GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag 7:

Tirsdag 8:

Onsdag 9:

Torsdag 10:

Fredag 11:

LĂžrdag 12: Flutili (pp9)

SĂžndag 13:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FÄr vel slenge meg med her ;) 

Vet ikke helt hva jeg skal skrive pÄ antall pp'er siden jeg har vÊrt gravid 3 ganger pÄ ett Är, men har mistet alle gangene.. 

Mandag 7:

Tirsdag 8:

Onsdag 9:

Torsdag 10: Mrs-impatient 

Fredag 11:

SĂžndag 13:

Skrevet

JÞss Flutili, er det kun du og jeg som har IKM i uke 28? Har du merket noe til EL enda? Jeg har 32 dagers syklus og EL kommer som regel pÄ dag 18 (onsdag neste uke), sÄ det blir hopping i hÞyet hver dag allerede fra idag av ;)

Skrevet

Mandag 7:

Tirsdag 8:

Onsdag 9:

Fredag 11:

SĂžndag 13: april2011mamma (pp 3 etter ma)

Skrevet

Hei jenter:-)

HÄper virkelig at dette blir mÄneden for oss!!!

Denne mÄneden har jeg bestemt meg gor Ä teste etter el igjen... Har ikke gjort det etter ma i uke 7 ( oppdaget uke 13)...

HÄper og krysser alt for denne mÄneden nÄ!! :-) har 24 dagers sykluser...

Skrevet

Vi satser pÄ full klaff for oss alle denne mÄneden :)

Jeg tester ikke for EL lenger, blir sÄ utrolig stresset av det.. Og det som er sÄ rart er at hver gang jeg har testet sÄ har jeg ikke fÄtt positive EL-tester men blitt gravid alikavel! Tror kanskje jeg har en veldig kort LH stigning slik at det er vanskelig Ä fange opp EL med testing.

Trist Ä hÞre om MA'en din april2011mamma :( Er det lenge siden? Mistet tre ganger pÄ under ett Är jeg nÄ, sÄ jeg skal pÄ sykehuset til uka for Ä ta blodprÞver og starte med utredning. Skummelt!!

Skrevet

Jeg liker heller ikke Ä teste men tenkte Ä gjÞre det nÄ fordi jeg nok har el nesten samtidig med mens.... Vil se ihvertfall:-)

Hadde ma i slutten av februar... Ganske heftig prosess ... Hadde to i magen.. Det var sÄ smertefullt pÄ sykehuset.. Morfin hjalp ikke og mistet alt for mye blod ... I det hele tatt en smertefull prosess... Men det vet jo du alt om ogsÄ ... Tre ganger... Huff! Det var trist Ä hÞre.... :-(

Denne mensen her kom fett en stor klump... SÄ ut som en kjÞttbit (beklager detalj!) og etter det har jeg blÞdd sÄ nye at heg skifter bind hver halvtime og nÄr heg reiser meg gÄr det alltid igjennom... Lurer pÄ om det kunne vÊrt en rest fra ma?

Ja ha uansett hÄper jeg at alle gode ting er tre :-)))

Stor klem !

Skrevet

Jeg liker heller ikke Ä teste men tenkte Ä gjÞre det nÄ fordi jeg nok har el nesten samtidig med mens.... Vil se ihvertfall:-)

Hadde ma i slutten av februar... Ganske heftig prosess ... Hadde to i magen.. Det var sÄ smertefullt pÄ sykehuset.. Morfin hjalp ikke og mistet alt for mye blod ... I det hele tatt en smertefull prosess... Men det vet jo du alt om ogsÄ ... Tre ganger... Huff! Det var trist Ä hÞre.... :-(

Denne mensen her kom fett en stor klump... SÄ ut som en kjÞttbit (beklager detalj!) og etter det har jeg blÞdd sÄ nye at heg skifter bind hver halvtime og nÄr heg reiser meg gÄr det alltid igjennom... Lurer pÄ om det kunne vÊrt en rest fra ma?

Ja ha uansett hÄper jeg at alle gode ting er tre :-)))

Stor klem !

ÅÄÄÄh guriland for en forjĂŠvlig opplevelse!! (Beklager bannord, er nord-trĂžnder sĂ„ det kommer naturlig ;) ). Og sĂ„ mĂ„tte du miste to stk pĂ„ en gang ogsĂ„... Nei, huff sĂ„ utrolig fĂŠlt! :( Stakkar :( Mine har ikke vĂŠrt sĂ„ ille, en gang med BO (cytotec, lite blĂždninger og ikke vondt), en EXU (mĂ„tte operere bort egglederen) og nĂ„ en tidlig SA (nesten som en forsinket mens). Det verste er det psykiske. FĂžler meg utrolig mislykket som kvinne :(

Det hÞres ut som det enten var rester eller en kjemisk/tidlig SA hvis du hadde en "kjÞttbit" som kom ut ved forrige TR. Mange blÞr mye nÄr de har en kjemisk/tidlig SA (jeg blÞdde bare 3-4 dager og ikke sÄ mye heller). Enn at vi mÄ gjennom sÄ mye dritt for Ä fÄ en baby??!! Husker at jeg som 17-18 Äring var LIVREDD for Ä bli gravid, hehe nÄ vet jeg at det er litt mer "arbeid" enn ett ligg pÄ fylla ;) 

Mannen min fikk beskjed i dag at vi skal ha sex hver dag frem til fredag og han ble ikke akkurat lei seg ;) Tihi! Ble bare ett stort glis og en kommentar om at det skulle han nok klare Ä stille opp pÄ ;) SÄ vi fÄr se om det blir noe av denne prÞveperioden eller ikke. 

Skrevet

Huff, ja ille at ting skal vÊre sÄ vanskelig!

Ja den kjĂžttbiten kan nok ha vĂŠrt noe sĂ„nt.... Men gravid tester slĂ„rikke ut? Har testet en uke nesten flr ikm 😄😄 men de slĂ„r kanskje ikke ut uansett nĂ„r deter tidlig sa?...

Vel hÄper el testing vil hjelpe denne pp.... Datteren vÄr er 3 Är nÄ ogÞnsker jo et sÞsken til henne uten altfor stor aldersforskjell.... Har du barn fra fÞr av?..

Tror vi ogsĂ„ mĂ„ ha oss hver dag fra mensen er slutt til el er over og vel sĂ„ det 😄😄 mannen her sier ikke nei til det han heller he he đŸ‘đŸ˜‚âœŒïž

Skrevet

Tenker at det er bra vi har dette forumet jeg, sÄ fÄr man "snakket" med andre som er i samme situasjon. Og da trenger man ikke gnege fullt hodet til mannen med sÄnne tanker og problemstillinger dÞgnet rundt ;) 

Da jeg mistet nÄ i mai sÄ fikk jeg positiv g-test 12 DPO, men den ble fort svak/negativ, sÄ hvis man ikke tester tidlig kan det hende man ikke fÄr positiv test (bare fÄr forsinket "mensen"). Hvis du fÞler for Ä teste for EL sÄ synes jeg du skal teste i vildens sky :) KjÞr pÄ med det som fÞles riktig for deg! :) 

Har ingen barn fra fÞr av, vi prÞver pÄ vÄr fÞrste. Er 30 Är, sÄ vi mÄ komme i gang nÄ.. Angrer meg faktisk ikke for at vi ikke startet tidligere, var ikke klar for barn fÞr nÄ jeg (ikke mannen heller). Var faktisk usikker pÄ om vi noen gang ville ha barn! Kanskje det er et hint fra hÞyere makter at vi ikke bÞr fÄ barn ;) 

Skrevet

30 er ingen alder 😄 er selv 31 og fikk fĂžrste for tre Ă„r siden.... Mange peĂžver jo flere mĂ„neder flr det gĂ„r sĂ„ satser pĂ„ at sommeren gjĂžr underverker for oss â˜ș

Skal prĂžve Ă„ ikke stresse nĂ„ fremover og leve som normalt đŸ˜„â˜€ïž

Tiden gĂ„r treigt frem mot el og enda tregere etter 😂

Skrevet

Satser pÄ annenhver dag hele perioden denne gangen.... Venter pÄ at EL testene skal komme i posten.... HÄper de kommer snart.....er pÄ dag 7 nÄ, sÄ det er jo pÄ tide Ä begynne Ä teste snart egentlig, da jeg tidligere har fÄtt positiv EL test pÄ dag 10.....

Skrevet

Satser pÄ annenhver dag hele perioden denne gangen.... Venter pÄ at EL testene skal komme i posten.... HÄper de kommer snart.....er pÄ dag 7 nÄ, sÄ det er jo pÄ tide Ä begynne Ä teste snart egentlig, da jeg tidligere har fÄtt positiv EL test pÄ dag 10.....

Lurt med annenhver dag! Hehe blir ikke like sex-lei av annenhver dag som hver dag ;) Siden jeg ikke tester for EL har vi sex hver dag, sÄ er vi "sikker". Men jeg vet ikke om jeg har EL hver mÄned engang pga jeg har bare en eggleder. Men da prÞver vi iallefall, sÄ fÄr vi bare se hva som skjer.. Tiden gÄr bare sÄ uendelig sakte, det er nesten tre uker til IKM!! BlÊÊh!!

Skrevet

Krysser fingrene for deg Mrs-impatient!:)

Skrevet

Krysser fingrene for deg Mrs-impatient!:)

Tusen takk :)

Hvordan er formen din?? Drar du til syden? Du fortjener Ă„ slappe av og kose deg litt synes jeg <3

Skrevet

Formen er egentlig veldig bra!:) Har sluttet Ä blÞ og tror alt er pÄ stell. Blir ul i lÞpet av uka for en dobbeltsjekk:) SÄ blir nok til at vi reiser ja. Skal bli godt Ä komme seg litt bort og bare slappe av. SÄ fÄr man starte pÄ ny frisk nÄr man kommer hjem, og hÄpe pÄ det beste:)

Skrevet

Har ikke fÄtt el testene i posten ennÄ, og i morgen reiser vi pÄ tur, kommer tilbake pÄ onsdagen, sÄ fÄr ikke testet fÞr onsdag kveld evt, og da er nok el over.... skikkelig el slim i dag.... nÄr pleier el Ä vÊre i forhold til slimet? NÄ er det seigt og man kan "dra det langt"....

Skrevet

Kan vel variere litt nÄr el kommer i forhold til Slimet ettersom jeg har skjÞnt... Vet bare at nÄr Slimet er borte har el vÊrt.,. Mener jeg Ä huske:-) du fÄr humpe ivei frem til onsdag :-))

Skrevet

Kan vel variere litt nÄr el kommer i forhold til Slimet ettersom jeg har skjÞnt... Vet bare at nÄr Slimet er borte har el vÊrt.,. Mener jeg Ä huske:-) du fÄr humpe ivei frem til onsdag :-))

Hehe, ja jeg fÄr gjÞre det :)

Jeg bare lurer pÄ om jeg skal holde meg til annenhver dag eller om jeg skal prÞve hver dag nÄ rundt el. Min mann har fÄ og dÄrlige svÞmmere, sÄ da er det kanskje ikke lurt Ä ha utlÞsning for ofte heller kanskje....

Skrevet

Aha skjĂžnner... Nei vet ikke helt hva som er best jeg da:-) annenhver dag hĂžres jo bra ut uansett.... Kan vĂŠre lurt Ă„ spare opp litt mellom slagene ja😄 hĂ„per det klaffer for dere ihvertfall👏 hĂ„per det klaffer for oss alle denne mĂ„neden!! 😊

Skrevet

Mandag 7:

Tirsdag 8:

Onsdag 9: Unilon

Fredag 11:

SĂžndag 13: april2011mamma (pp 3 etter ma)

Skrevet

Hei alle sammen. Jeg skriver meg pÄ den 9. Det er dag 32 i syklusen, men er litt usikker ikm. Jeg har en datter pÄ 22 mnd og siden jeg fikk tilbake mensen etter fÞdselen sÄ har den vÊrt sinnssykt tullete. Den veksler mellom 32 dager mellom og bÄde 40 og 43 dager.. Vi har prÞvd litt fra og til siden i hÞst. :-)

Lykke til :duskedame:

Skrevet

Ja hÄper det klaffer for alle denne pp.

Skrevet (endret)

Da sponset jeg pĂ„ meg en skikkelig cb digital egglĂžsningsmonitor idag:-) den skulle mĂ„le dobbelt hormon av alt mulig jeg ikke kjenner til og vise de fire mest fertile dagene 😄 kostet flesk og hĂ„pet er stort for klaff nĂ„... He he he 😄

Neida, men nĂ„ skal ihvertfall treffe og se om jeg har el denne mĂ„neden😄 sĂ„ fĂ„r det gĂ„ som det gĂ„r tenker jeg.... Morro Ă„ prĂžve noe nytt ... :-)

Endret av april2011mamma
Skrevet

ÅÄÄ nĂ„ ble jeg nysgjerrig April2011mamma! Har du link til EL-monitoren? Spennende saker! 

Det virker som om EL er pÄ vei for min del. Beklager detaljer, men i gÄr da jeg gikk pÄ toalettet kjentes det nesten ut som om jeg hadde tisset pÄ meg for det var sÄ mye utflod  :blush:

Kvinnet meg opp i gÄr og dro til sykehuset for Ä ta blodprÞver for utredning for habituell abort.. 10-11 smÄ flasker med blod ble fylt opp og sendt avgÄrde for analyse. Har funnet ut at vi har arvelig blodpropp (Leiden-mutasjon??) i familien, sÄ jeg er veldig spent pÄ hva blodprÞvene sier. Tar vel litt tid fÞr man har svarene pÄ de, men fÄr hÄpe de kommer fÞr en eventuell positiv test :) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...