Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åhh, det var trist. Nå ble jeg skikkelig lei  :cry:  Anonymous poster hash: 2f443...162

Trist? Det er da mye bedre å få 3 nye forsøk enn å ha "bare" 2 igjen??? Som Ringfinger sier får du 3 nye forsøk til et søsken. Om du har egg på frys etter forrige runde, er dette bonusforsøk som ikke teller med av de 3 forsøkene. Ring risken og spør om du må sende søknad, eller om det holder med en telefon.

Annonse

åhh, det var trist. Nå ble jeg skikkelig lei  :cry:  Anonymous poster hash: 2f443...162

Trist? Det er da mye bedre å få 3 nye forsøk enn å ha "bare" 2 igjen??? Som Ringfinger sier får du 3 nye forsøk til et søsken. Om du har egg på frys etter forrige runde, er dette bonusforsøk som ikke teller med av de 3 forsøkene. Ring risken og spør om du må sende søknad, eller om det holder med en telefon.

Jeg har mine grunner. 

Anonymous poster hash: 2f443...162

Jeg har mine grunner.  Anonymous poster hash: 2f443...162

Om ikke tristheten skyldes økonomi og egenandel, så er det jo helt opp til hver enkelt hvor mange forsøk man både orker og ønsker å ta innenfor de 3 offentlige. De fleste vil nok være glad for at de starter med 3 nye forsøk og ikke bare har de forsøkene de evt har igjen fra første runde.

Siden dere lykkedes på første forsøk sist, kan det jo hende dere er like heldige igjen.

Lykke til :)

det er jo megabra at det klaffet på første forsøk! og skjønner ikke hvorfor det er trist.. det er da et forsøk mer enn det dere har denne gangen, hvilke grunner er dette om jeg kan spørre? jeg syntes jo bare at det er positivt at man får tre nye forsøk og ikke må "fortsette" på kun 3 forsøk... man vil da ha barn, tenk på de som ikke klarer det på 3 uttak, DET er trist..:P

Hi, hvem er det? har sett det står Hi under flere anonyme poster, eller er det samme navn som for anonym?:P

Anonymous poster hash: 3de10...519

Hi står for hovedinnlegger, altså trådstarter :)

Anonymous poster hash: 2ff41...5d2

Hei! Selger medisiner for IVF behandling, pakker er ikke åpnet med kvittering fra apotek. Vi skulle få denne behandlingen i mai, men det har skjedd et mirakel og vi trenger ikke det.

Navn på medisiner er Cetrotide, Gonal F, Crinone. Ta kontakt hvis det er aktuelt :)

Anonymous poster hash: 9491f...bfe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...