Gå til innhold

Trenger glyserol til såpeboblevann...noe annet sted å kjøpe enn på apotek...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det er ganske dyrt å kjøpe på apotek...

Anonymous poster hash: 9ea0d...2cb

Fortsetter under...

Skrevet

hvorfor ikke kjøpe den ferdigblandede på europris? koster ikke mye, og den er så sterk at den kan blandes ut litt med vann. tror det var en liter for under 100-lappen. varer lenge :)

Anonymous poster hash: be34b...aae
Skrevet

Her lager jeg det med zalovann 😃 funker supert👍

Skrevet

Ja det skal være zalo i også. Men for å virkelig lage gode sterke såpebobler skal jeg ha i glyserol. Har blitt litt inspisert av noe jeg har sett på TV`n. De lagde kjempestore såpebobler. Og da fungerer det nok ikke med kun zalo... Men hvis den på Europris var så sterk, så kan jeg jo sjekke ut den : )

Skrevet

Glyserol? Er ikke det virkestoffet i avføringsmiddel? Trodde ikke de solgte det i løsvare.

Anonymous poster hash: fa353...1f8
Skrevet

Sjekk butikker som selger bakevarer (jernia, hobbybutikken osv). Glyserin/glyserol brukes jo i marsipan o.l. for å få den myk/seig og lett å lage ting av uten at det blir sprekker i den.

Jeg synes hjemmelagede såpebobler fungerer dårlig, har prøvd flere oppskrifter, de ferdigkjøpte er best. 

Anonymous poster hash: 0bfa3...67e

Annonse

Skrevet

Du må på apoteket for å få den typen du er ute etter! Bruk også en liten klype sukker, så får du sterke og store bobler :)

Anonymous poster hash: 01a26...52e

Skrevet

Du må på apoteket for å få den typen du er ute etter! Bruk også en liten klype sukker, så får du sterke og store bobler :)

Anonymous poster hash: 01a26...52e

Takk for tipset : ) 

HI

Skrevet

Honning funker..

Anonymous poster hash: bcf7d...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...