Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Noen som har noen å anbefale? Bor i Oslo så helst innen 4 timers kjøring Anonymous poster hash: d4c30...414
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 Bavenvennlig ? Eller voksenferie? Anonymous poster hash: fa875...7a6
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Bavenvennlig ? Eller voksenferie? Anonymous poster hash: fa875...7a6 Barnevennlig med bademuligheter Anonymous poster hash: d4c30...414
DetErBareMeg Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 I Ørebro - Gustavsvik camping. Kjempeflott campingplass med badeland og vel så det. Skikkelige dusjer, toaletter osv. også og dette mener jeg, da jeg egentlig er veeeldig anti camping!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #6 Skrevet 13. juni 2014 Daftø i Strømstad. Hvis du har barn som liker å bade, liker sjørøvere, eventyrland osv. Det var jo litt harry til tider, men flotte hytter som lå slik til at man ikke følte seg helt kliss oppi naboen, badeland og strand samt eventyrland i tilknytning til campen med karuseller så det holdt og sjørøverteater. Reiseveien er jo også kort De som er pirater på dagtid dukker senere på kvelden opp som "hunkarna" som synger Grand Prix schlægers på kveldstid - når mammaene vil ta seg en tur på krogen. Herlig harry - vi hadde en viss ironisk distanse til enkelte elementer, men storkoste oss. Og barna - ja de var i full fyr.. Men det pleier å være fullbooket ganske tidlig.. http://www.vg.no/forbruker/reise/reiseliv/her-er-sveriges-beste-campingplasser/a/10003778/ http://www.dafto.se/en Anonymous poster hash: 45bcf...660
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #7 Skrevet 14. juni 2014 I Ørebro - Gustavsvik camping. Kjempeflott campingplass med badeland og vel så det. Skikkelige dusjer, toaletter osv. også og dette mener jeg, da jeg egentlig er veeeldig anti camping! Det høres veldig i interessant ut. Aldri vært på camping selv og er ganske skeptisk. Skal sjekke det ut. Flere forslag? Anonymous poster hash: d4c30...414
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2014 #8 Skrevet 14. juni 2014 Daftø er barneparadis. Også veldig fine padle og syklemuligheter. Fint å sykle til strømstad f.eks. og ta fergen med sykler over til koster. Anonymous poster hash: 8421a...3bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå