Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #1 Skrevet 15. juni 2014 Og ikke noe mer den dagen! Er det ok? I forhold til vektnedgang? Familien liker og dra ut å spise bk innimellom, da klarer jeg ikke sitte å se på for så å spise hjemme, alene! Men om jeg bestiller en meny å kutter resten av måltidene, er det ok? Anonymous poster hash: f3574...4c3
☆☆☆ Skrevet 15. juni 2014 #2 Skrevet 15. juni 2014 Kva med å bestille salat der? Ein stor meny inneheld meir enn eit dagsbehov for mange.
mamma_til_verdens_beste Skrevet 15. juni 2014 #3 Skrevet 15. juni 2014 Kan du ikke droppe pommes frits da, og ta en salat og en hamburger eller noe.. Så kan du heller spise litt til i løpet av en dag... tror du kommer til å bli i dårlig form om du kun spiser en burgermeny i løpet av en dag
MammaStine91 Skrevet 15. juni 2014 #4 Skrevet 15. juni 2014 du legger jo ikke på deg av og spise EN burger king meny. Hvis du ikke gjør det ofte : p så kos deg og spis du ^^
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #5 Skrevet 15. juni 2014 Det er hysteri å tenke sånn. Med mindre de spiser der hver uke! Anonymous poster hash: aa490...5ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #6 Skrevet 15. juni 2014 Om du f.eks sjekker sidene til Mc.Donalds der de har kcal innhold i all maten sin vil du se at en Quarter Pounder meny med cola inneholder 1180 kcal. Anonymous poster hash: 3192d...029
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. juni 2014 #7 Skrevet 15. juni 2014 Minner meg litt om hun som hadde fått regnet ut at hun skulle spise 1250 kalorier for dag for å gå ned et kg i uka. Så hun levde på 200 gram melkesjokolade og en banan for dag til hun gav opp. Slanking funket visstnok ikke på henne. Neida. Alt med måte, spis et vanlig måltid der, gjerne med litt sunnere alternativer (har de feks wrap eller salater?). Det er hverdagen som utgjør en forskjell.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #8 Skrevet 15. juni 2014 Jeg spiser relativt ofte (par ganger i mnd) på burger king, men spiser da whopper junior (uten ost) med Pepsi max til. Evt en liten pommes frites til hvis jeg er veldig sulten. Hvorfor skal du på død og liv ha stor meny? Ta i allefall lettbrus Anonymous poster hash: 69b32...1f5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #9 Skrevet 15. juni 2014 Jeg spør ikke hva jeg skal bytte det ut med ol! Jeg har oppnådd ønsket vekt etter 2 år med slanking! Veier 52 kilo å ønsker ikke gå opp til 80 igjenn! Har ikke spist kunn el på denne tiden, men vil unne meg nå! Og når jeg først skal spise bestiller jeg en medium meny med Pepsi Max og noen ganger stor meny! Det jeg lurer på om det er ok om jeg dropper resten av måltidene, jeg blir ikke sulten i løpet av dagen uansett, men jeg tenker mer på at det er veldig usunn mat! Jeg er frisk, fin og fornøyd så jeg ønsker ikke ødelegge det:) Anonymous poster hash: f3574...4c3
☆☆☆ Skrevet 15. juni 2014 #10 Skrevet 15. juni 2014 Det går nok greit, men kvifor vil du gjere slikt mot seg sjølv? Då ville eg heller ete frokost og lunsj i tillegg, og heller "spart inn" ekstrakaloriane litt etter litt den neste veka (ligge 100 kcal under estimert behov dei neste 7 dagane).
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #11 Skrevet 15. juni 2014 Joda, men jeg har altså ingen problem med og ikke spise noe resten av dagen, jeg holder meg mett til jeg legger meg, så det er ikke noe problem. Jeg har vært så sunn i så lang tid at er "redd " usunn mat. Men det er jo så godt😊 Anonymous poster hash: f3574...4c3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #12 Skrevet 15. juni 2014 Hvor mange ganger ila dagen går dere på burger king? Anonymous poster hash: 030e1...645
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #13 Skrevet 15. juni 2014 Jeg spør ikke hva jeg skal bytte det ut med ol! Jeg har oppnådd ønsket vekt etter 2 år med slanking! Veier 52 kilo å ønsker ikke gå opp til 80 igjenn! Har ikke spist kunn el på denne tiden, men vil unne meg nå! Og når jeg først skal spise bestiller jeg en medium meny med Pepsi Max og noen ganger stor meny! Det jeg lurer på om det er ok om jeg dropper resten av måltidene, jeg blir ikke sulten i løpet av dagen uansett, men jeg tenker mer på at det er veldig usunn mat! Jeg er frisk, fin og fornøyd så jeg ønsker ikke ødelegge det:) Anonymous poster hash: f3574...4c3 Jeg tenker at når du er slank og fin i utgangspunktet og ikke er på slankern, er det dumt å spise bare ett måltid en dag. For å opprettholde forbrenningen er det vel bedre med fire måltider også denne dagen, selv om det betyr litt flere kalorier. Hold deg til sunne alternativer resten av dagen, som knekkebrød og rugsprø osv. Anonymous poster hash: 7c437...76f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #14 Skrevet 15. juni 2014 Når min familie vil på burger king eller mcdonalds , så kjøper jeg alltid mat ett annet sted. Feks kylling, salat , kotelett osv , som jeg spiser når de andre spiser det usunne . Dette er ikke bare pga det er så usunt , men rett og slett fordi jeg vet hvordan de lager maten. Anonymous poster hash: 76db6...999
☆☆☆ Skrevet 15. juni 2014 #15 Skrevet 15. juni 2014 Joda, men jeg har altså ingen problem med og ikke spise noe resten av dagen, jeg holder meg mett til jeg legger meg, så det er ikke noe problem. Jeg har vært så sunn i så lang tid at er "redd " usunn mat. Men det er jo så godt😊 Anonymous poster hash: f3574...4c3 For all del, nydelig godt (og litt guilty pleasure) Chicken BLT sandwich med løkringar er nammis
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #16 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har kanskje vært på bk 6 ganger i løpet av de 2 siste årene! Vet det ikke er mye, men nå var det jo egentlig ikke det som var poenget hær! Anonymous poster hash: f3574...4c3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #17 Skrevet 15. juni 2014 Det går så fint! Spiller ingen rolle om du spiser en BK meny. Kanskje du går opp 200 gram vann, men det går fort av igjen. En meny uten cola (ingen kalorier i Pepsi Max) inneholder vel 900-1000 kalorier. Da har du fint råd til et knekkebrød og en grønnsak til frokost også. Anonymous poster hash: 03c16...dba
smurfis Skrevet 15. juni 2014 #18 Skrevet 15. juni 2014 Og ikke noe mer den dagen! Er det ok? I forhold til vektnedgang? Familien liker og dra ut å spise bk innimellom, da klarer jeg ikke sitte å se på for så å spise hjemme, alene! Men om jeg bestiller en meny å kutter resten av måltidene, er det ok? Anonymous poster hash: f3574...4c3 Det går nok veldig bra skal du se :-) Kos deg og ha ikke dårlig samvittighet for det.
MammantilNurket Skrevet 15. juni 2014 #19 Skrevet 15. juni 2014 Hvis jeg slanket meg hadde jeg aldri "kastet bort" 1000 kalorier på mat fra Burger King - da ville jeg valgt noe skikkelig snadder *slafs* Når det er sagt, så har de da andre ting der som salat? Hva med å velge farris/vann/lettbrus, droppe pommes frites og spise hamburgeren uten dressing/ost? Eller gå for en barnemeny? Jeg kan med sikkerhet si at min mage hadde slått helt krøll på seg om heg skulle kjørt i meg et så kraftig måltid på helt tom mage Tror det er lurere å legge inn en ekstra økt på tredemøllen enn å sulte seg en hel dag for å kunne spise junkfood med god samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #20 Skrevet 15. juni 2014 Spis og gå deg en tur i kveld. Anonymous poster hash: 35bcb...183
mamma_til_verdens_beste Skrevet 15. juni 2014 #21 Skrevet 15. juni 2014 Jeg spør ikke hva jeg skal bytte det ut med ol! Jeg har oppnådd ønsket vekt etter 2 år med slanking! Veier 52 kilo å ønsker ikke gå opp til 80 igjenn! Har ikke spist kunn el på denne tiden, men vil unne meg nå! Og når jeg først skal spise bestiller jeg en medium meny med Pepsi Max og noen ganger stor meny! Det jeg lurer på om det er ok om jeg dropper resten av måltidene, jeg blir ikke sulten i løpet av dagen uansett, men jeg tenker mer på at det er veldig usunn mat! Jeg er frisk, fin og fornøyd så jeg ønsker ikke ødelegge det:) Anonymous poster hash: f3574...4c3 eeeh, synes det høres ut som du har et problem i grunn.... Du vet jo åpenbart hvordan du skal komme deg ned i vekt, så da forstår du sikkert også at det går heeelt fint om du spiser en BK meny i løpet av en dag, og dropper de andre måltidene. Blir for øvrig litt imponert om du får i deg en stor meny. Alle vet at det ikke er farlig (for folk flest) å spise sånn dritt mat en gang i blant. Men for mange så øker det søtsuget og man får lyst på andre usunnheter også...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #22 Skrevet 15. juni 2014 Jeg spør ikke hva jeg skal bytte det ut med ol! Jeg har oppnådd ønsket vekt etter 2 år med slanking! Veier 52 kilo å ønsker ikke gå opp til 80 igjenn! Har ikke spist kunn el på denne tiden, men vil unne meg nå! Og når jeg først skal spise bestiller jeg en medium meny med Pepsi Max og noen ganger stor meny! Det jeg lurer på om det er ok om jeg dropper resten av måltidene, jeg blir ikke sulten i løpet av dagen uansett, men jeg tenker mer på at det er veldig usunn mat! Jeg er frisk, fin og fornøyd så jeg ønsker ikke ødelegge det:) Anonymous poster hash: f3574...4c3 For en bruk av utropstegn! Tror du på alvor at du ødelegger en slik vektnedgang med ett kaloririkt måltid? Hvordan gikk du nedi vekt dersom du vet så lite om dette? Anonymous poster hash: 72650...aaf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #23 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har hatt ett strengt kosthold og nå som jeg har en fantastisk vekt vil jeg ikke ødelegge dette! Jeg har ikke spist usunn mat, godteri, brus eller andre kaloririke drikker, jeg er i en posisjon hvor jeg ikke har tid eller energi til å trene (Pga jobb som tar opp alt for mye tid og familie) så jeg har havnet her jeg er i dag kun Pga kosthold, så jeg vet hvilken mat som er bra for meg og hvor mange kcal jeg skal holde meg til, men det heg ikke vet er hvor mange kcal mer jeg kan spise nå som jeg skal holde vekten og ikke gå ned mer! Og hvilke tegn jeg bruker bak setningene mine velger jeg selv! Sjønner ikke hvorfor folk hær inne skal henge seg opp i ting som ikke har noe med innlegget og gjøre! Anonymous poster hash: f3574...4c3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #24 Skrevet 15. juni 2014 Jeg har hatt ett strengt kosthold og nå som jeg har en fantastisk vekt vil jeg ikke ødelegge dette! Jeg har ikke spist usunn mat, godteri, brus eller andre kaloririke drikker, jeg er i en posisjon hvor jeg ikke har tid eller energi til å trene (Pga jobb som tar opp alt for mye tid og familie) så jeg har havnet her jeg er i dag kun Pga kosthold, så jeg vet hvilken mat som er bra for meg og hvor mange kcal jeg skal holde meg til, men det heg ikke vet er hvor mange kcal mer jeg kan spise nå som jeg skal holde vekten og ikke gå ned mer! Og hvilke tegn jeg bruker bak setningene mine velger jeg selv! Sjønner ikke hvorfor folk hær inne skal henge seg opp i ting som ikke har noe med innlegget og gjøre! Anonymous poster hash: f3574...4c3 Javisst, du velger selv hvilke tegn du skal bruke bak setningene dine, men da må du regne med å bli oppfattet som frekk. Utropstegn og store bokstaver i skrift er som å skrike til folk i en samtale. jeg gidder ikke å bruke tid på å gi ordentlige svar til folk som velger å være frekke. Men jeg faller for fristelsen til å være frekk tilbake: Du skriver elendig. Lær deg e og æ-reglene, og å og å! (Utropstegn fra meg!) Anonymous poster hash: 72650...aaf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #25 Skrevet 15. juni 2014 Fysj for ei side dette er! Takker mye for svarene jeg har fått fra hyggelige. Men tror ikke dette er plassen for meg. Beklager så mye hvis jeg fornærmet noen med mine skrivefeil. Skal virkelig ikke gjenta seg. Snakker om vennlighet Anonymous poster hash: f3574...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå