Gå til innhold

Anbefalte innlegg

for 4 uker siden opplevde vi det aller verste, vi mistet vår lille i magen i en MA :( jeg hadde hatt en dårlig følelse i magen ca 1 uke om at noe var galt, selv om jeg ikke merket noe vondt, eller blødning, jeg følte meg gravid å sånn, men noe var galt, jeg bestillte da en UL som jeg da fikk i uke 13, men lille ble målt til bare 9+5 :( min magefølelse stemte, desverre, denne gang, det skulle vært vår første, å vi var i lykkerus, vi fikk masse babyklær og ting hos en venninne, å hadde kjøpt noen plagg selv, for på en måte å bekrefte at dette var sant, vi var gravide, så det var jo selfølgelig en nedtur når det ikke gikk så bra, en real knekk :( men nå er jeg komt over det verste, min samboer tok det veldig mye bedre en meg, heldigvis, for jeg kjenner deg har vært godt at han har vert der for meg, å vært sterk i denne tiden :)

men nå er vi klare for å prøve igjen, å håper spiren sitter neste gang, og at alt går godt :) ska bli spennende å se om jeg er en av de som blir fort gravid igjen, eller om mensen er rett runt hjørnet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149505-titter-innom-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...