babelina Skrevet 14. juni 2014 #1 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg har en frisk jente pa 5 mnd. Delammer og gir noen ganger mme og har begynt med hirsegrot. Hun sover veldig darlig og jeg prover a la vere a ta henne opp men ikke like enkelt. Sover relativt greit pa dagtid. Prove a gi henne litt middag I gar men holds pa a sette det I halsen... Ella's kitchen produkter gremmes Hun av siden det er sa surt.... Jeg vil gjerne ha alt av tips til hva jeg kan gi av proteiner, mengde osv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MamsenMedToSmå Skrevet 14. juni 2014 #2 Del Skrevet 14. juni 2014 http://barebarnemat.blogspot.no Her fant jeg masse gode tips, oppskrifter og inspirasjon da sønnen min startet med fast føde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #3 Del Skrevet 14. juni 2014 Annen type grøt, små brødbiter (gjerne bløtet i morsmelk), most potet, most gulrot, avokado, og banan er helt fint for en på 5 mnd. Anonymous poster hash: b5cdb...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå