gjort om til flere leiligheter. Og det så helt perfekt ut. Stor felles gang som jeg kunne sette fra meg vognen i. Huseier sa det bodde flere barnefamilier i huset og det var totalt fem leiligheter. To nede, to i andre etg og en øverst. Jeg var sikker på at vi skulle inn i en av de nederste. Men huseier startet og gå opp trappen. Da vi kom til andre etg stoppet vi heller ikke der, men fortsatte opp noen veldig bratte trapper til vi kom til en pitteliten dør. Ja utbrøt huseieren, denne døren er da perfekt for datteren din, det var den, men vi andre måtte nermest krype inn. Eneste plassen man kunne stå noenlunde oppreist i leiligheten var i midten. Dette er en leilighet som er perfekt for mennesker med små barn utbrøt huseieren mens han viste oss rundt. Vi krøp inn på soverommet og jeg må si jeg følte meg rimelig teit der vi satt på huk jeg, huseieren og min venn som var med, han er forresten to meter og kunne ikke stå oppreist en eneste plass i leiligheten. Som du ser er alle dørene tilrettelagt for mennesker med barn, det er også toalettet siden det er så lavt. I veggene er det masse oppbevaringsplass til leker og diverse. Var ikke plass til skap en gang i leiligheten så han hadde ordnet med kister og mini kommoder for å ha klær og kjøkkenutstyr i. , til og med sengen var lav, han hadde sagd av bena på den. En sprinkelseng hadde ikke fått plass, men det var da ikke et problem, for han hadde en stor kiste som barnet kunne sove i. (Ikke likkiste) Man måtte seriøst sitte og stå bøyd overalt i leiligheten, til og med på toalettet, i dusjen og i sofaen. At han kunne mene den leiligheten passet perfekt for barnefamilier skjønner jeg ikke. Vi ble ikke å leie den leiligheten. Anonymous poster hash: 8d530...c56
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #27 Skrevet 20. juni 2014 dytter Anonymous poster hash: 8d530...c56
Kathrine. Skrevet 20. juni 2014 #28 Skrevet 20. juni 2014 Hehe, mange morsomme historier her. Jeg var på visning på en leilighet som skulle leies ut. I annonsen stod det barnevennlig og praktisk leilighet med mye oppbevaringsplass. Jeg var alenemor på den tiden og min datter var 2 år. Da vi kom fram var det et stort hus som var gjort om til flere leiligheter. Og det så helt perfekt ut. Stor felles gang som jeg kunne sette fra meg vognen i. Huseier sa det bodde flere barnefamilier i huset og det var totalt fem leiligheter. To nede, to i andre etg og en øverst. Jeg var sikker på at vi skulle inn i en av de nederste. Men huseier startet og gå opp trappen. Da vi kom til andre etg stoppet vi heller ikke der, men fortsatte opp noen veldig bratte trapper til vi kom til en pitteliten dør. Ja utbrøt huseieren, denne døren er da perfekt for datteren din, det var den, men vi andre måtte nermest krype inn. Eneste plassen man kunne stå noenlunde oppreist i leiligheten var i midten. Dette er en leilighet som er perfekt for mennesker med små barn utbrøt huseieren mens han viste oss rundt. Vi krøp inn på soverommet og jeg må si jeg følte meg rimelig teit der vi satt på huk jeg, huseieren og min venn som var med, han er forresten to meter og kunne ikke stå oppreist en eneste plass i leiligheten. Som du ser er alle dørene tilrettelagt for mennesker med barn, det er også toalettet siden det er så lavt. I veggene er det masse oppbevaringsplass til leker og diverse. Var ikke plass til skap en gang i leiligheten så han hadde ordnet med kister og mini kommoder for å ha klær og kjøkkenutstyr i. , til og med sengen var lav, han hadde sagd av bena på den. En sprinkelseng hadde ikke fått plass, men det var da ikke et problem, for han hadde en stor kiste som barnet kunne sove i. (Ikke likkiste) Man måtte seriøst sitte og stå bøyd overalt i leiligheten, til og med på toalettet, i dusjen og i sofaen. At han kunne mene den leiligheten passet perfekt for barnefamilier skjønner jeg ikke. Vi ble ikke å leie den leiligheten. Anonymous poster hash: 8d530...c56 Ler så eg griner her.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2014 #29 Skrevet 20. juni 2014 Hehe, mange morsomme historier her. Jeg var på visning på en leilighet som skulle leies ut. I annonsen stod det barnevennlig og praktisk leilighet med mye oppbevaringsplass. Jeg var alenemor på den tiden og min datter var 2 år. Da vi kom fram var det et stort hus som var gjort om til flere leiligheter. Og det så helt perfekt ut. Stor felles gang som jeg kunne sette fra meg vognen i. Huseier sa det bodde flere barnefamilier i huset og det var totalt fem leiligheter. To nede, to i andre etg og en øverst. Jeg var sikker på at vi skulle inn i en av de nederste. Men huseier startet og gå opp trappen. Da vi kom til andre etg stoppet vi heller ikke der, men fortsatte opp noen veldig bratte trapper til vi kom til en pitteliten dør. Ja utbrøt huseieren, denne døren er da perfekt for datteren din, det var den, men vi andre måtte nermest krype inn. Eneste plassen man kunne stå noenlunde oppreist i leiligheten var i midten. Dette er en leilighet som er perfekt for mennesker med små barn utbrøt huseieren mens han viste oss rundt. Vi krøp inn på soverommet og jeg må si jeg følte meg rimelig teit der vi satt på huk jeg, huseieren og min venn som var med, han er forresten to meter og kunne ikke stå oppreist en eneste plass i leiligheten. Som du ser er alle dørene tilrettelagt for mennesker med barn, det er også toalettet siden det er så lavt. I veggene er det masse oppbevaringsplass til leker og diverse. Var ikke plass til skap en gang i leiligheten så han hadde ordnet med kister og mini kommoder for å ha klær og kjøkkenutstyr i. , til og med sengen var lav, han hadde sagd av bena på den. En sprinkelseng hadde ikke fått plass, men det var da ikke et problem, for han hadde en stor kiste som barnet kunne sove i. (Ikke likkiste) Man måtte seriøst sitte og stå bøyd overalt i leiligheten, til og med på toalettet, i dusjen og i sofaen. At han kunne mene den leiligheten passet perfekt for barnefamilier skjønner jeg ikke. Vi ble ikke å leie den leiligheten. Anonymous poster hash: 8d530...c56 Jeg kan ikke tenke meg at det der er en godkjent leilighet i det hele tatt. 😱 hvordan kommer feks brannmenn seg inn der raskt? Anonymous poster hash: bedc9...e42
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #30 Skrevet 21. juni 2014 Hehe, mange morsomme historier her. Jeg var på visning på en leilighet som skulle leies ut. I annonsen stod det barnevennlig og praktisk leilighet med mye oppbevaringsplass. Jeg var alenemor på den tiden og min datter var 2 år. Da vi kom fram var det et stort hus som var gjort om til flere leiligheter. Og det så helt perfekt ut. Stor felles gang som jeg kunne sette fra meg vognen i. Huseier sa det bodde flere barnefamilier i huset og det var totalt fem leiligheter. To nede, to i andre etg og en øverst. Jeg var sikker på at vi skulle inn i en av de nederste. Men huseier startet og gå opp trappen. Da vi kom til andre etg stoppet vi heller ikke der, men fortsatte opp noen veldig bratte trapper til vi kom til en pitteliten dør. Ja utbrøt huseieren, denne døren er da perfekt for datteren din, det var den, men vi andre måtte nermest krype inn. Eneste plassen man kunne stå noenlunde oppreist i leiligheten var i midten. Dette er en leilighet som er perfekt for mennesker med små barn utbrøt huseieren mens han viste oss rundt. Vi krøp inn på soverommet og jeg må si jeg følte meg rimelig teit der vi satt på huk jeg, huseieren og min venn som var med, han er forresten to meter og kunne ikke stå oppreist en eneste plass i leiligheten. Som du ser er alle dørene tilrettelagt for mennesker med barn, det er også toalettet siden det er så lavt. I veggene er det masse oppbevaringsplass til leker og diverse. Var ikke plass til skap en gang i leiligheten så han hadde ordnet med kister og mini kommoder for å ha klær og kjøkkenutstyr i. , til og med sengen var lav, han hadde sagd av bena på den. En sprinkelseng hadde ikke fått plass, men det var da ikke et problem, for han hadde en stor kiste som barnet kunne sove i. (Ikke likkiste) Man måtte seriøst sitte og stå bøyd overalt i leiligheten, til og med på toalettet, i dusjen og i sofaen. At han kunne mene den leiligheten passet perfekt for barnefamilier skjønner jeg ikke. Vi ble ikke å leie den leiligheten. Anonymous poster hash: 8d530...c56 Jeg kan ikke tenke meg at det der er en godkjent leilighet i det hele tatt. hvordan kommer feks brannmenn seg inn der raskt? Anonymous poster hash: bedc9...e42 Nei den kan garantert ikke være godkjent. Dette var et kaldloft som hadde blitt gjort om best mulig til en leilighet. Bare de siste trappene opp til leiligheten var trang, smal og veeeeldig bratt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de har klart å fått opp møblene som stod der. Skjønner godt at han leide den ut møblert. Var kun to små vinduer og et takvindu. Anonymous poster hash: 8d530...c56
Himmel og hav Skrevet 21. juni 2014 #31 Skrevet 21. juni 2014 Vi var på privatvisning i en enebolig for noen år siden, og ble tatt i mot av fruen i huset. Huset var fint, egentlig, men mens hun fulgte oss rundt og fortalte om ting så foregikk det omtrent på dette viset: "Her er vaskerommet. Det er strykebrett under benken, for det synes vi er så praktisk. Dette er drømmehuset vårt, skjønner dere, men på grunn av min helse så må vi flytte *sukk*." "Her på kjøkkenet er det utgang til terrassen. Det var vi veldig bestemte på at drømmehuset vårt skulle ha. Men nå må vi flytte...*hikst*" Jeg har sjelden følt meg mer beklemt, og selv om huset egentlig var interessant for oss, så orket vi jo knapt å se andre etasje, og benyttet første mulighet til å dra. Jeg har også opplevd en megler som løy så det rant. Litt leit for han at vi var kjent i området fra før... "Her er det mulighet til å sitte i solen og spise frokost!" Snodig, i og med at den siden vendte mot nordvest, men det kan jo tenkes at han synes at frokost passer best i 22 tiden på kvelden midtsommers . "Det er kort vei til offentlig transport" For noen er sikker 2,5 km til nærmeste busstopp ingenting, men det kvalifiserer ikke til "kort". "Barneskolen ligger rett over haugen" Forsåvidt nesten riktig. Rett over haugen og 5 km til, sånn ca. Det ble så mye fantasi og fiksjon at jeg til slutt måtte spørre om han visste hva han solgte. Da innrømte han at han hadde steppet inn på kort varsel for en kollega, og absolutt ikke var kjent i området. Snakk om yrkesstolthet.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2014 #32 Skrevet 21. juni 2014 Hehe, mange morsomme historier her. Jeg var på visning på en leilighet som skulle leies ut. I annonsen stod det barnevennlig og praktisk leilighet med mye oppbevaringsplass. Jeg var alenemor på den tiden og min datter var 2 år. Da vi kom fram var det et stort hus som var gjort om til flere leiligheter. Og det så helt perfekt ut. Stor felles gang som jeg kunne sette fra meg vognen i. Huseier sa det bodde flere barnefamilier i huset og det var totalt fem leiligheter. To nede, to i andre etg og en øverst. Jeg var sikker på at vi skulle inn i en av de nederste. Men huseier startet og gå opp trappen. Da vi kom til andre etg stoppet vi heller ikke der, men fortsatte opp noen veldig bratte trapper til vi kom til en pitteliten dør. Ja utbrøt huseieren, denne døren er da perfekt for datteren din, det var den, men vi andre måtte nermest krype inn. Eneste plassen man kunne stå noenlunde oppreist i leiligheten var i midten. Dette er en leilighet som er perfekt for mennesker med små barn utbrøt huseieren mens han viste oss rundt. Vi krøp inn på soverommet og jeg må si jeg følte meg rimelig teit der vi satt på huk jeg, huseieren og min venn som var med, han er forresten to meter og kunne ikke stå oppreist en eneste plass i leiligheten. Som du ser er alle dørene tilrettelagt for mennesker med barn, det er også toalettet siden det er så lavt. I veggene er det masse oppbevaringsplass til leker og diverse. Var ikke plass til skap en gang i leiligheten så han hadde ordnet med kister og mini kommoder for å ha klær og kjøkkenutstyr i. , til og med sengen var lav, han hadde sagd av bena på den. En sprinkelseng hadde ikke fått plass, men det var da ikke et problem, for han hadde en stor kiste som barnet kunne sove i. (Ikke likkiste) Man måtte seriøst sitte og stå bøyd overalt i leiligheten, til og med på toalettet, i dusjen og i sofaen. At han kunne mene den leiligheten passet perfekt for barnefamilier skjønner jeg ikke. Vi ble ikke å leie den leiligheten. Anonymous poster hash: 8d530...c56 Jeg kan ikke tenke meg at det der er en godkjent leilighet i det hele tatt. hvordan kommer feks brannmenn seg inn der raskt? Anonymous poster hash: bedc9...e42 Nei den kan garantert ikke være godkjent. Dette var et kaldloft som hadde blitt gjort om best mulig til en leilighet. Bare de siste trappene opp til leiligheten var trang, smal og veeeeldig bratt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan de har klart å fått opp møblene som stod der. Skjønner godt at han leide den ut møblert. Var kun to små vinduer og et takvindu. Anonymous poster hash: 8d530...c56 Høres skummelt ut. Enda godt dere ikke tok den. 😳 Anonymous poster hash: bedc9...e42
Gjest Antarctica Skrevet 22. juni 2014 #33 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke vært på noen rare visninger, men min venninne hadde en fargerik historie fra da hun solgte leiligheten: En av familiene som vil kjøpe har med seg bestemora samt en liten gutt på 6-7 år på visning. Ikke så rart i seg selv, men etter en stund kommer grunnen fram. Gutten er nemlig synsk, og er med for å "se" diverse ånder og nisser i leiligheten, og bestemoren er en slags heks eller et medium som er ekspert på å drive ut åndene som den lille gutten ser. Angivelig fant han to ånder samt en nisse på loftet, og kjøperne spør da om det er OK at de foretar utdrivelsen før de kjøper?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #34 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har ikke vært på noen rare visninger, men min venninne hadde en fargerik historie fra da hun solgte leiligheten: En av familiene som vil kjøpe har med seg bestemora samt en liten gutt på 6-7 år på visning. Ikke så rart i seg selv, men etter en stund kommer grunnen fram. Gutten er nemlig synsk, og er med for å "se" diverse ånder og nisser i leiligheten, og bestemoren er en slags heks eller et medium som er ekspert på å drive ut åndene som den lille gutten ser. Angivelig fant han to ånder samt en nisse på loftet, og kjøperne spør da om det er OK at de foretar utdrivelsen før de kjøper? Håkeiii... 😄 Vet de forresten ikke at de skal ta godt vare på nissen, ikke drive ham ut, så tar han godt vare på dem? 😄😉 Anonymous poster hash: bedc9...e42
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #35 Skrevet 22. juni 2014 Dytter Anonymous poster hash: 3bd99...414
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2014 #36 Skrevet 22. juni 2014 Dytter enda litt.... ;-) Anonymous poster hash: 11039...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå