Malv Skrevet 15. juni 2014 #26 Skrevet 15. juni 2014 Liker at hun ene eksperten poengterer at det blir "for mye logo".... De veskene jeg har fra Michael kors er vel hundre ganger mer nedtonet enn disse LV veskene alle går med.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #27 Skrevet 15. juni 2014 Jeg syns ikke de er noe fine, jeg. Så jeg er vel sjalu og har dårlig råd. Og LV veske ville jeg aldri kjøpt, selv om jeg har råd til det. Når jeg ser noen med LV så tenker jeg automatisk at den er fake. Sikkert fordi "alle" kom hjem fra syden med LV lommebok og veske for noen år tilbake. Anonymous poster hash: 9eb17...969 LV har utrolig mange fine vesker helt uten det klassiske monogrammet over hele. Anonymous poster hash: d1c18...faf
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #28 Skrevet 15. juni 2014 Siden "motepolitiet" i Norge sier den er harry vurderer jeg å kjøpe den. Synes motemennesker i Norge stort sett er diltere og blottet for egne meninger. Hvert eneste magasin hyller de nye kolleksjonene til store designere. Greit nok har se "handle på budsjett" varianten men se det klarer jeg helt fint selv hvis man bare skal kopiere en luksusstil. Eneste med litt stil og sans i Norge er Jenny Skavlan. Resten er det jeg kaller "merkehorer" Så JA. Tror jeg skal bli harry i sommer. Anonymous poster hash: 0cd5a...c2c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #29 Skrevet 15. juni 2014 Jeg synes LV er vel så harry. Det er harry med masse logo. Har aldri skjønt greia med den. Anonymous poster hash: 05e05...b0f
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #30 Skrevet 15. juni 2014 Synes vel ikke det er harry. Men kunne aldri kjøpt en sånn veske, har ikke hjerte til å bruke så mye penger på bare en veske. Tenk på alle mennesker som lider i verden, så skal vi gå og bruke masse penger på vesker. Kjenner jeg blir bare flau. Anonymous poster hash: 7de09...ade
håperpåvinterbarn Skrevet 15. juni 2014 #31 Skrevet 15. juni 2014 For noen år siden kikket jeg litt på en serie på VGtv kalt "rikingen", hjernetomt, jeg vet! Men etter den serien har LV fremstått som blodharry for meg. Kvalitet og varighet av et produkt er jeg en stor forkjemper for, men prisene på de veskene kan ikke forsvares med kvalitet!! At logoen er trykket over hele produkter hjelper heller ikke. Michael Korrs har jeg knapt hørt om, så visste ikke at det var hverken inn eller ut...
Nodisc Skrevet 15. juni 2014 #32 Skrevet 15. juni 2014 Koffer bruke så masse penga på ei veske "alle" har, tenke no eg.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #33 Skrevet 15. juni 2014 Koffer bruke så masse penga på ei veske "alle" har, tenke no eg. Hvorfor ikke? Om det er den vesken man liker, skal man la andre hindre en i å kjøpe den? Greit at man liker å gå mot strømmen, men når det bare blir av prinsipp er det like dumt å la være å kjøpe den fordi den er populær som å kun kjøpe den av samme grunn. Hva med å ha selvtillit til å gjøre den en selv ønsker? Det virker til å være fullstendig utenkelig for mange her inne. Anonymous poster hash: c8374...e18
Nodisc Skrevet 15. juni 2014 #34 Skrevet 15. juni 2014 Koffer bruke så masse penga på ei veske "alle" har, tenke no eg.Hvorfor ikke? Om det er den vesken man liker, skal man la andre hindre en i å kjøpe den? Greit at man liker å gå mot strømmen, men når det bare blir av prinsipp er det like dumt å la være å kjøpe den fordi den er populær som å kun kjøpe den av samme grunn. Hva med å ha selvtillit til å gjøre den en selv ønsker? Det virker til å være fullstendig utenkelig for mange her inne. Anonymous poster hash: c8374...e18 Woh, det var jo et voldsomt svar eg trur det er mange som kjøpe ting pga moten, som ikkje nødvendigvis ville kjøpt det visst ikkje, og eg skjønne ikkje poenget;) det er min mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå