Anonym bruker Skrevet 16. juni 2014 #1 Del Skrevet 16. juni 2014 Var på foreldre samtale for en liten stund siden der de fortalte meg at vesla stolte på folk hun ikke kjenner... Altså hun går bort til foreldre som skal hente barna sine og sier hei og søker trøst hos vikarer som ikke har vært der lenge osv. Hadde aldri tenkt på det før, men gjett om jeg gjør nå! Vi har en stooor familie og hun er vant med å være rundt mange på en gang, vi hilser også på naboer, og vesla sier hei og vinker til de fleste. Hun har alltid vært utadvent som sin far og er ikke redd for noe! Så hva er det jeg har gjort feil? Vi har fullammet, samsove gjør vi fremdeles, hun begynte ikke i bgh før hun var 16 mnd. Vi gjør alt sammen og hun virker jo glad i meg da... Er dette utrygg tilknytning eller bare hysterisk mor som ble skremt av bghlærer? Nå er jeg jo livredd for at hvem som helst bare skal plukke henne opp og ta henne med uten at hun bryr seg:-( Anonymous poster hash: 484ba...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 17. juni 2014 #2 Del Skrevet 17. juni 2014 Høres litt ut som min. Risikoen er ekstremt liten for kidnapping, og hverdagene ift til vikarer i bhg er mye enklere. Jeg tenker at de enda kan få være litt uvitende ettersom de følges såpass tett. Når skolestart nærmer seg blir det annerledes. P.s: det er forskjell på at folk kommer inn i eres sfære i bhg/ om dere sammen hilser på noen eller de er alene - tror ikke de er like høye i hatten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammazilla Skrevet 21. juni 2014 #3 Del Skrevet 21. juni 2014 Tusen takk for svar! Ble helt stressa av det barnehagelæreren sa , roa meg litt ned nå :-) Vi får bare ta den "fremmede" samtalen når hun er stor nok:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 Ped.lederen vår gir oss masse ros om vår på samtale, er vanskelig når barn er veldig redd for fremmede og de har vikarer på jobb (og det skjer jo relativt ofte). En må bare rasjonalisere litt når sånne tanker kommer - type det er ekstremt få kidnappinger i Norge, de fleste kidnappingene skjer av mor eller far, de følges nøye med i den alderen etc. Jeg er mye mer bekymret for at de skal løpe ut i veien foran en bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2014 #5 Del Skrevet 1. juli 2014 Sønnen min går på egen avdeling i barnehagen for 2åringer,å når jeg kommer inn i barnehagen så kommer omtrent alle ungene bort til meg å vil ha oppmerksomhet. Så virker ikke som de andre ungene er skeptisk til "fremmende" heller. Men syns ikke det er så rart er barnet ditt ikke er skeptisk til de andre foreldrene i barnehagen,hun ser jo de samme foreldrene hver gang. Sønnen min er veldig åpen med de andre foreldrene i barnehagen for de ser han så ofte,men nye vikarer i barnehagen liker han ikke! Visst det er en vikar som tar imot han når jeg skal levere han,så hylskriker han helt hysterisk med levering. Men når jeg henter han igjen så går han gjerne å holder vikaren i hånden,så han trenger bare litt tid på å bli kjent med de Anonymous poster hash: 7166b...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå