Gå til innhold

Blir gal!!!

babelina

Anbefalte innlegg

Hjelp meg! Jeg blir gal av null sovn pa 5 mnd!, nar endrer dette seg?? Jenta mi er 5 mnd og vakner annen hver om ikke hver time gjennom natta. Jeg er sa sliten.... Hun ammes pluss jeg har provd alt fra mme ( som jeg I utgangsounktet er I mot), fast fode, proteiner ingenting hjelper og jeg blir sa frustrert og lei... Please del noen rad!! Nar endrer det seg?hun er glad og fornoyd om dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tek ho smokk?

Mi (no 7 mnd) våknar omtrent like ofte, men nattpupp vart brått overflødig då ho tok smokken ved 4 mnd. No er ho lagt på eige rom, og i natt (3.natta) sov ho 23.30-06.45, fekk smokk og sov ein time til. Ho vart lagt kl 20 og fekk smokk 3 gongar fram til 23.30. Måtte det vare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat samme problem som deg! Min tar smokk, men våkner like mye:( de fleste gangene sovner hun så snart hun får smokk.. Jeg begynner å bli desperat etter å få mer enn 1,5 time av gangen:(( håååper eget rom hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er di tessass?? Mi tar smokk men det er ikke et must for ho og den er ikke alltid tilstrekkelig nar Hun vakner...eg skal prove a legge hu pa eget rom I natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg å skrive ja:) hun ble fem mnd 11. Juni. I natt var det helt villt. Hun våkner heeele tiden og nå hjalp det ikke å ha henne i sengen sammen med meg engang.. Tror hun er sulten også for hun vår kanskje i seg 100-150ml drikke i løpet av et døgn i tillegg til grøt og frukt. Ammer på natta så det er jo litt, men har ekstremt lite melk igjen.. Vann er ingen hit, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg litt igjen.

Gutten vår er snart 7 mnd. Jeg har prøvd å gi han mere mat på dagtid, men han er veldig småspist. I tillegg er han ikke noe glad i vann, så den eneste væsken han får i seg, er mm. I og med at han er så småspist på fast føde, krever han mer og mer mm. Og siden han er så aktiv på dagtid, har han ikke tid til puppen. Dette resulterer i at han vil ha pupp annenhver time på natta. Jeg er så trøøøøøøøøtt!

Jo, og oppå det hele kommer det tenner. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff:( vi får bare trøste oss med at det blir bedre! Husker jo hvor tøff denne tiden var med første mann, men så vet man også at i løpet av noen mnd så er alt forhåpentligvis mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på gang kanskje? Sånn var min når de første tennene poppa frem. Begynte et par uker før tennene brøt gjennom. Hun var rundt 5 mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ogsa ammer kun fra et bryst siden det Andre har torket ut. Hun drikker litt vann og spiser alt jeg gir henne. Tror ikke det er tenner. Er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babelina: har du mye melk i den andre? Hvor mye ammer hun ila dagen?

Var gøy å høre at det gikk så bra i natt! Her var alt enda mye verre:( og imorgen drar vi på hytta, så det blir jo interessant å se hvordan det blir der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har mye melk I den Andre heldigsvis. Jeg har et mal om a kutte ut nattmaltider innen Hun er 6 mnd. Haper det gar bra I helgen og krysser fingrene for at Hun sover sott I eget rom etterhvert. Jeg gir Jenta mi hirsegrot utblandet med morsmelk og Hun tar det veldig bra og sover godt pa dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...