overlord Skrevet 14. juni 2014 #1 Skrevet 14. juni 2014 For jeg kommer til å synge når jeg blir full nok (uansett hva jeg har bestemt meg for på forhånd). Problemet er at jeg da synger en eller annen sang ingen har hørt og så blir det hele noe traurig. Jeg trenger derfor å bestemme meg på forhånd for en sang alle har hørt og som er lett å synge. Jeg kan ikke synge høye toner og har i det store og hele vanskelig for å treffe riktig tone.
sug lut Skrevet 14. juni 2014 #2 Skrevet 14. juni 2014 Haha, et kongeoppdrag til oss skap-karaokere. Jeg synger gjerne hva som helst av Elton John, for det er enkelt, samme med Abba. Jolene av Dolly Parton, Helen Reddys Delta Dawn, Anthem fra Chess - full klaff. Når jeg er full nok eller i egen stue synger jeg Son of a preacherman, som er helt umulig. Det er ikke vakkert.
Bustetroll Skrevet 14. juni 2014 #3 Skrevet 14. juni 2014 Du må jo ta standard karaokesang : I will survive
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2014 Er med på Elton John, men Abba og Dolly Parton er da ikke enkelt å synge! Son of a preacherman ja, den er vakker, men kanskje ikke når jeg synger den... Hm.
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2014 Du må jo ta standard karaokesang : I will survive Umulig å synge for en som ikke kan synge, men som ønsker det skal høres ut som om jeg kan det.
chriss04 Skrevet 14. juni 2014 #6 Skrevet 14. juni 2014 Hva med Shania Twain- Man! I feel like a woman? Har alltid hatt lyst til å ta den på en karaokebar :-P
PrinsesseHengepupp Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 Splitter pine! Det er ingen som nailer den, dermed er den 100% safe på karaoke
jente_80 Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 En gang jeg var på karaoke var det 2 gutter som sang 'stairway to heaven'. Verdens lengste sang.. sånn omtrent... ikke en innertier ;-) Hva med Help av Beatles eller Javel på kjarlek? Får man til tøddler fra mobil...? Hm
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2014 Dere tre siste lanserer jo helt håpløse forslag her. Alle disse går for lyst!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #10 Skrevet 14. juni 2014 Jahn Teigen - Min første kjærlighet (super kleint, og super morsomt) Europe - The final Countdown (alle vil synge med) Bon Jovi - Living on a prayer (blir liv i leiren) Wham - Wake me up before you gogo Det meste a journey fngerer Mer moderne? Hva med Royals? Happy? Anonymous poster hash: 03e8e...6e0
Monajenten Skrevet 14. juni 2014 #11 Skrevet 14. juni 2014 (endret) Du må jo ta standard karaokesang : I will survive Eller Black Velvet eller West Virginia Endret 14. juni 2014 av Monajenten
Gjest beef sister Skrevet 14. juni 2014 #12 Skrevet 14. juni 2014 Altså, 80% av alle jeg synger karaoke med (og jeg har faktisk sunget karaoke såpass mange ganger at det er mange), kan da ikke synge,. Og ofte synger alle andre med også, så den som står med mikrofonen overdøves. Believe av Cher? Nei, den går for lyst. Noe av Nickleback, da. Eller Lemon Tree!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #13 Skrevet 14. juni 2014 THE FOX by Ylvis, da får du hvertfall med publikum vettu ;-) Men spørs om den er kommet i karaoke enda da!!!??? Have fun :-) Anonymous poster hash: 3a991...364
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 #14 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #15 Skrevet 14. juni 2014 Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke.Hehehe ;-€ Anonymous poster hash: 3a991...364
Tired mama Skrevet 14. juni 2014 #16 Skrevet 14. juni 2014 Hva med noe Elvis? Blue suede shoes eller noe sånt?
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #18 Skrevet 14. juni 2014 Hva med noe Elvis? Blue suede shoes eller noe sånt? Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke. Da tror jeg du hadde blitt overrasket. Ser egentlig ganske pyntelig ut
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #19 Skrevet 14. juni 2014 Hva med noe Elvis? Blue suede shoes eller noe sånt? Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke. Da tror jeg du hadde blitt overrasket. Ser egentlig ganske pyntelig ut Er ikke du ute og synger nå da ;-) Anonymous poster hash: 3a991...364
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #20 Skrevet 14. juni 2014 Hva med noe Elvis? Blue suede shoes eller noe sånt? Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke. Da tror jeg du hadde blitt overrasket. Ser egentlig ganske pyntelig ut Er ikke du ute og synger nå da ;-) Anonymous poster hash: 3a991...364 Neste helg Skal starte treningen nå.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #21 Skrevet 14. juni 2014 Hva med noe Elvis? Blue suede shoes eller noe sånt? Jeg har hele tiden trodd at du ser ut som profilbildet ditt (lignende i hvert fall), så da tenker jeg at du må synge en sang med dype, mørke toner. Hvilken sang aner jeg ikke. Da tror jeg du hadde blitt overrasket. Ser egentlig ganske pyntelig ut Er ikke du ute og synger nå da ;-) Anonymous poster hash: 3a991...364 Neste helg Skal starte treningen nå. Aha, god tid på finpusse stemmen da:-) Kjør the FOX som jeg nevnte lengre oppi her, en slager det vettu ;-) Anonymous poster hash: 3a991...364
overlord Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #22 Skrevet 14. juni 2014 The Fox utgår. Skal komme ut av det med æren i behold hadde jeg tenkt.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #23 Skrevet 14. juni 2014 The Fox utgår. Skal komme ut av det med æren i behold hadde jeg tenkt.Hehehe, jeg hadde digga deg hvertfall;-) Lykke til :-) Anonymous poster hash: 3a991...364
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #25 Skrevet 14. juni 2014 Mistenker at du har en grov, dyp stemme, og da er det bare Mustang Sally som gjelder! Anonymous poster hash: 04a7c...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå