Gå til innhold

OK å ta med nesten 3 åring på fotballkamp med 80 000 tilskuere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foregår riktignok på formiddagen. Men syns du det er ok?

Anonymous poster hash: d839b...9d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville jeg aldri gjort. Meningsløs aktivitet for en på 3 år. Masse bråk og kaos, og enkelte tar jo helt av - ville aldri utsatt en så liten gutt for noe sånt.

Anonymous poster hash: 81534...6fd
Skrevet

Det ville jeg aldri gjort!

Anonymous poster hash: 382df...8af
Skrevet

Det ville ikke jeg ha gjort.

Har selv vært på kamp med så mye tilskuere å jeg følte meg ikke trygg der,så aldri i livet om at jeg hadde tatt med ett så lite barn.

Anonymous poster hash: 6bb31...6c7

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det kunne jeg glatt ha gjort, men det kommer an på omstendighetene rundt.  Hvor det er, hvem som spiller osv.

Skrevet

Selv om det er hans far som spiller?

Hi

Anonymous poster hash: d839b...9d5

Skrevet

Kan ikke se for meg at et treåring skal ha noe utbytte av det, selv om det er faren.

Anonymous poster hash: a2e15...fa7

Skrevet

Det har jeg gjort. Null problem, men ikke noe han hadde utbytte av.

Skrevet

Fatter ikke poenget med å gå på en sånn kamp, langt mindre ta med barn. Du ser jo ingen ting. Skal jeg først se en fotballkamp, så ser jeg den på tv, da ser jeg i alle fall hva som skjer. 

Men jeg kan jo ikke tenke meg noe mer unyttig å bruke tiden min på, da... Mye morsommere å lese en bok, f.eks. ;-)

Anonymous poster hash: 8b76d...4ea
Skrevet

En 3åring ser neppe så mye uansett så det høres ganske meningsløst ut å ta ungen med på noe slikt. Jeg hadde ikke gjort det.

Anonymous poster hash: 1e252...e7c
Skrevet

Nei, hadde jeg ikke gjort

Anonymous poster hash: bb980...9b9

Skrevet

Kommer vel an på treåringen, det. Antall tilskuere har lite med saken å gjøre. Antar at dere har gode seter?

Skrevet

Kommer an på ungen og omstendighetene.. Har dere gode seter? Nærme banen?

Jeg var på kamp, med 75000 tilskuere, hadde seter langt oppe og langt unna banen, hadde aldri tatt med min 3åring dit. Han hadde jo ikke sett pappaen\spillerene engang. Glad jeg ikke hadde med min gutt, for syns det var litt fælt med så mange folk på engang. Jeg er fra bondelandet, en liten småby i Norge, og det var dobbelt så mange folk på banen som det er i byen her, aldri sett så mange før.. :P

Anonymous poster hash: b5a64...568
Skrevet

Ser ikke helt poenget, de kampene jeg har vært på har det vært masse roping og herjing. Noe som kan være skremmende, men om dere har losj billetter (eller hva det nå enn heter) slik at dere er litt borte fra ståk og styr så hadde sikkert vært gøy for 3 åringen :)

Skrevet

Vi var på Real Madrid kamp med barn, og det var maaaaange familier der med veldig små barn. Men, i Spania er det ikke mye fyll på kampene, mange som tar det som en familie utflukt. Vet ikke, men har på følelsen at det kanskje er noe mer fyll på kamper i f.eks England. Men, er det i Spania ville jeg gjort det, uten problem

Anonymous poster hash: 566e7...2fa

Skrevet

Ville ikke gjort det men om du gjør det så ha hørselsvern på ungen. Hadde nok brukt ørepropper selv, men har div hørselsskader.

Anonymous poster hash: 117ad...e45

Skrevet

Jeg hadde tatt med meg ungen, hveertfall om det var faren som spilte.

Jeg har en tremening som har sparket fotball og ungene hans var med på fotballkamper fra de var nesten nyfødte. Der fikk familiene til de som spilte andre plasser enn andre, så for de så hadde de det som plommen i egget.

Eneste er at se litt ann på ungen, blir det for mye mennesker og bråk kan dere trekke dere unna eller dra hjem. Du må ikke være der selv om du har betalt.

Anonymous poster hash: db146...7c4

Skrevet

Hadde helt klart tatt han med. Min var med på håndballkamp dog selvfølgelig mye færre tilskuere men mye liv og musikk og han storkoste seg. Klappet og heiet som bare det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...