Tired mama Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 SÃ¥ vet dere det! ;-) Â http://www.minmote.no/#!/artikkel/23024022/moteeksperter-mener-norske-kvinners-favorittveske-er-harry
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Vel, det får så være, jeg ELSKER min Hamilton veske hvertfall, dyr var den også, så brukes må jo den! http://www.google.no/search?q=michael+kors+hamilton+2014&client=safari&hl=nb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SMecU-yvD8n24QSMxoCoBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#facrc=_&imgrc=Ki-3i_iLENV0-M%253A%3BPZCQV0URlCJ99M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.highheelconfidential.com%252Fshared%252Fcontent%252Fuploads%252F2014%252F02%252Fhuma-qureshi-michael-kors-hamilton-tote.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.highheelconfidential.com%252Ftag%252Fmichael-kors-hamilton-tote%252F%3B772%3B494  Anonymous poster hash: 10b18...45c
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2014 Åja... Første gang jeg leser det. Henger tydeligvis ikke med.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #5 Skrevet 14. juni 2014 Kunne ikke brydd meg mindre.  Det er så mye som blir betegnet som harry, heldigvis er ikke mitt mål i livet å tilfredsstille såkalte moteguruer og wannabe bloggere.  Jeg skal straks kjøpe min første MK veske - fordi den er fin og ikke så ille dyr.  Anonymous poster hash: c8374...e18
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2014 Hvor mye koster disse veskene, kontra LV osv?
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Er de? Jeg har ikke, kommer aldri til å kjøpe meg. Men synes de er fine, jeg  Anonymous poster hash: d3e1e...fb2
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Hvor mye koster disse veskene, kontra LV osv?Hamilton vesken koster Ca 3000,- her i Norge! Anonymous poster hash: 10b18...45c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #9 Skrevet 14. juni 2014 Hvor mye koster disse veskene, kontra LV osv? 1/10 av LV Â Anonymous poster hash: 26934...1eb
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2014 Er de? Jeg har ikke, kommer aldri til å kjøpe meg. Men synes de er fine, jeg  Anonymous poster hash: d3e1e...fb2 Synes faktisk det er fine jeg også. Men får meg bare ikke til å bruke flere tusen på en veske...
catchbaby Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 Og jeg kjøpte yndlingsveska mi for 199,- på HM for tre år sida. Jeg er så lite veskemenneske. Nå brukes den som stelleveske og er fylt opp med bleier og div trygt plassert i vogna ;P
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 En som tydeligvis ikke har råd til å kjøpe seg mk-veske.. jaja.. sjalusi lenge leve  Anonymous poster hash: 958e0...a3b
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014  Er de? Jeg har ikke, kommer aldri til å kjøpe meg. Men synes de er fine, jegAnonymous poster hash: d3e1e...fb2 Synes faktisk det er fine jeg også. Men får meg bare ikke til å bruke flere tusen på en veske... Hadde heller aldri brukt så mye penger på en veske selv, men jeg gikk og siklet på den da vi var på cruise (var egen Michael Kors butikk ombord), så mannen kjøpte den i det skjulte til meg, som 5 årsdag gave<3 Anonymous poster hash: 10b18...45c
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2014 En som tydeligvis ikke har råd til å kjøpe seg mk-veske.. jaja.. sjalusi lenge leve  Anonymous poster hash: 958e0...a3b Meg du sikter til? Misunnelse ligger ikke i min natur. Og absolutt ikke når det gjelder materielle ting.  Jeg måtte bare legge ut linken fordi det er så mye snakk om hva som er harry og ikke her inne.  Og joda, har råd. Men bruker heller de tusenlappene på andre ting. ;-)
Gjest beef sister Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 MK er billige vesker sammenlignet med mange andre merker, slik som LV; og det forklarer jo også hvorfor "alle" har. At alle har en ting gjør det ikke nødvendigvis harry, men jeg er enig i at det er fryktelig kjedelig. Like kjedelig som stiger til å ha pledd på, men så lenge folk er fornøyd og glad, er vel alt fint.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Ønska meg lenge en MK veske.. Men nå henger det en på alle fjortisskuldre og noen damer litt oppi åra som ønsker å være hippe og "inn". Har desverre mistet litt av sjarmen...  Harry vil noen nok kalle det.. Jeg føler den rett og slett er brukt opp..  Litt trist, for nå må jeg finne en annen veske å legge mine drømmer mot..  Anonymous poster hash: 8bae1...82e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #17 Skrevet 14. juni 2014 Ønska meg lenge en MK veske.. Men nå henger det en på alle fjortisskuldre og noen damer litt oppi åra som ønsker å være hippe og "inn". Har desverre mistet litt av sjarmen...  Harry vil noen nok kalle det.. Jeg føler den rett og slett er brukt opp..  Litt trist, for nå må jeg finne en annen veske å legge mine drømmer mot..  Anonymous poster hash: 8bae1...82e  Trøst deg med MK-vesken ble den billigste du har hatt.... siden du ikke kjøpte den  Anonymous poster hash: 8ae01...042
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #18 Skrevet 14. juni 2014 MK er billige vesker sammenlignet med mange andre merker, slik som LV; og det forklarer jo også hvorfor "alle" har. At alle har en ting gjør det ikke nødvendigvis harry, men jeg er enig i at det er fryktelig kjedelig. Like kjedelig som stiger til å ha pledd på, men så lenge folk er fornøyd og glad, er vel alt fint. Lv-vesken er utrolig fine, men det finnes så sykt mange bra kopier der ute, at det liksom ikke er vits å investere mye penger i en veske som alle tror er falsk uansett..  Anonymous poster hash: 958e0...a3b
Gjest beef sister Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 (endret)  MK er billige vesker sammenlignet med mange andre merker, slik som LV; og det forklarer jo også hvorfor "alle" har. At alle har en ting gjør det ikke nødvendigvis harry, men jeg er enig i at det er fryktelig kjedelig. Like kjedelig som stiger til å ha pledd på, men så lenge folk er fornøyd og glad, er vel alt fint. Lv-vesken er utrolig fine, men det finnes så sykt mange bra kopier der ute, at det liksom ikke er vits å investere mye penger i en veske som alle tror er falsk uansett..  Anonymous poster hash: 958e0...a3b  Nei, det er jo ikke noe poeng hvis en er opptatt av at andre skal være overbevist om at det er ekte. Selv er jeg mer opptatt av å kjøpe ting jeg liker. Endret 14. juni 2014 av beef sister
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #20 Skrevet 14. juni 2014  Ønska meg lenge en MK veske.. Men nå henger det en på alle fjortisskuldre og noen damer litt oppi åra som ønsker å være hippe og "inn".Har desverre mistet litt av sjarmen...Harry vil noen nok kalle det.. Jeg føler den rett og slett er brukt opp..Litt trist, for nå må jeg finne en annen veske å legge mine drømmer mot..Anonymous poster hash: 8bae1...82e  Trøst deg med MK-vesken ble den billigste du har hatt.... siden du ikke kjøpte den Anonymous poster hash: 8ae01...042 Amen! Takk og lov for at jeg avventet litt!  Anonymous poster hash: 8bae1...82e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #21 Skrevet 14. juni 2014 Jeg syns ikke de er noe fine, jeg. Så jeg er vel sjalu og har dårlig råd.  Og LV veske ville jeg aldri kjøpt, selv om jeg har råd til det. Når jeg ser noen med LV så tenker jeg automatisk at den er fake. Sikkert fordi "alle" kom hjem fra syden med LV lommebok og veske for noen år tilbake.  Anonymous poster hash: 9eb17...969
Gjest beef sister Skrevet 14. juni 2014 #22 Skrevet 14. juni 2014 Nå er Louis Vuitton veldig mye mer enn logoveskene som det ble laget ufattelig mye fake av, men det ble vel bare brukt som en sammenligning. Nå er uansett LV heller ikke spesielt dyre vesker sammenlignet med mye annet, og noe de aller fleste kan spare seg opp til uten å ofre mye, men prisforskjellen er såpass at jeg tviler på at det kommer til å lages så veldig mye fake av Michael Kors - når veskene i snitt koster 1000-2000 kroner i USA, etterspørselen blir derfor ikke stor nok (ha'kke vært i Tyrkia og sjekket). Fake er harry uansett, men å like det alle andre liker, er mer kjedelig enn det er harry.
MammantilNurket Skrevet 14. juni 2014 #23 Skrevet 14. juni 2014 MK-veskene ser da helt OK ut. "Problemet" er at de er en del av skoleuniformen til de fleste piker i ungdomskolealder her hvor vi bor ... og vi bor på landet ... hvor folk går i crocks, joggebukse og allværsjakke på nærsenteret
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #24 Skrevet 15. juni 2014 Når svigermor på snart seksti har skaffet seg en så er det over for min del. Anonymous poster hash: 85c14...e5c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #25 Skrevet 15. juni 2014 De er i alle fall finere enn de utroolig stygge LV veskene! Uansett er det latterlig å bry seg med kjempedyre vesker. Synes det er utrolig flaut å ikle seg statussymbol som indikerer saueflokksmentalitet og et selvbilde basert på materialistiske ting, samt overfladiske verdier. Og ja, sånn sett er det ikke mye klasse over dyre vesker i mine øyne..  Anonymous poster hash: 5a0d6...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå