Gå til innhold

Verdens beste fuktighetsmaske, hva heter den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør ingenting om den ikke koster skjorta, og den kan også gjerne fås kjøpt på et apotek (uten at dette er et krav).

Anonymous poster hash: 74fa6...242
Skrevet

Den heter egg og honning. Ingenting som slår det. Du skiller plommen og det hvite. Visper opp det hvite med en gaffel og smører det på nyvasket ansikt. Det er tynnt men stivner og virker som en peeling. Etter at du har vasket av det så blander du det gule med litt honning og smører på. Da blir huden din kjempe smooth og fin :)

Skrevet

Flott, det må prøves, takk for tips!

Men jeg trenger også tips til en ferdig kjøpemaske. Noen?

Skrevet

Og det holder med ett egg pr. behandling?

Skrevet

Ja, og hvor lenge skal hver "del" være i ansiktet?

Skrevet

Jeg er hjemme i dag, så da fikk jeg testet eggemaska. Og den virker! Huden er glatt, frisk og fin, langt bedre enn noen av kjøpemaskene jeg har prøvd. Igjen takk for tips!

Skrevet

Om du trenger peeling er sukker og olivenolje ( evt med litt kanel) utrolig bra også :)

Skrevet

Om du trenger peeling er sukker og olivenolje ( evt med litt kanel) utrolig bra også :)

Hjemmelagde peelinger med sukker til ansiktet er ikke å anbefale, da sukkerkornene er for store og kan gjøre mer skade enn nytte til et ansikt. Har du finporet, tørr eller sensitiv hud, risikerer du å "ripe" opp den sarte ansiktshuden. Slike peelinger kan heller benyttes til grovere hud, eks overarmer med nupper, knær, hard hud på ben osv.   _Hudterapeuten_

Anonymous poster hash: 283b0...c55

Skrevet

Hjemmelagde peelinger med sukker til ansiktet er ikke å anbefale, da sukkerkornene er for store og kan gjøre mer skade enn nytte til et ansikt. Har du finporet, tørr eller sensitiv hud, risikerer du å "ripe" opp den sarte ansiktshuden. Slike peelinger kan heller benyttes til grovere hud, eks overarmer med nupper, knær, hard hud på ben osv. _Hudterapeuten_

Anonymous poster hash: 283b0...c55

Det vet jeg, men peeler forsiktig. Huden blir så deilig at jeg kan ikke la være :)

Skrevet

Bliss- Det er spaprodukter. Får det hos Vita / vita exlusive. Helt herlige produkter!

Anonymous poster hash: 2baf4...a37

Skrevet

Avokado fungerer også suverent. Bare smøre på og la være på en stund.

Anonymous poster hash: 41259...cd6
Skrevet

Matyoghurt :-)

Anonymous poster hash: 2336c...16b

Skrevet

Bliss- Det er spaprodukter. Får det hos Vita / vita exlusive. Helt herlige produkter!

Anonymous poster hash: 2baf4...a37

enig, det beste merket

Skrevet

Den heter egg og honning. Ingenting som slår det. Du skiller plommen og det hvite. Visper opp det hvite med en gaffel og smører det på nyvasket ansikt. Det er tynnt men stivner og virker som en peeling. Etter at du har vasket av det så blander du det gule med litt honning og smører på. Da blir huden din kjempe smooth og fin :)

Hvor lenge har du hver del i ansktet?

Anonymous poster hash: bfe3e...e6f

Skrevet

Hvor lenge har du hver del i ansktet?

Anonymous poster hash: bfe3e...e6f

Til det stivner. 20 min kanskje. Det blir helt stivt som en kjøpemaske.

Skrevet

Jeg er hjemme i dag, så da fikk jeg testet eggemaska. Og den virker! Huden er glatt, frisk og fin, langt bedre enn noen av kjøpemaskene jeg har prøvd. Igjen takk for tips!

Så bra :) Enig, det er bedre enn noe man kjøper :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...