Aria Skrevet 14. juni 2014 #1 Del Skrevet 14. juni 2014 Hei, gutten min er 4,5 måneder og er en veldig snill og blid gutt. Men han har aldri vært noe glad i å sove på dagen. På kvelden legger han seg kl. 19.00 og sovner uten problemer og sover til rundt 06.00 får mat og sover til 09-10. På dagen vil han ikke sove i vognen lengre, dette var jo det som alltid funket før.. hvis jeg går tur over 30 minutter begynner han og sutre og vil opp så jeg må bare gå hjem igjen. Han brukte å sovne på soffaen en stund men har sluttet med dette også, heller ikke vippestolen fungerer lengre. Jeg merker veldig fort når han begynner å bli trett og legger han på en rolig plass sammen med suttekluten og pakker ham inn i ett teppe for å vise at nå er det på tide å sove. Noen ganger ligger han der og snakker og koser seg en stund andre ganger begynner han å hyl skrike og vil opp igjen uansett hva jeg prøver på. Han sovner ikke lenger når jeg legger meg ved siden av ham heller... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, har virkelig prøvd alt ejg kan komme på men han nekter å sove, og hvis han først sovner sover han ikke lenge og er fortsatt stuptrett når han våkner. Han blir veldig grinete og sint når han er trett og sliten men han vil ikke sove uansett. Noen som har noen tips?Hilsen sliten mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2014 #2 Del Skrevet 15. juni 2014 Ingen tips, men synes han sover ganske mye totalt sett i døgnet likevel. Sover han fra 19-10 neste morgen med kun 1 oppvåkning sover han 15 timer i døgnet. Mer enn det har ikke mine sovet i den alderen. Anonymous poster hash: 4b6d8...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 15. juni 2014 #3 Del Skrevet 15. juni 2014 Sov når de sover! Ellers har mine ofte sovnet hvis jeg bar de på ryggen i bæresele - det gir ihvertfall noe hvile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aria Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 16. juni 2014 Ingen tips, men synes han sover ganske mye totalt sett i døgnet likevel. Sover han fra 19-10 neste morgen med kun 1 oppvåkning sover han 15 timer i døgnet. Mer enn det har ikke mine sovet i den alderen. Anonymous poster hash: 4b6d8...0dc Han sover mye ja, og det er jo ikke det som er problemet. Han er jo litt våken etter at han har våknet på morgenen også, så han sover vell kanskje 12 timer til sammen Han er jo kjempetrett bare timer etter at han har våknet om morgenen og begynner da å gråte og sutre men han vil ikke sove. Hvis han får seg ett par små dupper i løpet av dagen blir han i mye bedre humør med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå