Gå til innhold

Hva koster lekestativ til barn?(med husker og stige/sklie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett et stativ på byggmakker sin side, men stod ikke noe pris, hva kan noe slikt ca koste?:-)

Skrevet

De har på plantasjen. Er det rundt 2500 tro?!

Anonymous poster hash: 156df...8b5

Skrevet

De har et veldig fint i metall på maxbo. Tror det var rundt 1200,-

Ellers finner du priser på plantasjen.no 

rkc.no (føres av maxbo blant annet)

Anonymous poster hash: dceea...867
Skrevet

Vi kjøpte et på byggmakker med to husker, stativ og taustige for 2400 kr (vi fikk det litt billigere da de hadde noen kampanjedager, men de sa at normalprisen var på 2400). Sklie og klatrevegg kan kjøpes utenom.

Anonymous poster hash: 63585...fac
Skrevet

okei, da skal jeg sjekke litt...skulle hatt en benk også i hagen, en slik som bruker å stå utenfor kiosker/Butikker...men finner ikke noen noe sted....mener de hadde på byggmakker i fjor...

Tusen takk for svar :-)

Skrevet

Har dere coop obs bygg eller coop xtra Bygg i nærheten. Ofte er de billigere enn Byggmakker på det meste, med mindre byggmakker fører kampanje. Coop Obs bygg og xtra selger også slike stativ. 

Anonymous poster hash: 63585...fac
Skrevet

okei, da skal jeg sjekke litt...skulle hatt en benk også i hagen, en slik som bruker å stå utenfor kiosker/Butikker...men finner ikke noen noe sted....mener de hadde på byggmakker i fjor...

Tusen takk for svar :-)

Her selger de sånt på fengselet. Tror det er flere fengsel rundt om i landet som lager slike grove produkter i tre, og så vidt jeg har forstått kan det lønne seg å få det fraktet et stykke også fordi det er så gode og solide produkter. For samme pris andre steder får du bare spinkle og vaklete etterligninger....

Anonymous poster hash: 81c52...48f

Skrevet

Slike benker som du nevner lages ofte av vekst/ og attføringsbedrifter, kan være verdt å sjekke i forhold til pris.

Anonymous poster hash: df953...d3e
Skrevet

Vi kjøpte da de hadde kampanje på Felleskjøpet. Betalte kun 990,- for huskestativ med to husker, sklie, klatrevegg og taustige. Kan være verdt å sjekke der hvis dere har en slik butikk i nærheten.

Skrevet

Det var billig! De jeg ar sett kostet 15000kr

Anonymous poster hash: 7210f...200

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...