Gå til innhold

barnesykkel XXLstøttehjul

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

noen andre her som har kjøpt barnesykkel jente på xxl str 16" med støttehjul?

vi måtte visst ha en forlengerdel til støttehjulene for at de skulle passe.det fik man lett tak i på claes olson.. men den gang ei gitt.. tenkte jeg bare skulle hlre her hva andre eventult har gjort for jeg levere dritte tilbake!!grr..

Anonymous poster hash: da33c...632

Skrevet

Kjøpte nylig 16" sykkel med støttehjul der. Støttehjulene passet ikke til ramma så de på sykkelverkstedet filet til åpningen slik at den ble stor nok for ramma. De gjorde dette gratis og monterte støttehjulene mens jeg ventet.

Du kan gjøre det selv, men det må litt muskelkraft til. :)

Skrevet

Ikkje det du lurer på, men vi valde å heller lære ungen å sykle framfor å montere støttehjul på sykkelen.

Skrevet

Ikkje det du lurer på, men vi valde å heller lære ungen å sykle framfor å montere støttehjul på sykkelen.

Hvor gammelt var barnet da det lærte å sykle?

Skrevet

Kjøpte nylig 16" sykkel med støttehjul der. Støttehjulene passet ikke til ramma så de på sykkelverkstedet filet til åpningen slik at den ble stor nok for ramma. De gjorde dette gratis og monterte støttehjulene mens jeg ventet.

Du kan gjøre det selv, men det må litt muskelkraft til. :)

tusen takk for svar ;) da tar jeg med meg sykkelen tilbake og ber dem ordne det ;)

Anonymous poster hash: da33c...632

Skrevet

vi har prøvd i noen dager nå uten støtthjula.men det virker håpløst.hun må få kontroll over svinge/styret pluss pedalene i første omgang så kommer vel balansen etter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...