Anonym bruker Skrevet 18. juni 2014 #1 Del Skrevet 18. juni 2014 Etter 19 mnd. med prøving burde jeg vite bedre. Blir jo bare skuffet.. Har gått på letrozol denne pp. Begynte og teste etter EL på dag 11 etter anb. fra gyn. Men fikk ikke positiv før på dag 18, på kvelden, samt dag 19 på morgenen. Negativ på kvelden dag 19 igjen. Regner da med at jeg hadde EL en onsdag, og 1 dpo fra torsdag. I dag er jeg derfor 7 dpo. Jeg har hatt mye murringer de siste dagene. Men nå i ettermiddag så var utfloden litt farget. Vil ikke kalle det brun, men mer beige (om man kan si slikt om utflod ). Tanken gikk selvfølgelig rett til festeblødning. Men jeg vet jo at det ikke skjer så altfor ofte. Kan det være vanlig med litt annerledes utflod etter hormonkur (ikke opplevd det på de rundene jeg har hatt med pergo). Googlet meg også frem til at lutealfasen er like lang i hver syklus, min pleier å være på 14 dager så jeg skal jo ikke kunne få mensen nå... Synspunkter noen? Anonymous poster hash: 7da4a...a5e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149701-jeg-virkelig-hater-at-jeg-blir-s%C3%A5-lett-optimistisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå