Gå til innhold

I dag fikk jeg svak, men tydelig pos BT :) MEN;

Anbefalte innlegg

Har ikke testa siden onsdag, og trur jo heller ikke at jeg kan være gravid, siste omgang var 31 mai, dagen etter fikk jeg soppinnfeksjon, så umulig med samleie første uka i juni. 

På kvelden onsdag 5 juni kom pms smertene, sånne ubehagelige vage trykk nedentil, stikninger når jeg hosta eller nøs osv. Jeg HAR ikke gjort beregning med grav denne syklusen da mannen ikke var helt med på gamet, så han kom aldri i meg før 31 mai.

Saken er enkel men for meg provoserende og forvirrende. I dag skulle jeg ta siste test før jeg slo meg til ro med at jeg bare har tullete syklus denne mnd, i og med at jeg regner meg 6 dager over ikm, (siste mens 10mai).

Tror dere ikke den lille dingsen blir positiv etter et min og to, har tatt 8 btêr si fredag sist uke og alle blenda!

Fikk sjokk jo... Setter meg ned en halvtime og fordøyer. Tester samme urin med cbd, den første er en bok , duh... neste, samme urin svarer not pregnant etter 5 min.

ok, klarer å holde meg 2 1/2 time før jeg holder på å tisse i boksa, cb+ negativ.

Tuller btene eller? what.. jeg skulle jo avklare dette i dag ikke bli enda mer testoman!

Måtte bare fååååå det ut, er og føler vet ikke hva, men herlighet da.. klart positiv bt? Har lest og sett på bilder av bt tester i dag og ingen som jeg har funnet enda har fått falsk positiv med dem. Er tykk og fin lys rosafage på den og og jeg ser den fra kjøkkenet inn til stua, og det er noen meter...

tom for bt btw ;)

Fortsetter under...

Åh så frustrerende!! Men herremann gratulerer da (?) :-) det er så store variasjoner med disse testene osv. Men når de først og fremst tester pos så er det som regel sikkert at man er gravid! Selv om de andre er negative. Husk testene er forskjellige og den beste tiden og teste seg på er på morgen, og pass på at det ikke er for mye grums i urinen det kan være med på og at testene slår ut negative, men om de først slår ut positivt er det som regel rett!

Jeg har det akkurat samme som deg, har vond når jeg hoster, det stikker liksom. Og holl følelse :-sv skjønner ingen ting er 10 dager over ikm!

Åh så frustrerende!! Men herremann gratulerer da (?) :-) det er så store variasjoner med disse testene osv. Men når de først og fremst tester pos så er det som regel sikkert at man er gravid! Selv om de andre er negative. Husk testene er forskjellige og den beste tiden og teste seg på er på morgen, og pass på at det ikke er for mye grums i urinen det kan være med på og at testene slår ut negative, men om de først slår ut positivt er det som regel rett!

Jeg har det akkurat samme som deg, har vond når jeg hoster, det stikker liksom. Og holl følelse :-sv skjønner ingen ting er 10 dager over ikm!

Hva menes med grums i urinen.. den der hvite utfloden følger jo med i glasset. er så urolig mye ;)

Ja, som sagt aldri opplevd at bt slår ut positivt før, fikk som sagt sjokk!!! Har ikke testa i dag men var og kjøpte a1 sine i dag så kansje jeg tester igjen i morgen. Men synes det er rat at cb var klank negativ uansett, og mtp hvor stor sjangsen faktisk er i og med at vi ikke har vært prøvere!

Jeg er 7 over ikm i dag, ingen tegn til tr og om det faktisk sku vise seg å vera positivt så må jeg ha hatt sen eggløsning som jeg ikke har lagt merke til...

Luere jo veldig da på hvor mange her inne som tester med bt og hva deres erfaringer er. opplevd falsk positivt anyone???

Den "nå kommer mensen" smerter stoppa på torsdag kverd, etter 8 dager!

Føler vel egentlig ingenting akkurat nå  :huh:

Så får jeg se da- hvis ikke VIL JEG HA MENSEN NÅ ;)

Annonse

Vis du for eks ikke har dusjet på noen dager, eller mye utflod og "dritt" gamle rester da med andre ord haha :-p jeg tester meg alltid etter en dusj for og være sikker :-)

Har du testet deg igjen?

Jeg er 12 dager over tiden og er rimelig sikker på at jeg er gravid, alt tyder på det bortsett fra testene :-s men om man undersøker litt rundt så er det faktisk mulig og være gravid selv om ikke testene slår ut. Noen prod mengden hcg veldig sent tydeligvis

Jeg har masse utflod, men helt uvanlig en det jeg noensinne har hatt. Det er skikkelig seigt og strekkbart og er knallgult hva slags utflod har du ?

Hehe, da er jeg ikke redd for grums ;) 

Ja det er rart med de testene, og jeg har alltid stolt på dem, helt til fredag Den er jo positiv!

Men ikke i dag. Så da følger jeg magefølelsen som sier jeg ikke er gravid :)

Min er hvit, lotion aktig :P

Ei vennine fikk positiv billigtest å negativ hos legen å cleat blue to dager senere var legen å cleat blue positiv

????

Anonymous poster hash: 1fe33...f16

haha, hun der skriver som en kråke, har fortvilt meg flere ganger over henne...

Anonymous poster hash: c78e4...3e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...