Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #1 Skrevet 17. juni 2014 <p>Har de babysenger på norwegian fly? I såfall hvor sier man i fra om dette så man kan reservere det? Hvis ikke, andre tips til hva jeg kan ta med som babyen kan sove i, annet enn armene mine? Har ikke eget sete til babyen.</p> <p> </p> <p>Hva kan jeg ta med av mat til babyen? Kan jeg ta med uåpnet fruktmos/smoothie, brødskive? MME? Baby får kun flaske, og jeg MÅ ha et måltid på flyet, hvordan løse dette? Må jeg smake på MME i sikkerhetskontrollen?<br /> <br /> Takk for svar dere som vet </p> <br /><br /> Anonymous poster hash: 5a372...e0e
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 På langdistanseflygningene med Dreamliner har de sånne babysenger, men bare to på hver flygning. Du må reservere de setene hvor det går an å ha slik, og ringe Norwegians kundeservice for å bestille (og ikke alle på kundeservice er klar over at de faktisk har slike baby basinettes). Øvre vektgrense er 12 kg. Du kan ta med hva du vil av mat til babyen. Jeg har aldri blitt bedt om å smake, verken i Norge, USA eller andre europeiske land. Ellers kan det være greit å ha med en babydyne som barnet kan sove på. Velger du riktige seter, de med litt ekstra beinplass, kan du legge ungen på gulvet en stund. I blant får man beskjed om at barnet ikke kan sove der for security reasons, men ofte går det bra en stund eller hele veien (så lenge fest setebeltene ikke er på). Anonymous poster hash: 7e9af...9e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå