Gå til innhold

Mars baby 2015<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :)

Det blir vel kanskje bare oss to her ennå da ;) Jeg er ikke helt sikker når terminen er, enten 28. februar eller 1. mars. Men jeg blir gjerne her i mars-gruppen ettersom de i februar-gruppen har kommet mye lengre enn meg :)

Endret av Ming82

Annonse

Ikke noe særlig enda, var litt uggen her om dagen, men hadde spist "junk food" og var ganske stinn av det, så kan være tilfeldig ;-) ellers så har jeg hatt mensmurringer i snart en uke.

I det forrige svangerskapet fikk jeg ikke noe særlig til symptomer før uke 8-9(kvalme, bekkenlåsning(isjassmerter...))

I forrige svangerskapet var jeg dårlig fra uke 5+4 til da jeg mistet i uke 9+4. Må si det var de lengste ukene i mitt liv! Jeg håper virkelig at jeg ikke blir like dårlig som sist. Jeg spiste minst 3 esker med postafen, ikke at det hjalp noe særlig og jeg gikk med sjøsyk armbånd hele døgnet! Blir litt vanskelig å skjule det armbåndet på sommeren da...

Annonse

Samme her. Murring/stikking, men ikke noe mer. Ellers har jeg vært konstant sulten i en uke! Skylder på graviditeten ;)

Våknet i dag og løp rett på badet for å teste. Løp så tilbake til senga med positiv test og vekte en veldig trøtt mann. Først da sjekker jeg klokka og det er lenge siden jeg har vært våken så tidlig på en søndag (les: dette blir vårt første barn ;))

Jeg tok også en ny test i dag, en CB med ukeindikator. Den viste 3+ :) Ifølge bruksanvisning er jeg da 5+ på vei, enten så er jeg lengre vei enn jeg tror eller så er det flere inni der ;)

Jeg er alene jeg da, bf har bestemt seg for å forlate oss....dessverre.

:) jo lengre jo bedre;) ånei så leit:/ feigt syns jeg. Fikk vondt av deg! Vet ikke helt hva jeg skal si:(

Det går bra. Jeg vet at det kommer vanskelige dager, så jeg må bare prøve så godt jeg kan :)

I dag var det ei på jobb som hadde på seg altfor mye parfyme, kjente magen vrengte seg :( Huff...jada, nå begynner symptomene å strømme på :P

Her murrer og stikker det mye i magen! Ellers er jeg så oppblåst at jeg ser langt på vei ut og sulten konstant:-) Deilig å kjenne symptomer, da forrige svangerskap var utenfor livmor og veldig symptomløst... Spent på tidlig ultralyd om 3 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...