HH80 Skrevet 17. juni 2014 #1 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen av dere soml merker en ømhet nederst over skambenet i perioder?, er lissom ømt og sårt hvis jeg trykker litt der. Mener det har vært sånn før da jeg hadde spiral. Kan jo være at mensen snart kommer for første gang etter fødsel, men tror egentlig det er spiralen som innimellom irriterer. Merker det ved sex også at det kjennes litt som støtsmerter innimellom. Litt lei av den spiralen egentlig : ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Attpåklatten* Skrevet 17. juni 2014 #2 Del Skrevet 17. juni 2014 Hadde kobberspiral tidligere, men tok den ut. Fikk større blødning og masse vondt/murring hele tiden. Noe dritt;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 17. juni 2014 #3 Del Skrevet 17. juni 2014 Hadde det en kort periode før jeg byttet til hormonspiral - likte ikke kobbervarianten grunnet heftige blødninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juni 2014 Har hatt sånn vondt før og det pleier å gå over, har akkurat tatt ul av eggstokker pga cyste og celleprøve så gidder ikke gå til lege. Tror bare det er spiralen. At den ligger og irriterer litt innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå