Gå til innhold

Mars baby 2015<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Terminliste:

1. Krussemynte

2. Håpefull

3. Linkwi (foreløpig)

4. Caroline91, Snartmamma15

5. FrøkenG (foreløpig)

6.

7.

8.

9.

10. Alira

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Endret av Linkwi

Annonse

Hei!

Jeg testet svakt positivt i dag etter en negativ test i helgen. Er vel ca. 5+3. Det er barn nummer tre, og det er ikke planlagt, så det kom som en overraskelse. Mannen min er ikke begeistret for tanken, men jeg håper det vokser på ham i takt med at magen vokser:) flere i samme situasjon?:)

Annonse

Hei!

Jeg testet svakt positivt i dag etter en negativ test i helgen. Er vel ca. 5+3. Det er barn nummer tre, og det er ikke planlagt, så det kom som en overraskelse. Mannen min er ikke begeistret for tanken, men jeg håper det vokser på ham i takt med at magen vokser:) flere i samme situasjon? :)

Min samboer var heller ikke giret de første tre dagene og snakket ofte om "det er bare noen mm nå, hjertet slår ikke heller Beate".. Vi er i en kinkig situasjon mtp jeg har ingen jobb nå, studiet må jeg vente et år med pga sykdom i praksis osv. Samt vi har plassmangel allerede. 

Nå har han snudd litt og smiler ofte og sier "Beate vi skal ha en baby", og noen ganger freaker han ut. Det ordner seg! Jeg må bare finne meg jobb fort og få opp grunnlaget til støtte under permisjonen, samt få oss leilighet/hus med mer plass :) 

Det ordner seg heklemor for deg og! :D

Hei!

Jeg testet svakt positivt i dag etter en negativ test i helgen. Er vel ca. 5+3. Det er barn nummer tre, og det er ikke planlagt, så det kom som en overraskelse. Mannen min er ikke begeistret for tanken, men jeg håper det vokser på ham i takt med at magen vokser:) flere i samme situasjon? :)

Min samboer var heller ikke giret de første tre dagene og snakket ofte om "det er bare noen mm nå, hjertet slår ikke heller Beate".. Vi er i en kinkig situasjon mtp jeg har ingen jobb nå, studiet må jeg vente et år med pga sykdom i praksis osv. Samt vi har plassmangel allerede. 

Nå har han snudd litt og smiler ofte og sier "Beate vi skal ha en baby", og noen ganger freaker han ut. Det ordner seg! Jeg må bare finne meg jobb fort og få opp grunnlaget til støtte under permisjonen, samt få oss leilighet/hus med mer plass :)

tusen takk for svar! det er så godt å vite at man ikke er alene:)

For oss er det egentlig ingen grunn til at vi ikke skulle håndtere det. Vi har hus og faste jobber. Det er vel bare at vi kanskje ikke hadde sett for oss flere enn to barn. Vi må begge ta ansvar for det, så jeg håper mannen min blir som din mann etter hvert:) jeg har fortsatt litt problemer med å tro at jeg er gravid, så jeg var ute i lunsjen og kjøpte nok en test.

Har dere flere barn?

Hei!

For oss er det egentlig ingen grunn til at vi ikke skulle håndtere det. Vi har hus og faste jobber. Det er vel bare at vi kanskje ikke hadde sett for oss flere enn to barn. Vi må begge ta ansvar for det, så jeg håper mannen min blir som din mann etter hvert:) jeg har fortsatt litt problemer med å tro at jeg er gravid, så jeg var ute i lunsjen og kjøpte nok en test.

Har dere flere barn?

Min samboer har en 5 år gammel sønn.  Tror og det er noe av grunnen til at han ble litt redd, for at det skulle gå "galt" med oss og siden hans x er meget spesiell.. 

Jeg tok en test til jeg og, nektet å tro det, men begge var positive så nå er det bare å passe på til uke 13 er over og jeg kan puste litt mer ut. Skjønner at det er litt vanskelig når dere ikke var helt klar for et 3 barn, det må være vanskelig akkurat når pinnen viser "gravid". Vi tenkte å vente til jeg var ferdig på studiet, så å se Gravid 1-2 var litt vanskelig, men samtidig spennende. 

Dere er heldige som har faste stillinger og hus, vi leier bare en liten leilighet og sliter med plass når guttungen er her. Knakk sammen her en dag gjorde jeg og, når jeg skjønte at her er ingen plass til besøk og baby, noe som skremte mannen litt ja :P Stresser litt med å vurdere å kjøpe noe, men når jeg egentlig er student blir det litt vanskelig når jeg begynner på igjen med studiet. :/ 

Hei!

Har dere flere barn?

Min samboer har en 5 år gammel sønn.  Tror og det er noe av grunnen til at han ble litt redd, for at det skulle gå "galt" med oss og siden hans x er meget spesiell.. 

Jeg tok en test til jeg og, nektet å tro det, men begge var positive så nå er det bare å passe på til uke 13 er over og jeg kan puste litt mer ut. Skjønner at det er litt vanskelig når dere ikke var helt klar for et 3 barn, det må være vanskelig akkurat når pinnen viser "gravid". Vi tenkte å vente til jeg var ferdig på studiet, så å se Gravid 1-2 var litt vanskelig, men samtidig spennende. 

Dere er heldige som har faste stillinger og hus, vi leier bare en liten leilighet og sliter med plass når guttungen er her. Knakk sammen her en dag gjorde jeg og, når jeg skjønte at her er ingen plass til besøk og baby, noe som skremte mannen litt ja :P Stresser litt med å vurdere å kjøpe noe, men når jeg egentlig er student blir det litt vanskelig når jeg begynner på igjen med studiet. :/ 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vi bodde også i en liten leilighet med to små barn. Det var ingen ønskesituasjon, men det gikk greit en stund fordi det måtte det. Vi syntes også det var stressende med plassmangel, og særlig, som du skriver - at det er vanskelig å ta imot besøk. Det kommer til å gå fint, det. Vi greide oss med 68 kvm til nummer to var blitt mer mobil. Da trengte vi mer plass. Små barn liker jo egentlig at de til enhver tid har oversikten over hvor mamma og pappa er. De vil jo uansett være der vi er, så små leiligheter har sine fordeler, også:)

Har du lenge igjen av studiet? Kan tenke meg at det er mer pes å studere med barn, men har du selvdisiplin, går det sikkert fint:) medstudentene mine med barn var eksperter på å strukturere hverdagen sin, og kom mye raskere gjennom pensum enn meg som tilbrakte unødvendig mange timer i kantinen. 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Vi bodde også i en liten leilighet med to små barn. Det var ingen ønskesituasjon, men det gikk greit en stund fordi det måtte det. Vi syntes også det var stressende med plassmangel, og særlig, som du skriver - at det er vanskelig å ta imot besøk. Det kommer til å gå fint, det. Vi greide oss med 68 kvm til nummer to var blitt mer mobil. Da trengte vi mer plass. Små barn liker jo egentlig at de til enhver tid har oversikten over hvor mamma og pappa er. De vil jo uansett være der vi er, så små leiligheter har sine fordeler, også :)

Har du lenge igjen av studiet? Kan tenke meg at det er mer pes å studere med barn, men har du selvdisiplin, går det sikkert fint:) medstudentene mine med barn var eksperter på å strukturere hverdagen sin, og kom mye raskere gjennom pensum enn meg som tilbrakte unødvendig mange timer i kantinen. 

Takk for at du tror det går. Det værste hos oss er mangel på oppvaskmaskin, samt at klesmaskinen er i kjelleren til svigerforeldrene mine som eier huset vi leier loftet hos. Men ja, det går nok om vi virkelig jobber sammen og blir enige. Soverommet er stort, og vi har et lignende rom vi kan pusse opp og ordne til og :) 

Jeg har 2.5 år, men det skal gå tenker jeg! Har flere i samme situasjon som meg, og de klarer det så det er ikke umulig :) 

Vi får bare hive oss rundt å lage praktiske smarte løsninger så ordner det seg for oss og! Gratulerer med den lille spiren i magen! :D

Gratulerer til dere begge MarteMortil3 og ladymagic! :D 
Er mitt første barn og :) 

Jeg skal ikke på noe før den 15 august jeg :/ 

Jeg er kvalm og oppblåst 90% av døgnet, men det hinderer meg ikke i å gjøre veldig mye :) Litt mer sliten bare en normalt, men det er sikkert fordi hodet går på høygir av glede og spenning for tiden! 

jeg har også hatt en del murringer, oppblåst, å ømme pupper, er vondt å ligge på puppene:P
Har sååå lyst til å kjøpe baby klær med en gang jeg, gleder oss ennormt! 
er også veldig sliten! men siden jeg har ADD måtte jeg slutte på conserta som jeg gikk på når jeg fant ut jeg var gravid. 
Så det gjør jo att jeg blir ekstra sliten når jeg har ADD å ikke kan bruke medisinen mot det som har hjulpet meg å holde meg våken og konsentrert om dagene :)
Når skal dere fortelle att dere er gravide til verden ?
Vi har sagt det til de nermesre i familien , men ikke til noen andre venner osv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...