Gå til innhold

Mars baby 2015<3

Anbefalte innlegg

Det er jo bra han ble med, det viser jo at han prøver. Dere føler dere begge presset, på forskjellige måter.

Skal dere på flere samtaler på Amathea? Kan jo hende dere trenger mer hjelp og prate sammen, evt parterapi.

Lykke til, håper det order seg for dere.

Fortsetter under...

Bra at han ble med.

Bruk venninene dine, og nettverket ditt slik at de kan avlaste deg litt når du har det vanskelig.

Du høres ut som en sterk jente som klarer dette. Jeg håper inderlig at ting går bra for deg og babyen din.

Stå på og lykke til videre!!

Det er jo bra han ble med, det viser jo at han prøver. Dere føler dere begge presset, på forskjellige måter.

Skal dere på flere samtaler på Amathea? Kan jo hende dere trenger mer hjelp og prate sammen, evt parterapi.

Lykke til, håper det order seg for dere.

Tusen Takk :) har ikke avtalt noe mer der og hun anbefalte parterapi. Å det er noe jeg kommer til å jobbe for at vi drar på.. jeg har ikke følt at han er mye noe glad i meg i den tiden vi har vært sammen. (Ca 3 år) å det ble absolutt ikke noe bedre nå.. han er veldig dårlig til å vise følelser... :/ Tusen Takk for svar og støtte. :)

Huff.. i morgen skal jeg på undersøkelse.. har spurt min samboer om han vil være med.. tok lang tid før jeg fikk noe svar. Nå har han sittet å grini i evighet og jeg har trøstet han.. han vil ihvertfall ta i mot. Jeg sa at jeg elsker han og vil dele hele livet mitt med han. Kan han ikke snart snu litt om å heller vise litt glede. Han er så negativ til alt.. dette sa jeg til han også.. jeg sitter ikke å har det lett pga han. Jeg trosser han sitt ønske om abort. Sitter med dårlig samvittighet men ville hatt det værre om jeg tok abort. Prøver å holde meg fast i den. Kanskje en dag om ting endrer seg.. jeg sitter stadig å leser mye på nett ang svangerskap. Og der er jo alt så fint flott at mange par kommer nærmere hverandre å sånn.. føler det stikk motsatte jeg.. :'(

Hei hei.

Her hører visst jeg til =)

Har foreløpig termin 20.Mars og er Gravid for aller første gang!

Vi har så vidt begynt å fortelle om graviditeten til noen av de aller nærmeste denne uken.

Ellers må jeg si, masse lykke til, til dere andre også! Er virkelig spennende dette =)

Annonse

Hei hei.

Vi har så vidt begynt å fortelle om graviditeten til noen av de aller nærmeste denne uken.

Ellers må jeg si, masse lykke til, til dere andre også! Er virkelig spennende dette =)

Velkommen. ;) 5 mars her :)

Alt var bra med den lille i dag. Så ben og armer var i full bevegelse 😃<3 termin var satt til rett tid. <3 jeg blir lagt inn allerede på fredag til å sette på cerclage. Herremin så skummelt. Narkose å greier.. :/ men jeg prøver dette enn å føde for tidlig. Min første jente er himmelen pga alt fortidlig fødsel, uke 21+6. Jeg har fått murring i korsryggen allerede. Er det normalt?

Endret av alenemamma84

Endelig kan jeg bli med å 😥😄 etter 2 SA og 9 mnd med hardtrening har spiren satt seg 😊😂 straks 11 uker 🙌💜 termin 15 mars .Gratulerer til alle andre her også. Blir kjekt å følge med

Endret av lykkeligredd♡

Hei hei.

Gratulerer :-) jeg er også gravid med nr 1.😊

Forventet termin er 15 mars 😊

1. Krussemynte, Ayrede, majlin80, Vinterblomst

2. Håpefull, Trehest1, jenten93

3. Linkwi, Amalie87

4. treningsguru

5. FrøkenG

6.

7.

8. Alira

9.

10. 

11.

12.

13.

14.Storejenta og lillejenta

15. Ovidia

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.millyen

30.

31.

Annonse

3. Linkwi, Amalie87

4. treningsguru

5. FrøkenG

6.

7.

8. Alira

9.

10.

11.

12.

13.

15. Ovidia

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.millyen

30.

31.

Velkommen :) Nå tror jeg du har tatt en liste som ikke er helt oppdatert, mange som har falt ut av lista! ;)

3. Linkwi, Amalie87

4. treningsguru

5. FrøkenG

6.

7.

8. Alira

9.

10.

11.

12.

13.

15. Ovidia

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.millyen

30.

31.

Velkommen :) Nå tror jeg du har tatt en liste som ikke er helt oppdatert, mange som har falt ut av lista! ;)

Oisann 🙊😕

Heisann jenter, hvordan går det med dere ? er dere dålig, vært dårlig, å har dere vært på UL ?
Lenge siden jeg var innom her nå, jeg er i uke 13, følge terminkalkulator skal jeg vist ha termin i begynnelsen av Mars,
Jeg var en del kvalm i begynnelsen, har gått over nå, blir kun litt kvalm om jeg er treg med å spise ;-)
har jobbet som normalt ! har ikke kastet opp!! Å magen vises ganske godt :) Jeg fikk ikke time til ultralyd før 7 Oktober :(( Syntes det er lenge å vente :P

Hei på deg Ladymagic 😊 jeg har også fått UL time så sent 😩 min er 14 oktober :-) er 12 uker om tre dager 😊 har vært knytta t sofaen i over 1 mnd. Men kjenner det begynner å gi seg 😊 Termin er satt til 15 mars 😊 dette er mitt første barn så det er mye nytt å spennende som skjer fremover 😊 har også fått en fin liten kul på magen. Som for øyeblikket bare ser ut som jeg har blitt litt god å lubben 😂😂

Endret av lykkeligredd♡

Hei!

Jeg har termin 11 mars, og er i uke 13! Har vært tunge uker, delvis på grunn av frykt, panikk...samt utrolig kvalm, oppkast og dårlig form. Samboer reagerte med frykt og redsel da han fikk nyheten, og vi hadde mange uker vi vekslet mellom beholde/ikke beholde. Men vi skal beholde, og det er godt å ha tatt den avgjørelsen. Men vi er litt redde, gleder meg til å bli ferdig liksom. Samboer blir 40, og jeg er 32. Første gangen jeg er gravid og ingen av oss har barn fra før. Vært sammen i 12 flotte år, så alt ligger til rette for familie nå. Skulle bare ønske jeg snart kunne glede meg! Takk og lov virker det som om den værste kvalmen har gitt seg, så kanskje det blir lettere når formen også blir bedre? Er det noen so kjenner seg igjen.... eller som har erfaringer de vil dele?

Jeg har også fått termin 23. Mars:) var på første kontroll tirsdag og fikk se lille frø og hjertslag på ul 😄 kjempekvalm og sm en periode. Kjempekjedelig! Men spyr bare jeg prøver å anstrenge meg. Håper på bedre tider :)

Hei alle sammen! Jeg har fått en termindato 23 mars 2015, gleder meg masse! Er jo ikke så veldig langt på vei enda, men alikevel! Er veldig dårlig og kaster opp mye.. Jeg regner med jeg ikke er den eneste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...