Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 stk svakt, svakt positive her i dag. Relativt plagsom kvalme siste 2 dager. Våknet faktisk kl 04 i dag fordi jeg var kvalm.

Tror likevel ikke helt at det henger sammen. Om kvalmen hadde vært relatert så burde vel testene vært mer overbevisende nå?

Så spennende:) jeg var også kvalm i går, men kun når jeg var litt stressa. Noen blir jo kvalme før de får positiv test, hadde en venninne som var kvalm før IKM og trodde hun var matforgiftet, så viste det seg at hun var gravid:) høres veldig lovende ut Ovidia - jeg heier på deg:)

De jeg har tatt har vært så blendahvite at jeg nesten har blitt blendet.. og jeg har virkelig sett med godvilje;) Så det er håp:)

Her er det fortsatt ingen tr. Litt irriterende, vil liksom at den bare skal komme nå, så jeg kan bli ferdig med det. 

Anonymous poster hash: 7e861...69f

Annonse

Skimter i alle fall noe, Ovidia:)

Tror tr har kommet nå. Litt mindre enn sist, men det tar seg sikkert opp. Har i alle fall gitt opp, og i sted kjøpte jeg eggløsningstester. Tenkte at det er litt greit å se at det faktisk skjer neste pp, selv om syklus er stabil og fin.

Masse lykke til dere som det fortsatt er håp for:)

Anonymous poster hash: 7e861...69f

Jeg tok også en cb pluss i morges, men ingen antydning til strek en gang..:( begynner å tro at dette kanskje bare er en streifer..:/ synes egentlig den svake streken var litt sterkere i går på doc morris også. Jaja, ny test i morgen tidlig - håper jeg blir litt klokere:)

Annonse

Høres veldig lovende ut Ovidia, du er nok gravid:) Du gir meg håp! håper mine streker blir sterkere også! I dag synes jeg den er svakere enn i går. Prøver å innbille meg at de som viser sterkest strek på er mer følsomme enn de andre:P sikkert produksjonsfeil, haha:)

Jeg har ikke IKM før på lørdag, så har enda et liiite håp;) gravde frem en billigstrimmel jeg tok i morges når jeg kome hjem fra jobb, og fant en rosa strek/klatt der hcg streken skal være.. Har helgardering i morgen tidlig med en haug forskjellige merker med tester. Er fortsatt ganske kokt i hodet, har fått mer (og klissete?) utflod og føler meg generelt uggen. Håper i det lengste at tanta ikke dukker opp, evig optimist:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...