Flutili Skrevet 16. juni 2014 #1 Skrevet 16. juni 2014 Mandag 7: Â Tirsdag 8: Â Onsdag 9: Â Torsdag 10: Â Fredag 11: Â LĂžrdag 12: Flutili (pp9) Â SĂžndag 13:
Mrs-impatient Skrevet 17. juni 2014 #2 Skrevet 17. juni 2014 FÄr vel slenge meg med her  Vet ikke helt hva jeg skal skrive pÄ antall pp'er siden jeg har vÊrt gravid 3 ganger pÄ ett Är, men har mistet alle gangene..  Mandag 7:  Tirsdag 8:  Onsdag 9:  Torsdag 10: Mrs-impatient  Fredag 11:  LÞrdag 12: Flutili (pp9)  SÞndag 13:
Mrs-impatient Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 JÞss Flutili, er det kun du og jeg som har IKM i uke 28? Har du merket noe til EL enda? Jeg har 32 dagers syklus og EL kommer som regel pÄ dag 18 (onsdag neste uke), sÄ det blir hopping i hÞyet hver dag allerede fra idag av
april2011mamma Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Mandag 7:  Tirsdag 8:  Onsdag 9:  Torsdag 10: Mrs-impatient  Fredag 11:  LÞrdag 12: Flutili (pp9)  SÞndag 13: april2011mamma (pp 3 etter ma)
april2011mamma Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Hei jenter:-)  HÄper virkelig at dette blir mÄneden for oss!!! Denne mÄneden har jeg bestemt meg gor Ä teste etter el igjen... Har ikke gjort det etter ma i uke 7 ( oppdaget uke 13)...  HÄper og krysser alt for denne mÄneden nÄ!! :-) har 24 dagers sykluser...
Mrs-impatient Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Vi satser pÄ full klaff for oss alle denne mÄneden Jeg tester ikke for EL lenger, blir sÄ utrolig stresset av det.. Og det som er sÄ rart er at hver gang jeg har testet sÄ har jeg ikke fÄtt positive EL-tester men blitt gravid alikavel! Tror kanskje jeg har en veldig kort LH stigning slik at det er vanskelig Ä fange opp EL med testing.  Trist Ä hÞre om MA'en din april2011mamma Er det lenge siden? Mistet tre ganger pÄ under ett Är jeg nÄ, sÄ jeg skal pÄ sykehuset til uka for Ä ta blodprÞver og starte med utredning. Skummelt!!
april2011mamma Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Jeg liker heller ikke Ä teste men tenkte Ä gjÞre det nÄ fordi jeg nok har el nesten samtidig med mens.... Vil se ihvertfall:-)  Hadde ma i slutten av februar... Ganske heftig prosess ... Hadde to i magen.. Det var sÄ smertefullt pÄ sykehuset.. Morfin hjalp ikke og mistet alt for mye blod ... I det hele tatt en smertefull prosess... Men det vet jo du alt om ogsÄ ... Tre ganger... Huff! Det var trist Ä hÞre.... :-(  Denne mensen her kom fett en stor klump... SÄ ut som en kjÞttbit (beklager detalj!) og etter det har jeg blÞdd sÄ nye at heg skifter bind hver halvtime og nÄr heg reiser meg gÄr det alltid igjennom... Lurer pÄ om det kunne vÊrt en rest fra ma?  Ja ha uansett hÄper jeg at alle gode ting er tre :-)))  Stor klem !
Mrs-impatient Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 Jeg liker heller ikke Ă„ teste men tenkte Ă„ gjĂžre det nĂ„ fordi jeg nok har el nesten samtidig med mens.... Vil se ihvertfall:-)  Hadde ma i slutten av februar... Ganske heftig prosess ... Hadde to i magen.. Det var sĂ„ smertefullt pĂ„ sykehuset.. Morfin hjalp ikke og mistet alt for mye blod ... I det hele tatt en smertefull prosess... Men det vet jo du alt om ogsĂ„ ... Tre ganger... Huff! Det var trist Ă„ hĂžre.... :-(  Denne mensen her kom fett en stor klump... SĂ„ ut som en kjĂžttbit (beklager detalj!) og etter det har jeg blĂždd sĂ„ nye at heg skifter bind hver halvtime og nĂ„r heg reiser meg gĂ„r det alltid igjennom... Lurer pĂ„ om det kunne vĂŠrt en rest fra ma?  Ja ha uansett hĂ„per jeg at alle gode ting er tre :-)))  Stor klem ! à ÄÄÄh guriland for en forjĂŠvlig opplevelse!! (Beklager bannord, er nord-trĂžnder sĂ„ det kommer naturlig ). Og sĂ„ mĂ„tte du miste to stk pĂ„ en gang ogsĂ„... Nei, huff sĂ„ utrolig fĂŠlt! Stakkar Mine har ikke vĂŠrt sĂ„ ille, en gang med BO (cytotec, lite blĂždninger og ikke vondt), en EXU (mĂ„tte operere bort egglederen) og nĂ„ en tidlig SA (nesten som en forsinket mens). Det verste er det psykiske. FĂžler meg utrolig mislykket som kvinne  Det hĂžres ut som det enten var rester eller en kjemisk/tidlig SA hvis du hadde en "kjĂžttbit" som kom ut ved forrige TR. Mange blĂžr mye nĂ„r de har en kjemisk/tidlig SA (jeg blĂždde bare 3-4 dager og ikke sĂ„ mye heller). Enn at vi mĂ„ gjennom sĂ„ mye dritt for Ă„ fĂ„ en baby??!! Husker at jeg som 17-18 Ă„ring var LIVREDD for Ă„ bli gravid, hehe nĂ„ vet jeg at det er litt mer "arbeid" enn ett ligg pĂ„ fylla   Mannen min fikk beskjed i dag at vi skal ha sex hver dag frem til fredag og han ble ikke akkurat lei seg Tihi! Ble bare ett stort glis og en kommentar om at det skulle han nok klare Ă„ stille opp pĂ„ SĂ„ vi fĂ„r se om det blir noe av denne prĂžveperioden eller ikke.Â
april2011mamma Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Huff, ja ille at ting skal vĂŠre sĂ„ vanskelig! Ja den kjĂžttbiten kan nok ha vĂŠrt noe sĂ„nt.... Men gravid tester slĂ„rikke ut? Har testet en uke nesten flr ikm đđ men de slĂ„r kanskje ikke ut uansett nĂ„r deter tidlig sa?... Vel hĂ„per el testing vil hjelpe denne pp.... Datteren vĂ„r er 3 Ă„r nĂ„ ogĂžnsker jo et sĂžsken til henne uten altfor stor aldersforskjell.... Har du barn fra fĂžr av?..  Tror vi ogsĂ„ mĂ„ ha oss hver dag fra mensen er slutt til el er over og vel sĂ„ det đđ mannen her sier ikke nei til det han heller he he đđâïž
Mrs-impatient Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Tenker at det er bra vi har dette forumet jeg, sĂ„ fĂ„r man "snakket" med andre som er i samme situasjon. Og da trenger man ikke gnege fullt hodet til mannen med sĂ„nne tanker og problemstillinger dĂžgnet rundt   Da jeg mistet nĂ„ i mai sĂ„ fikk jeg positiv g-test 12 DPO, men den ble fort svak/negativ, sĂ„ hvis man ikke tester tidlig kan det hende man ikke fĂ„r positiv test (bare fĂ„r forsinket "mensen"). Hvis du fĂžler for Ă„ teste for EL sĂ„ synes jeg du skal teste i vildens sky KjĂžr pĂ„ med det som fĂžles riktig for deg!   Har ingen barn fra fĂžr av, vi prĂžver pĂ„ vĂ„r fĂžrste. Er 30 Ă„r, sĂ„ vi mĂ„ komme i gang nĂ„.. Angrer meg faktisk ikke for at vi ikke startet tidligere, var ikke klar for barn fĂžr nĂ„ jeg (ikke mannen heller). Var faktisk usikker pĂ„ om vi noen gang ville ha barn! Kanskje det er et hint fra hĂžyere makter at vi ikke bĂžr fĂ„ barn Â
april2011mamma Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 30 er ingen alder đ er selv 31 og fikk fĂžrste for tre Ă„r siden.... Mange peĂžver jo flere mĂ„neder flr det gĂ„r sĂ„ satser pĂ„ at sommeren gjĂžr underverker for oss âșïž Â Skal prĂžve Ă„ ikke stresse nĂ„ fremover og leve som normalt đâïž Â Tiden gĂ„r treigt frem mot el og enda tregere etter đ
Flutili Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2014 Satser pÄ annenhver dag hele perioden denne gangen.... Venter pÄ at EL testene skal komme i posten.... HÄper de kommer snart.....er pÄ dag 7 nÄ, sÄ det er jo pÄ tide Ä begynne Ä teste snart egentlig, da jeg tidligere har fÄtt positiv EL test pÄ dag 10.....
Mrs-impatient Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Satser pÄ annenhver dag hele perioden denne gangen.... Venter pÄ at EL testene skal komme i posten.... HÄper de kommer snart.....er pÄ dag 7 nÄ, sÄ det er jo pÄ tide Ä begynne Ä teste snart egentlig, da jeg tidligere har fÄtt positiv EL test pÄ dag 10..... Lurt med annenhver dag! Hehe blir ikke like sex-lei av annenhver dag som hver dag Siden jeg ikke tester for EL har vi sex hver dag, sÄ er vi "sikker". Men jeg vet ikke om jeg har EL hver mÄned engang pga jeg har bare en eggleder. Men da prÞver vi iallefall, sÄ fÄr vi bare se hva som skjer.. Tiden gÄr bare sÄ uendelig sakte, det er nesten tre uker til IKM!! BlÊÊh!!
Mrs-impatient Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Krysser fingrene for deg Mrs-impatient! Tusen takk Hvordan er formen din?? Drar du til syden? Du fortjener Ă„ slappe av og kose deg litt synes jeg <3
Karooline Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Formen er egentlig veldig bra! Har sluttet Ä blÞ og tror alt er pÄ stell. Blir ul i lÞpet av uka for en dobbeltsjekk:) SÄ blir nok til at vi reiser ja. Skal bli godt Ä komme seg litt bort og bare slappe av. SÄ fÄr man starte pÄ ny frisk nÄr man kommer hjem, og hÄpe pÄ det beste:)
Flutili Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #17 Skrevet 22. juni 2014 Har ikke fÄtt el testene i posten ennÄ, og i morgen reiser vi pÄ tur, kommer tilbake pÄ onsdagen, sÄ fÄr ikke testet fÞr onsdag kveld evt, og da er nok el over.... skikkelig el slim i dag.... nÄr pleier el Ä vÊre i forhold til slimet? NÄ er det seigt og man kan "dra det langt"....
april2011mamma Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Kan vel variere litt nÄr el kommer i forhold til Slimet ettersom jeg har skjÞnt... Vet bare at nÄr Slimet er borte har el vÊrt.,. Mener jeg Ä huske:-) du fÄr humpe ivei frem til onsdag :-))
Flutili Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #19 Skrevet 22. juni 2014 Kan vel variere litt nÄr el kommer i forhold til Slimet ettersom jeg har skjÞnt... Vet bare at nÄr Slimet er borte har el vÊrt.,. Mener jeg Ä huske:-) du fÄr humpe ivei frem til onsdag :-)) Hehe, ja jeg fÄr gjÞre det Jeg bare lurer pÄ om jeg skal holde meg til annenhver dag eller om jeg skal prÞve hver dag nÄ rundt el. Min mann har fÄ og dÄrlige svÞmmere, sÄ da er det kanskje ikke lurt Ä ha utlÞsning for ofte heller kanskje....
april2011mamma Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Aha skjĂžnner... Nei vet ikke helt hva som er best jeg da:-) annenhver dag hĂžres jo bra ut uansett.... Kan vĂŠre lurt Ă„ spare opp litt mellom slagene jađ hĂ„per det klaffer for dere ihvertfallđ hĂ„per det klaffer for oss alle denne mĂ„neden!! đ
Unilon Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014   Mandag 7:  Tirsdag 8:  Onsdag 9: Unilon  Torsdag 10: Mrs-impatient  Fredag 11:  LÞrdag 12: Flutili (pp9)  SÞndag 13: april2011mamma (pp 3 etter ma)
Unilon Skrevet 22. juni 2014 #22 Skrevet 22. juni 2014 Hei alle sammen. Jeg skriver meg pÄ den 9. Det er dag 32 i syklusen, men er litt usikker ikm. Jeg har en datter pÄ 22 mnd og siden jeg fikk tilbake mensen etter fÞdselen sÄ har den vÊrt sinnssykt tullete. Den veksler mellom 32 dager mellom og bÄde 40 og 43 dager.. Vi har prÞvd litt fra og til siden i hÞst. :-)  Lykke til
Flutili Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #23 Skrevet 23. juni 2014 Ja hÄper det klaffer for alle denne pp.
april2011mamma Skrevet 23. juni 2014 #24 Skrevet 23. juni 2014 (endret) Da sponset jeg pĂ„ meg en skikkelig cb digital egglĂžsningsmonitor idag:-) den skulle mĂ„le dobbelt hormon av alt mulig jeg ikke kjenner til og vise de fire mest fertile dagene đ kostet flesk og hĂ„pet er stort for klaff nĂ„... He he he đ  Neida, men nĂ„ skal ihvertfall treffe og se om jeg har el denne mĂ„nedenđ sĂ„ fĂ„r det gĂ„ som det gĂ„r tenker jeg.... Morro Ă„ prĂžve noe nytt ... :-) Endret 23. juni 2014 av april2011mamma
Mrs-impatient Skrevet 24. juni 2014 #25 Skrevet 24. juni 2014 à ÄÄ nĂ„ ble jeg nysgjerrig April2011mamma! Har du link til EL-monitoren? Spennende saker!  Det virker som om EL er pĂ„ vei for min del. Beklager detaljer, men i gĂ„r da jeg gikk pĂ„ toalettet kjentes det nesten ut som om jeg hadde tisset pĂ„ meg for det var sĂ„ mye utflod  Kvinnet meg opp i gĂ„r og dro til sykehuset for Ă„ ta blodprĂžver for utredning for habituell abort.. 10-11 smĂ„ flasker med blod ble fylt opp og sendt avgĂ„rde for analyse. Har funnet ut at vi har arvelig blodpropp (Leiden-mutasjon??) i familien, sĂ„ jeg er veldig spent pĂ„ hva blodprĂžvene sier. Tar vel litt tid fĂžr man har svarene pĂ„ de, men fĂ„r hĂ„pe de kommer fĂžr en eventuell positiv test Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ