Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ovidia
Skrevet

Ikke så lett å se på bildet, men tror det fortsatt kan være noe der :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff tror ikke det, men tanta er hvertfall ikke kommet:) håper hun holder seg borte!

Gjest Ovidia
Skrevet

Den siste er definitivt noe på! Tror det blir mars på deg :D

Skrevet

Det håper jeg:) men tør ikke tro noenting som helst før jeg får en definitiv strek:) Men får teste igjen i morgen så får vi se, herregud så nervepirrende!

Gjest Ovidia
Skrevet

Ta en ny cb. Cb er mye tydeligere hos meg.

Skrevet

Jeg må kanskje det. Tester med CB i morgen tidlig om tanta ikke dukker opp:)

Skrevet

Ingenting på CB i dag morges:( ingen tante heller. Håper noen av dere andre har positive nyheter:)

Gjest Ovidia
Skrevet

Ingenting på CB i dag morges:( ingen tante heller. Håper noen av dere andre har positive nyheter:)

Så leit å høre. Skulle virkelig ønske at du fikk en spire denne måneden. Men ikke gi helt opp før tr dukker opp. Stor klem til deg. 

Skrevet

Takk for det Ovidia:) vi får nå se, ingen tante enda men kommer hun så får keg trøste meg med at neste gang jeg har EL har jeg ferie;) gode muligheter for å treffe da håper jeg;)

Skrevet

Har vært hos gynekolog og fått bekreftet at jeg har vært gravid denne måneden. Det har nok gått galt på et tidlig tidspunkt, men lå et veldig fint egg klart, så går på neste PP med godt mot:D

Skrevet

Har vært hos gynekolog og fått bekreftet at jeg har vært gravid denne måneden. Det har nok gått galt på et tidlig tidspunkt, men lå et veldig fint egg klart, så går på neste PP med godt mot:D

Da er det jo virkelig håp for neste pp! :) Masse lykke til! :)

Gjest Ovidia
Skrevet

Neste egg gjør susen, helt sikker!

Tok en ny cb med ukeindikator i dag, fortsatt bare 1-2 uker. Så regner ikke med at dette går veien.

Skrevet

Håper det:) krysser alt jeg har for deg Ovidia, håper spiren klarer klamre seg fast! :D

Gjest Ovidia
Skrevet

Tusen takk Piasawa :) 

Svakere test nå på ettermiddagen. Så da er det bare å forbrede seg på sa nr 3 på 6 mnd. 

Skrevet

Huff, kjipe greier, men det kan jo kanskje være ujevn stigning av hcg? 3 SA på 6mnd hørtes ikke mye kjekt ut:( men da har du vel krav på utredning for habituell abort? Eller annen oppfølging? Masse lykke til! Håper den sitter;)

Gjest Ovidia
Skrevet

Om dette også ender i SA, så må vi nok starte utredning. 

Skrevet

Satser på utvannet prøve og at spiren sitter som et skudd;)

Skrevet

Men om det skulle ende med SA ville nok jeg bedt om utredning så lenge du har hatt flere på kort tid.

Gjest Ovidia
Skrevet

Det ble en ny SA. Har bestilt time til utredning. Så får vi se. Men er ikke særlig optimistisk når jeg alltid kommer til 4+5, men aldri lengre. 

Skrevet

Så leit, Ovidia:( Har heiet og heiet. Sender deg en klem!

Masse lykke til med utredning, jeg er sikker på at det vil ordne seg til slutt! :)

Skrevet

Off:( så trist å høre! :( men bra det er bestilt time til utredning da, de finner nok ut av det:) masse lykke til videre Ovidia, sender deg en varm klem:)

Gjest Ovidia
Skrevet

Lykke til du også Piasawa! Håper det blir en liten bebis på oss begge, og på alle de andre her i tråden etterhvert :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...