Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ovidia

Åh, så spennende dere! :)

I dag har jeg fått bittebittebittelitt lyst brunt i bindet.. Så redd tr kommer i kveld eller i morgen. Er i alle fall forberedt på det. :/ Håper jo til siste slutt, men. Prøver å se det positive i det, hvis tr kommer. Syklus er i så fall stabil og fin, og det er enda mer tid til å spare penger. Barnevogn og utstyr er dyrt;)

Anonymous poster hash: 7e861...69f

Må bare prøve å se positivt på det. Håper virkelig ikke tr kommer hos deg. 

For vår del hadde det egentlig passet enda bedre med termin i april, eller aller helst mai eller juni.  Tar det som det kommer. 

Fortsetter under...

Gjest Ovidia

Kan jo godt tenkes at det både er for tidlig og at prøven var utvannet Piasawa. Heier på deg! 

Jeg venter med å teste på nytt til i morgen. Har ikke særlig tro på klaff, men håper jo.

Nesten umulig for oss å få dette til. Begge reiser/pendler mye med jobb for tiden, så nesten umulig å time treff ved el. Og en noe ustabil syklus gjør det ikke bedre. 

Kjenner problemet med ustabil syklus! Forventet IKM for meg er på lørdag, så ustabil til tusen her og:) vi reiser heldigvis ikke så mye med jobben, så det bør ikke stå på det:) men forstår at det må være vanskelig! Vi tester igjen i morgen, skal prøve å ikke drikke noe etter klokken 21 i dag, får heller ta en tyggis om jeg er like uttørket:P må innom og hamstre nye tester i dag, hvilken er mest sensitiv?

Annonse

Annonse

Åå:/ Masse lykke til neste gang, FrøkenMaya! :)

Viktig å glede seg over andre ting mens man holder på, og se alt det positive:) Livet er jo her og nå, kjipt å gå glipp av det;)

Jeg har bare fått bittelitt brunt i dag.. Så litt usikker på hva som skjer. Forrige gang, og alltid ellers, så kommer det ganske raskt en voldsom "flom". Kjente litt stikkinger nederst på magen (ved livmor, kanskje) i dag. Kan ikke huske å ha kjent det under tr før. Men kjenner jo så etter hele tiden.

Uansett, hadde forsonet meg med at alt håp var ute, og begynt å se fremover, men nå er jeg litt usikker. Vil egentlig ikke få nye, falske forhåpninger, da, men hører jo om de som har bittelitt blødninger og er gravide likevel. Evt. litt sen såkalt festeblødning.. Hadde jeg hatt billigtester hadde jeg tatt en. Får se hva som skjer i morgen. Men tr dukker nok opp snart, mistenker jeg.

Spennende med dere andre:) Gøy å ha noen å snakke og håpe med:)

Spennende med deg, Piasawa! Krysser fingrene:)

Jeg har enda ikke fått noe ordentlig tr.. Men har veldig vondt i ryggen, så er sikker på at den er rundt hjørnet. Tok en test (cb) i dag tidlig for sikkerhets skyld: blendahvit.

Gir ikke heeelt opp før tr kommer tydelig, men forventer ikke at det gikk denne gangen.

Et lite spørsmål: hvis dere får litt brunt en dag eller to før tr kommer for fullt, hvilken dag teller dere som første dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...