Gå til innhold

Hva er din rareste opplevelse på visning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg var med på siste visning hos meg selv der jeg bodde før. Synes det var veldig merkelig når et par kikket veldig lenge inne i kjøleskapet mitt... ,o)

Skrevet

Var på visning i et rekkehus. Det bodde en storfamilie der (mor, far, besteforeldre, barn og sksen av foreldrene) som var hjemme da det var visning, så det var mye folk der ja. Det så ikke ut som at de hadde planlagt å leve noe annerledes selvom det var visning. Da vi skulle se på badet var det akkurat dusjet der, vått på gulvet og damp. Familien var nesten ferdig med middag og flere satt rundt bodet på kjøkkenet å ventet på mat. På det ene soverommet måtte vi kikke inn uten å skru på lyset, for der lå det en toåring å sov i dobbeltengen. Jeg merka på megleren at han synes det var ukomfertabelt, men han sa bare at familien er hjemme under visningen :D

Anonymous poster hash: 6fe84...7ee
Gjest cd0da
Skrevet

Har et par, men de er vel bare litt spesielle.

Ene var vi på visning i et hus. Var privatvisning. Eieren åpna for oss og sa at vi bare skulle se rundt og ho satte seg å så på tv ...

Vi la ikke inn bud :P

Også hadde vi vår egen leilighet som vi skulle selge. Kom en dame på visning og fra hun kom inn var ALT negativt. Dumt at den lå i 2.etasje, var liten, trangt, ikke hennes stil etc.

At hun kjøpte den fatter jeg ikke! Selv etter hun kjøpte den klaga hun på at den var så liten og at hun ikke kom til å trives osv -.-

Spesiell dame da! Ringte meg flere ganger i ettertid at ho kom til å dø der osv. fordi det lukta litt røyk fra yttersiden når naboen fyra i peisen -.- Tilslutt ble det så ille at jeg begynte å vurdere anmeldelse for ho ringte meg flere ganger daglig og svarte jeg ikke la ho igjen beskjeder om at jeg MÅTTE ringe tilbake osv 

Skrevet

Vi var på privatvisning i et rekkehus, som bare skrek "nei" fra det øyeblikket vi kom inn. Men kunne jo ikke gå, pga det bare var oss og selger. Og han snakka i ett, om alle de geniale tingene han hadde gjort. Slik som å male parketten rosa i stua (da slapp man misfarging fra sola), eller å kle inn fronten på oppvaskmaskinen med rester av laminat fra kjøkkengulvet (slik at man fikk en helhet.. han hadde ikke brukt nok lim, så deler hadde sklidd 15 cm lenger ned enn andre. Lekkert).

Var de lengste 20 minuttene i mitt liv. Vi gikk aldri på privatvisning igjen.

Anonymous poster hash: 50cd9...f84

Skrevet

Da broren min solgte, var det ei dame som bare kikka inni kjøleskapet, og klagde over at det ikke var rent nok inni.

Hun så bare kort i alle andre rom, men brukte lang tid på å se inni kjøleskapet. .

Anonymous poster hash: 50cd9...f84

Annonse

Skrevet

Når jeg solgte min leilighet, og det ene paret som kom på visning ville ha både rammene mine, som jeg betalte en formue for, putene, spisestuen og gardinene uten å betale noe for. Kiss my ass!

Anonymous poster hash: f1838...ce9

Skrevet

Var på visning, og der var det en fyr som spurte masse om leiligheten hadde nok feng sui, og om sofaen sto slik og slik.. Han satte seg tilslutt ned i sofaen og begynte å messe.. Litt sånn yogaguru fyr..

Anonymous poster hash: 2bb5f...a12
Skrevet (endret)

Flere år siden nå men vi var på visning hos en fin frue som leide ut leiligheten over seg. Det var på det  tidspunktet hennes sønn og svigerdatter som bodde der, men de hadde kjøpt eget så de skulle flytte. Hun gikk nøye til verks når hun viste oss leiligheten, hun åpnet skuffer og skap. Når hun kom inn på soverommet så åpnet hun for å vise fram klesskapet slo på lyset inni klesskapet og der sto det full pakke med dildo, glidemiddel og andre sexleketøy.....fnis. Jeg latet jo selvfølgelig som om jeg ikke så noen av de tingene, hun fikk nemlig det sjokka utrykket i fjeset før hun innså at jeg liksom ikke hadde sett noe og begynte selv å late som ingenting.  Kan tenke meg det var flaut for henne da det var hennes sønn som bodde der ;) Latteren sitter veldig løst hos meg så jeg måtte skikkelig konsentrere meg, men når jeg kom ut i bilen og vi hadde begynt å kjøre så ko jeg så tårene trillet.

Dildo i klesskap helt greit altså, men sjokka utrykk på fin frue DET er komisk.

Endret av Elina
Skrevet

Når jeg og mannen min skulle selge en leilighet så ville megler at jeg skulle være med på visning. Det kom ganske mange, men det var bla en mann som kom med kone og 3 barn, dette var en liten leilighet på 40 kvd og med kun 1 soverom (derfor vi solgte, vi skulle ha barn ). Så da begynte han å mase seg i hjel på megleren om det var lov at et par av ungene låg i stua å sov :D 

Ei annen dame som var på visningen var helt besatt av oppvaskmaskinen vår og hun studerte den NØYE, før hun bemerket at dette måtte være en liten oppvaskmaskin, jeg sa at det var standarstørrelse, men det trodde hun ikke noe på før hun maste videre om hvor gammel den var, hvor vi hadde kjøpt den osv.. denne oppvaskmaskinen var helt ny og fulgte IKKE med leiligheten, noe vi opplyste om, men hun maste bare videre om denne oppvaskmaskinen.. Hun spurte ikke om noe som gjaldt leiligheten heller. Hun sto faktisk på kjøkkenet med oppvaskmaskinen og maste om den i over 1 time. Hun gikk faktisk ingen andre steder i leiligheten heller enn nettopp kjøkkenet..

Skrevet

Eksen og jeg skulle selge leiligheten vi bodde i en gang og hadde øgler og en slange..Vi ante ikke hva vi skulle gjøre med dem under visningene og valgte å sette øglene i klesskapet, med terrarie, varmelamper og alt, og slangen satte vi under et bord mellom to sofaer, med en lang duk på bordet.

Vi ga beskjed til megler at det nok ikke var lurt å se inni skapet og under bordet, men jeg vet faktisk ikke om noen faktisk åpnet garderobeskapet :P Da må de ha fått et lite sjokk ;)

Anonymous poster hash: 8e4d8...a46
Skrevet

Jeg var på en visning der boligen skulle tvangsselges. Eieren ville tydeligvis ikke selge boligen (hun var i hvert fall ikke opptatt av å gi et godt inntrykk av boligen). Den var ikkke vasket. I tillegg hadde hadde eieren invitert sine venner på fest på visningskvelden. De satt ute på verandaen og drakk og røykte, eieren og vennene gikk gjentatte ganger på do mellom drinkene. :P

Anonymous poster hash: 3bd99...414
Skrevet

For mange år siden leide jeg en leilighet i et hus som skulle selges.

Problemet var at huseier "glemte" å informere oss om dette og at de skulle ha private visninger. (De solgte uten megler, kom aldri noen "til salgs" lapp opp.)

Jeg er ikke av de mest huslige, og etter å ha jobbet med fullt kjør en uke i restaurang og bortreist hele mandag, bar leiligheten tydelig preg av dette.. (totalt bombet - med div leketøy veldig synlig fremme. Var før det kom barn)

Jeg sov leeeenge på tirsdag, var jo gørrsliten.

Våknet av at huseier låste seg inn for å ha visning...

Herregud så flau jeg var, det var paret som var på visning også.

Hun heksa som skulle selge tror jeg gjorde det med vilje for å sette oss i et dårlig lys.

Hun fikk ikke solgt huset.

Vi flyttet derfra ikke lenge etter, og fra plassen noen år etter., hun prøvde fortsatt å selge. Ingen som ville bo i leiligheten etter oss heller

Anonymous poster hash: ae34f...43c

Annonse

Skrevet

Dytter! Morsom tråd :D

Skrevet

Haha fantastisk! Dytter litt, jeg også :P

Skrevet

For drøye 10 år siden skulle min far kjøpe hus. (igjen) & han har fått det for seg at jeg liker å bli med han på såndt så jeg var med på 30+ visninger til slutt endte vi opp på dal da. Lite koselig hus i en blind gate. Men de som bodde der leide, & de ville Tydlig vis ikke flytte. Når det var visning hadde deres 4 barn 2-3 venner hver seg på besøk & de hadde fisk til middag (satt å spiste når vi kom) på badet lukta det kloak pga et sprukket rør bak do & loftet var muggent. Det var leker over allt! Kan ikke fatte hva pappa så i det huset men han kjøpte det til slutt. Fikk det billig & selger fiksa alle problemene av egen lomme. Tviler på at de tjente noe serlig på det salget & familien som leide av dem sleit med å finne nytt sted å bo (de la ut anongse på finn "stor familie med hund søker rimelig hus, har referanser" den lå ute i 6 mnd.) & så var det når mora til en venninne av meg ville kjøpe huset til mamma rett etter at deres hus ble solgt på tvangs salg. Stakkar mamma som måtte forklarer for henne at de ikke hadde råd & at "venne rabatt" ikke gjeller når det er snakk om stort hus med bla 3 bad & 6 soverom :P hele greia ble utrolig pinlig & dum.

Anonymous poster hash: 748db...295

Skrevet

Solgte leiligheten min i Oslo for mange år siden og var med på selve visningen sammen med mekler. 

Det kom en ung jente (20 år gammel) for å titte på leiligheten og jeg og mekleren ga henne litt tid til å titte rundt alene. Etter ca 10 minutter syns vi at hun hadde vært litt for lenge på soverrommet mitt så vi bestemte oss for å se hva hun holdt på med. (Dette var ikke en stor leilighet, ca 50kvm, så 10 minutter på soverrommet var temmelig lenge syns vi). 

Der hadde hun tatt seg friheten til å prøve noen av klærne mine. Jeg var lamslått, men mekleren ble ganske sur og spurte hva søren hun holdt på med. Jenta hadde ingen god forklaring, bare trakk litt på skuldrene og spurte om klærne fulgte med leiligheten  :o .

Mekleren sa senere at dette ikke var det rareste han hadde vært borti på visning før. 

Jenta vant budrunden, men klærne mine fikk hun ikke. 

Skrevet

Solgte leiligheten min i Oslo for mange år siden og var med på selve visningen sammen med mekler. 

Det kom en ung jente (20 år gammel) for å titte på leiligheten og jeg og mekleren ga henne litt tid til å titte rundt alene. Etter ca 10 minutter syns vi at hun hadde vært litt for lenge på soverrommet mitt så vi bestemte oss for å se hva hun holdt på med. (Dette var ikke en stor leilighet, ca 50kvm, så 10 minutter på soverrommet var temmelig lenge syns vi). 

Der hadde hun tatt seg friheten til å prøve noen av klærne mine. Jeg var lamslått, men mekleren ble ganske sur og spurte hva søren hun holdt på med. Jenta hadde ingen god forklaring, bare trakk litt på skuldrene og spurte om klærne fulgte med leiligheten  :o .

Mekleren sa senere at dette ikke var det rareste han hadde vært borti på visning før. 

Jenta vant budrunden, men klærne mine fikk hun ikke. 

Whoa....

Anonymous poster hash: 147bd...468

Skrevet

Vi var på privatvisning, og eier fortalte alt om hvorfor huset skulle selges. Mannen hennes hadde vært utro. Syntes synd på damen, det er klart; men det var utrolig ubehagelig å bli stående i halvannen time på trappa (vi kom oss jo ikke løs, det var aldri noen naturlig pause i utbroderingen hennes) og høre på alle detaljene rundt hvordan hun hadde oppdaget det, hvor skuffet hun ble, at hun hadde trodd hun skulle få bo i huset for alltid, at mannen nå var sammen med denne andre og at hun hatet ham intenst etc.

I tillegg passet hun på å si at visninger var det verste hun visste, så hun hadde syntes det var så kjipt å høre at vi skulle komme den dagen. Da hadde hun og barna måttet rydde og vaske, bare fordi eksen hadde vært utro og satt dem i denne situasjonen.

Det hele var meget spesielt. Men det var jo huset også, så vi så forbi den noe surrealistiske opplevelsen og kjøpte det.

Skrevet

Vi var på privatvisning, og eier fortalte alt om hvorfor huset skulle selges. Mannen hennes hadde vært utro. Syntes synd på damen, det er klart; men det var utrolig ubehagelig å bli stående i halvannen time på trappa (vi kom oss jo ikke løs, det var aldri noen naturlig pause i utbroderingen hennes) og høre på alle detaljene rundt hvordan hun hadde oppdaget det, hvor skuffet hun ble, at hun hadde trodd hun skulle få bo i huset for alltid, at mannen nå var sammen med denne andre og at hun hatet ham intenst etc.

I tillegg passet hun på å si at visninger var det verste hun visste, så hun hadde syntes det var så kjipt å høre at vi skulle komme den dagen. Da hadde hun og barna måttet rydde og vaske, bare fordi eksen hadde vært utro og satt dem i denne situasjonen.

Det hele var meget spesielt. Men det var jo huset også, så vi så forbi den noe surrealistiske opplevelsen og kjøpte det.

Hehe, kanskje hun er søstera med hun som vi kjøpte hus av!?! Opplevde nemlig nesten det samme nå i vinter, da vi var på privatvisning. Hadde ikke vært for at vi hadde kjempe lyst på dette huset, så tror jeg vi hadde bare "avviste" henne pent midt under broderiet om utroskapet. 

Må også nevne at hun fant en del av hans saker under oppryddingen, og slengte alt i en haug rett på skiten golvet i boden ved siden av garasje, i flg henne så skulle dem havne i gata etter hvert, så får han hente dem der selv... 

Anonymous poster hash: 86b55...7e3

Skrevet

Jeg var på en visning der boligen skulle tvangsselges. Eieren ville tydeligvis ikke selge boligen (hun var i hvert fall ikke opptatt av å gi et godt inntrykk av boligen). Den var ikkke vasket. I tillegg hadde hadde eieren invitert sine venner på fest på visningskvelden. De satt ute på verandaen og drakk og røykte, eieren og vennene gikk gjentatte ganger på do mellom drinkene. :P

Slike historier ift tvangssalg er jo ikke uvanlig. Og at de ikke ønsker å selge, og dermed heller ikke anstrenger seg ift salg og visninger, er jo egentlig ikke så rart.

Anonymous poster hash: bedc9...e42

Skrevet

Vi var på privatvisning, og eier fortalte alt om hvorfor huset skulle selges. Mannen hennes hadde vært utro. Syntes synd på damen, det er klart; men det var utrolig ubehagelig å bli stående i halvannen time på trappa (vi kom oss jo ikke løs, det var aldri noen naturlig pause i utbroderingen hennes) og høre på alle detaljene rundt hvordan hun hadde oppdaget det, hvor skuffet hun ble, at hun hadde trodd hun skulle få bo i huset for alltid, at mannen nå var sammen med denne andre og at hun hatet ham intenst etc.I tillegg passet hun på å si at visninger var det verste hun visste, så hun hadde syntes det var så kjipt å høre at vi skulle komme den dagen. Da hadde hun og barna måttet rydde og vaske, bare fordi eksen hadde vært utro og satt dem i denne situasjonen.Det hele var meget spesielt. Men det var jo huset også, så vi så forbi den noe surrealistiske opplevelsen og kjøpte det.

Hehe, kanskje hun er søstera med hun som vi kjøpte hus av!?! Opplevde nemlig nesten det samme nå i vinter, da vi var på privatvisning. Hadde ikke vært for at vi hadde kjempe lyst på dette huset, så tror jeg vi hadde bare "avviste" henne pent midt under broderiet om utroskapet. Må også nevne at hun fant en del av hans saker under oppryddingen, og slengte alt i en haug rett på skiten golvet i boden ved siden av garasje, i flg henne så skulle dem havne i gata etter hvert, så får han hente dem der selv...  Anonymous poster hash: 86b55...7e3

Fnis, kanskje dette er å anbefale for terapi etter utroskap? Invitere folk på visning og spy ut edder og galle om den som var utro?

Skrevet

Slike historier ift tvangssalg er jo ikke uvanlig. Og at de ikke ønsker å selge, og dermed heller ikke anstrenger seg ift salg og visninger, er jo egentlig ikke så rart.

Anonymous poster hash: bedc9...e42

OK. Denne opplevelsen er likefullt det rareste JEG har opplevd på visning. Og det var det HI ville høre om i denne tråden.

Skrevet

Jeg skulle se på min første leilighet som 18 åring og fant en billig,liten plass.

Mannen i huset viste meg litt rundt( det holdt egentlig bare å vri på hue )

Og da ha åpnet til soverommet, skrk jeg og hoppet bak ham.

Der sto en gutt, sønnen i huset, han har downs og en rekke diagnoser ,

Med oksygenapparat og slange i nesa og flaska på en tralle,

Han hadde starwarssverd(eller noe) og ble skikkelig oppskjørtet når vi gikk inn.

Han ropte og jeg ropte , det var helt vilt , og stakkars mannen prøvde å roe begge...

Herregud, et under at jeg fikk leiligheten...

Gutten er forøvrig helt kul han :) kjempefin og min helt som jagde bort edderkopper og andre farer :)

Han og jeg ble veldig gode venner og han er stadig innom jobben min og hilser på :)

Gjest Tale30
Skrevet

Eksen og jeg skulle selge leiligheten vi bodde i en gang og hadde øgler og en slange..Vi ante ikke hva vi skulle gjøre med dem under visningene og valgte å sette øglene i klesskapet, med terrarie, varmelamper og alt, og slangen satte vi under et bord mellom to sofaer, med en lang duk på bordet.

Vi ga beskjed til megler at det nok ikke var lurt å se inni skapet og under bordet, men jeg vet faktisk ikke om noen faktisk åpnet garderobeskapet :P Da må de ha fått et lite sjokk ;)

Anonymous poster hash: 8e4d8...a46

Jeg er sikker på at det kommer et innlegg fra hun som kikket inn i garderobeskapet litt senere i tråden :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...