Gå til innhold

Når tid kan barn spise chips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mtp kvelningsfaren?

Anonymous poster hash: 1b112...5cd

Fortsetter under...

Skrevet

Barn som har risiko for å bli kvalt av potetgull, trenger ikke godteri. Hvorfor vurderer du i det hele tatt å gi godteri til et så lite barn?

Anonymous poster hash: d0cf8...681

Skrevet

Når de har tenner og kan tygge og spørre om å få chips. 

Anonymous poster hash: 0e705...3d0
Skrevet

Barn som har risiko for å bli kvalt av potetgull, trenger ikke godteri. Hvorfor vurderer du i det hele tatt å gi godteri til et så lite barn? Anonymous poster hash: d0cf8...681

Hva vet om hvor gammelt barnet mitt er?

Det kan være 1, 4 eller 6 år for alt du vet. Jeg spør fordi jeg ikke vet når kvelningsfaren er over (man kan jo strengt tatt sette et flak i halsen og dø som 30 åring også, men jeg satser at de fleste skjønner hva jeg mener).

Hvorfor skriver du i tråder når du ikke har noe konstruktivt å komme med? Bare for å hevde deg? Ta deg heller en tur!!

Hi

Skrevet

Fem på åtte om kvelden.

Anonymous poster hash: 3c34e...e94
Skrevet

skjerp dere, var ikke spørsmål om han var for liten eller ikke, Min på 16 mnd har smakt chips,sjokolade og smågodt ,men svært sjelden i bursdag og fikk smake litt på julaften

Annonse

Skrevet

Er det høyere risiko for kvelning av potetgull enn av mat?

Hvis ikke,- barnet kan smake

Anonymous poster hash: d3130...1c6

Skrevet

Hi, hva får du deg til å tro at det er større kvelningsfare ved potetgull vs brød, grønnsaker mm

Trenger barnet begynne med potetgull etc før det er gammelt nok til å etterlyse det?

Anonymous poster hash: 1ac5b...918

Skrevet

Hvis dette er et stort barn så hvorfor ikke til lørdagskos, men barn under året bør ikke få chips mye pga alt saltet.

Anonymous poster hash: 0e705...3d0
Skrevet

Hi, hva får du deg til å tro at det er større kvelningsfare ved potetgull vs brød, grønnsaker mm

Trenger barnet begynne med potetgull etc før det er gammelt nok til å etterlyse det?

Anonymous poster hash: 1ac5b...918

Har alltid hørt at man skal være forsiktig med chips pga at det blir seigt og klissete i tillegg til skarpe kanter.

Det må da være mulig å stille et spørsmål uten å få hodet bitt av?

Og han etterspør det jo, dvs vil ha når andre spiser. Det er jo derfor det er aktuelt i disse varme tider.

Takk til dere som svarer på det jeg spør om.

Hi

Skrevet

Bare la han spise. Har aldri vært borti at noen har blitt kvalt av det. De skal ikke ha peanøtter pga aspirasjonsfaren. Gi han chips når han spør du.

Anonymous poster hash: 99100...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...