Gå til innhold

Ang fosteret hjertelyd å kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg venter er men er så spendt å høre hva deres fosterlyd ligger på å gjerne hva dere venter viss dere vet det.

Har bare målt to ganger første gang var den på 168 og andre gang mellom 150-158.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh spennende. her ligger det på 150-156, og jeg skal på ultralyd i morgen, og satser på å få vite kjønnet da :)

Skrevet

Nå er det vel ganske så avkrefta at det er noen sammenheng mellom kjønn og puls. Den starter høyt oppe, på omlag 170/min og synker gradvis frem mot fødsel. I litt rykk og napp. Er vel omtrent like sikkert som ringtest eller kinesiske fødekart ;-)

Skrevet

Her ligger jenta mi på mellom 142/min og 150/min :) 

Skrevet

Nå er det vel ganske så avkrefta at det er noen sammenheng mellom kjønn og puls. Den starter høyt oppe, på omlag 170/min og synker gradvis frem mot fødsel. I litt rykk og napp. Er vel omtrent like sikkert som ringtest eller kinesiske fødekart ;-)

er bare for gøy å se....
Skrevet

Gutten min sin lagg på 176 i uke 12, 164 i uke 18, og 144 i uke 25. Alle tall helt normale ;)

Anonymous poster hash: 3a075...307

Skrevet

Jenta her lå på 153 i uke 13-14:)

Skrevet

oh spennende. her ligger det på 150-156, og jeg skal på ultralyd i morgen, og satser på å få vite kjønnet da :)

Jeg venter en gutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...