Gå til innhold

Blir få søskenbarn til barna mine

Anbefalte innlegg

Jeg har det litt på samme måte som deg. Men jeg har tenkt sånn at da får vi heller få flere barn selv, så vi ihvertfall har sørget for at de ikke skal bli så alene ;) det er det eneste man kan gjøre noe med. Tenker vi kommer til å få 3 eller 4 barn. Men dette er jo individuelt. Og ikke noe man bare kan gjøre om man ikke har forholdene lagt til rette. Tenker også at man kan være flinkere til å ha kontakt med venner og deres barn. Så vil forhåpentligvis barna få et spesielt forhold til noen andre barn selvom de ikke er i slekt. Man kan ha et vel så godt forhold til de man ikke er i familie med. Noe blir til hva du gjør det til selv. Men skjønner godt hva du mener da jeg og mannen har søsken som med 99,9% sjanse aldri kommer til å få barn. Og ja, det er trist. Men sånn er det!

Anonymous poster hash: 74d78...de2

Fortsetter under...

Lignende situasjon her. Samboeren har to søsken som er einstøinger, og ser ut som om de kommer til å forbli det (godt voksne begge to). Mitt søsken er gift, men altfor opptatt av helgeturer med festing, trening, uforpliktende livsstil til at barn passer inn. Derfor har jeg innsett at det ikke blir noen søskenbarn her. Har få søskenbarn i familien selv, og var et savn i oppveksten. Mine barn har også uttrykt at det er et savn og de synes det er leit. De setter veldig pris på familie.

Har bøter litt på situasjonen ved å få mange barn selv ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...