Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det mulig å sperre sin egen profil for innsyn fra andre?

Jeg liker ikke at det er så enkelt å få oversikt over alle tråder jeg har opprettet og alle likes jeg har fått. Om opplysningene sees i sammenheng blir det enkelt å finne ut hvem jeg er for de som kjenner meg, selv om hvert enkelt innlegg ikke sier mye.

Anonymous poster hash: 471c4...42d
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144149403-sperre-profilen-for-innsyn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

dette er det ikke mulighet for slik forumet er satt opp. Minner om at anonyme innlegg ikke havner inn under profilen din.

Det var synd. Jeg er bestandig anonym nå, men så smart var jeg ikke for noen år siden.

Det er ikke mer info nå enn før, men det er kanskje tydeligere. På profilen er det bare de 5 siste innlegg og de 5 siste fem emner, + de siste 5 innlegg noen har likt. Bare for å understreke at alt innhold ikke ligger åpent for andre.

Det var rart. Jeg var inne på din profil tidligere i dag. Da kunne jeg se mye mer enn fem likes og fem innlegg når jeg trykket på "se alle" knotten. Nå er den muligheten borte ser det ut til. At det skkerhetshullet er tettet er jo bra, men det virker ikke spesielt betryggende at slik plutselig kan legges åpent ut.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...