Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig å ha mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Er snart fem uker på vei, men har hatt mensmurringer i mage og rygg i nesten en uke nå. Litt spottblødning som nå har gått over, heldigvis. Hadde ikke dette med førstemann, og derfor lurer jeg på om det er noe å bry seg om? Kjenner det ikke hele tiden, men innimellom kommer det et tak, kjennes ut som 'dagen før mensen' hvis dere skjønner. Hadde risikosvangerskap sist, så jeg tar kanskje alle tegn litt for alvorlig ;)

Skal på helsestasjonen i morgen, men det hele er fortsatt ganske nytt for meg. Fant ut på fredagsmorgen at jeg var gravid, på helgetur med familien, og har ikke fått muligheten til å ta kontakt med verken lege eller jordmor for å høre om symptomene er normale. Og da går selvsagt tankene amok ;) 

Takker på forhånd for svar, og beklager at jeg er anonym foreløpig, men det er ingen som vet dette enda, og jeg kjenner flere her inne 'på utsiden', så jeg vil gjerne holde det hemmelig en liten stund til ;) 

Anonymous poster hash: 678d2...4fe

Fortsetter under...

Jeg hadde de murringene lenge. Vanskelig å si akkurat når det gikk over, men det varte nok i hvert fall til uke 10-12. Det var vel på det verste da livmoren fortsatt lå helt nede i bekkenet, men var blitt såpass stor at det var trangt om plassen nedi der. Er snart i tredje trimester nå, og alt i skjønneste orden med både meg og baby. ;)

Jeg hadde svake mensmurringer helt til jeg var 14-15 uker på vei. Da forsvant de, men ble erstattet av kynnere. Er nå 30 uker og alt er tipptopp, så regner med at det er normalt :)

Anonymous poster hash: 42b87...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...