Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i sommerferien?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 23. juli og samboeren får ferie allerede i uke 27. Da har vi litt over tre uker til termin og jeg har så lite lyst til å bare sitte hjemme hele sommerferien! Jeg føler meg bra, ingen tegn til tidlig fødsel osv.

Lurer på hva dere som er høygravide skal i sommerferien? Har dere noen tips til hva man kan gjøre? Jeg setter utrolig pris på hver minste ting og aktivitet! :-)

Tusen takk på forhånd!

Fortsetter under...

Jeg for min del har ikke planlagt noe ferie, bortsett fra å slappe av de siste ukene før fødsel. Har termin 12. juli. Har to store barn, så satser på at det blir noe strandturer for de. Etter fødsel håper jeg at energien min blir bedre og at vi kanskje kan dra på noen dagsturer når baby har blitt et par tre uker. Håper han kommer før 12. juli! :)

Skal helt klart ikke noe som helst bortsett fra å ruge den siste uka.

Blir å gjøre småplukk i hagen og med hus istedet om det kommer noen finværsdager tipper jeg.

De tre små skal ha litt turer til besteforeldre og med de på småbruk på landet etc noen dager her og der - så de får det veldig koselig, men vi blir stort sett her hjemme i barsel.

Jeg har termin 6.juli, så jeg skal kun kose meg hjemme å bli kjent med den lille:) mannen derimot har planer om å ta med kommende storebror på "guttetur":) tur på hytta, telttur ol:) blir ikke mange dagene borte om gangen, men både stor og liten mann gleder seg til det:)

Annonse

Jeg skjønner. Vi har veldig lyst på en spa-tur til Holmsbu helt i begynnelsen av ferien hans, men blir det for sent når det bare er tre uker igjen?

Om dere synes det er for tett på termin må dere nesten avgjøre selv. Ville pakket ned helsekort i tilfelle noe skulle skje, og orientert meg om nærmeste fødeavdeling hvis dere er langt hjemmefra.

Vi var på Holmsbu midtveis i forrige svangerskap. Jeg hadde bestilt den gravid- behandlingen. God behandling, men jeg måtte dusje 2 eller 3 ganger underveis i behandlingen og var glad for at magen ikke var større. Da så jeg for meg at det kunne blitt litt slitsomt :) Men det kommer jo an på formen din også. Og så synes jeg behandlingen var bittelitt for lang. Men det hender jeg blir litt småstressaav ting som skal være avslappende :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...