Gå til innhold

Hvordan står det til med overskuddet?

FrukenB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Angelstath

Er 33 og har akkurat fått på plass overskudd og kroppen etter tvillinger for noen år siden. Dvs at jeg har sydd opp og inn her og der, spiser hva jeg vil og blir smalere fordi jeg går og går hele dagen lang. Kun fokus på meg selv etter uklare kreftprøver det siste året. Ble sykt sliten for 2 uker siden... Joda, gravid!

Var skikkelig dårlig med tvillingene i de 3 første mnd..

Kjenner at dette er værre!

Skyt meg...

Annonse

Godt å høre at du har fokus på deg selv! Tvillinger faktisk! Hvordan er det? Dobbelt så mye kos eller dobbelt så mye slit? 

Synes du ikke det er kjedelig å gå? Vet det er en bra fettforbrenner, men gåsj....kjedelig!! Gidder ikke jeg :P

Lykke til med den nye i magen. Som ei venninne av meg pleier å si når hun er i bakfylla: "Æ gir mæ! Ring nødslakt!" :D

Det har vært mye jobb med mine tvillinger, jeg ser det nå. Men jeg så det ikke når det sto på. Derfor er det litt skremmende å være gravid, ikke planlagt, og føle at det kanskje er 2 igjen.. Min samboer vil ikke beholde..

Hei du! Jeg har også tvillinger. Men de er snart 22 år gamle;) Så har jeg ei på 17 og 3 små gutter på 7,5 og 3:) Så er det sånn at jeg i en alder av 47 er gravid igjen,-uplanlagt. Så er det jo sånn at sjansen for tvillinger øker med alder,-så jeg får håpe det bare er en... Om alt går bra da;)

Anonymous poster hash: aa8dd...459

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...