Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme her:-) tok blendahvit test idag tidlig..., men masse utflod som heg aldri har!!! Masse murringer men det er over nå... Lurer på om el kom litt senere selv om jeg testet?... Hmmm

Har kjøpt ny test jeg tar inorgen:-))

Krysser fingrene for oss!!!! Ingen tr må komme!!! 😄😄😄

Tok du en test April2011mamma??

Jeg tok en kl 05 i morges (holdt på å tisse meg ut der jeg lå og vrei meg i varmen), og jommen sa jeg smør, der var det to sterke streker du gitt  :strix:

Så nå får vi se hvor lenge spiren klarer å holde seg fast denne gangen da. Er dessverre veldig lite positiv etter å ha mistet 3 ganger på under 1 år. Men tiden vil vise :) Skal ringe sykehuset nå for å få en time før vi drar på ferie! :)

Endret av Mrs-impatient

Liten oppdatering:

Tja, time på sykehuset før ferie er det bare å glemme tydeligvis.. Sommerstengt overalt! Så da får vi bare satse på at spiren ligger på riktig plass og at dere ikke leser i avisen at "gravid kvinne døde på fly grunnet svangerskap utenfor livmoren"... ;) Neida, skal ikke tulle med sånt (men må nesten bare ha galgenhumor her jeg sitter nervøs og pessimistisk ;) ). 

Tok du en test April2011mamma??

Jeg tok en kl 05 i morges (holdt på å tisse meg ut der jeg lå og vrei meg i varmen), og jommen sa jeg smør, der var det to sterke streker du gitt :strix:

Så nå får vi se hvor lenge spiren klarer å holde seg fast denne gangen da. Er dessverre veldig lite positiv etter å ha mistet 3 ganger på under 1 år. Men tiden vil vise :) Skal ringe sykehuset nå for å få en time før vi drar på ferie! :)

Åh så bra!!:) Nå ble jeg glad! Gratulerer så mye <3 Håper å følge etter i løpet av uka:)

Annonse

Tusen takk Siri :) :) Hehe bra du hadde en god følelse, jeg var som vanlig utrolig pessimistisk ;) Får bare krysse fingrene for at alt går bra denne gangen :) 

Var til legen i går og siden vi skal på en 2-ukers ferie fra midten av neste uke og har hatt EXU før uten smerter, så ringte hun rundt til alle steder som har ultralyd her i Trondheim for å få meg inn tiiiiidlig! Så i dag skal jeg på en ultralyd for å se at spiren iallefall ligger på rett plass. Man får jo ikke sett noen verdens ting så tidlig egentlig, men gynekologen skal klare å se om det ligger noe i egglederen eller ei. Gruer meg litt.. 

Det kommer til å gå superfint Mrs-impatient! 😊 Må holde oss opdatert om at alt er ok når du er ferdig da! 👍 Jeg er nå med i IKM uke 32-gruppa. TR has left the building i dag, så er veldig klar for litt sengehygge med elsklingen min igjen. ❤️😉

Annonse

Da er jeg tilbake fra gynekologen og hipp hipp hurraaaa, det ser faktisk bra ut  :strix:

Fortalte henne at siste TR var 8.juni, men at EL var forsinket med 4-5 dager og hun sa hun så at jeg var ca 4+3 uker på vei (akkurat som jeg sa)! Det var jo lite å se, bare en svart runding med en hvit ring rundt. Det var visstnok veldig positivt at den hvite ringen var så tykk som den var, det betydde at det produseres vev :) Så nå er jeg faktisk ørlite positiv altså  :hjerte:

Nybegynner1: Da krysser vi fingrene for at sengehygge med kjæresten din fører til en spire for deg også!!! Pul i vei som vi sier i Trøndelag ;) Hehehe! 

Da er jeg tilbake fra gynekologen og hipp hipp hurraaaa, det ser faktisk bra ut :strix:

Fortalte henne at siste TR var 8.juni, men at EL var forsinket med 4-5 dager og hun sa hun så at jeg var ca 4+3 uker på vei (akkurat som jeg sa)! Det var jo lite å se, bare en svart runding med en hvit ring rundt. Det var visstnok veldig positivt at den hvite ringen var så tykk som den var, det betydde at det produseres vev :) Så nå er jeg faktisk ørlite positiv altså :hjerte:

Nybegynner1: Da krysser vi fingrene for at sengehygge med kjæresten din fører til en spire for deg også!!! Pul i vei som vi sier i Trøndelag ;) Hehehe!

Så supergodt å høre! 🌸😃 Hurra!

Er trønder selv, så godt kjent med det utrykket! 😉 Hihi....

Da er jeg tilbake fra gynekologen og hipp hipp hurraaaa, det ser faktisk bra ut :strix:

Fortalte henne at siste TR var 8.juni, men at EL var forsinket med 4-5 dager og hun sa hun så at jeg var ca 4+3 uker på vei (akkurat som jeg sa)! Det var jo lite å se, bare en svart runding med en hvit ring rundt. Det var visstnok veldig positivt at den hvite ringen var så tykk som den var, det betydde at det produseres vev :) Så nå er jeg faktisk ørlite positiv altså :hjerte:

Så supergodt å høre! Hurra!

Er trønder selv, så godt kjent med det utrykket! Hihi....

Haha ja da trenger jeg ikke å "lære" deg trønderske fraser ;) 

Bor du i Trøndelag enda eller er du utflytter? :) Bor i Trondheim vi, og skal snart starte byggingen av vårt første hus på østsiden av byen! Så nå blir det MYE mer jobb på mannen enn hva vi hadde antatt ;)

Så supergodt å høre! Hurra!

Er trønder selv, så godt kjent med det utrykket! Hihi....

Haha ja da trenger jeg ikke å "lære" deg trønderske fraser ;)

Bor du i Trøndelag enda eller er du utflytter? :) Bor i Trondheim vi, og skal snart starte byggingen av vårt første hus på østsiden av byen! Så nå blir det MYE mer jobb på mannen enn hva vi hadde antatt ;)

Neida, jeg flyttet fra Trheim for 10-11 år siden. :) Men har familie der da, så er på besøk i barteby titt og ofte. ;) Oslo nå, og får jeg overtalt min kjære, så er det en bitteliten mulighet for at det blir å flytte "hjem" igjen etterhvert. Men han må liksom være litt enig i det minste... Hehe...

Mrs. Impatient: så bra!! 😄😄😄 hurra igjen! Det lover bra!!! Her har ingen tr dukket opp enda!..,, skal teste på nytt imorgen igjen ... Håper den lyser positiv mot meg da! Hvis ikke tar jeg en legetime til uken om heller ikke tr dukker opp... :-)

Nyt gleden og ferien! 😊

Hvordan går det med dere som ikke hadde fått TR på IKM?? Krysser fingrene for to streker for dere!!! :)

Føler meg ikke så veldig gravid akkurat.. Har piiiiiittelitt ømme brystvorter og blir littegranne andpusten av å gå fort/springe. Så ikke mye symptomer enda akkurat! Er 4+6, så det er kanskje litt vel tidlig enda.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...