Gå til innhold

Oppkjøring en mnd før temin?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt treg med å skaffe meg førerkort, men har nå endelig fått unna alt det obligatoriske i kjøreopplæringen. Kun oppkjøring gjenstår, i tillegg til litt mengdetrening. Har fått time for oppkjøring av min lærer, og datoen er en mnd før termin. Dere som har vært gravide før, eller som er i uke 35-36 nå, tenker dere at det er realistisk å få til? Det er jo bare snakk om en time av livet mitt. Jeg har vært i ganske god form gjennom svangerskapet, men merker jo at jeg blir mer sliten nå. Magen tar jo også plass. Det er vel omtrent fire uker til oppkjøringen enda, og bilkjøringen går greit i den tilstanden jeg er nå. Skal jo vokse en del til mot slutten... Ettersom jeg bor i en by er det litt ventetid på oppkjøringen, så jeg tror ikke det er mulig å fremskynde datoen heller. Hmm... Noen råd?

Anonymous poster hash: 1aa52...71b

Fortsetter under...

Jeg hadde gjort det :) Selv dro jeg til Stavanger (Bor på Østlandet) for å ta en siste eksamen i år da jeg hadde seks uker igjen av svangerskapet. Spurte jordmoren om jeg var i fare for å føde for tidlig og om stress rundt eksamenen kunne føre til for tidlig fødsel, men hun sa at stress rundt sånne ting ikke påvirker graviditeten. Jeg har fem uker igjen nå og kjører fortsatt bil, men jeg hadde investert i et gravidbelte iZi FIX fra Be Safe, bare for sikkerhetsskyld :) Masse lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...