Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg klarte å svi av ein test i dag, var ikkje antydning til strek ein gang! Kjenner eg er begynt å bli frustrert.. Er jo fortsatt noken dager til IKM, men virker så lenge likevel. Har så lyst at det skal klaffe denne gangen! No må eg vertfall vente til mandag før eg prøver igjen :-P

Fortsetter under...

De få dagene virker lenge, ja. Kjenner jeg er så redd for at tr kommer.. Har litt svake murringer av og til:/ Kan jo få det uansett, men.

Jeg klarte å vente i dag, da! Men det kan hende det blir i morgen;)

Anonymous poster hash: 7e861...69f

I går kveld og i dag har jeg hatt skikkelige mensmurringer. Observert et par dråper brun utflod, men det ble med det. Enten kommen mensen en uke for tidlig og syklusen krøller veldig, ellers kan det vel passe greit med noe slikt ca 8 -9 dpo ;) Spent på hva temp sier i morgen, den har de siste dagene bare økt. Dessuten pleier ikke mens starte slik, pleier starte med blod på papiret og deretter kommer smertene snikende i timene etter.

Vi får se, vi får se. Greit nok at mye kan være innbilning, men disse smertene er ikke bare i hodet mitt, det er helt sikkert. Nesten verre enn ved maks menssmerter jo... Om dette skal være normalen med slike smerter flere ganger pr mnd fremover uten grunn så er det bare kjipt å være kvinne :-@

Dette er spennende dere!

Tar alle symptomer med en klype salt, og prøver å forberede meg på tr eller negativ test.. Men blir nok veldig skuffet uansett. Er jo bare 2. pp, så skal ikke klage, altså. Men har gått og lengtet så inderlig, og ventet på å kunne prøve i fem-seks år, så det føles som en evighet.

Krysser fingrene for dere alle! :) :)

I dag tidlig fekk eg stikkinger i underlivet, kjentes nesten ut som noken stakk meg med nåler! :-P Satt på jobben og kvapp nesten då det stakk til. Det varte berre noken sekunder kvar gang og var over etter 30 min. Nokon som har opplevd dette før? Blir nesten litt paranoid merker eg :-P Huff, kjenner på alt og ingenting, ikkje lett å la vere å "finne" symptomer ;)

Annonse

Jeg har hørt at slike stikkinger kan være relatert til graviditet:) Men det kan nok være andre ting også -som med alt;)

Jeg tok en test (CB) i dag tidlig, og den var negativ:( Håper at det var for tidlig, kanskje 12 dpo, men kan også hende eggløsning var senere enn antatt. Var veldig skuffende, men gir ikke opp før tr kommer! Skikkelig kjedelig å gå i tre-fire dager og være kvalm, og så er det ingen ting, da;)

CB trenger en del hcg for å slå ut som positiv så håpet er ikke ute for deg enda :-) 12dpo er jo ikkje IKM dagen din heller kanskje?

:)

Tror IKM er 1. juli, så et par dager igjen. Men står på testen at 88% får positivt svar 3 dager før, så tenkte jeg måtte prøve.. Håper så inderlig at det bare er for tidlig:)

Skal vente til 2. eller 3. juli, tenker jeg, før jeg tester. Er jo ikke sikkert syklusen min er nøyaktig på dagen stabil heller. Hvis tr kommer skal jeg kjøpe noen eggløsningstester for neste pp.

Gjest Ovidia

Spennende å høre om symptomene deres. Heier på dere alle sammen. 

Kommer også til å satse på el-tester neste syklus. Men tror egentlig at de er litt bortkastede penger, for har tidligere hatt flere dager på rad med positive tester. Eller så er det noe rart med meg, og det kan jo hende siden det ikke blir noen spire :) 

Annonse

Æsj, her kom vel TR i natt. 5 dager for tidlig ifht 28-dagers syklus. Så syklusen krøplete nok fortsatt. Overraskende nok har ikke temp gått ned i det held tatt, noe jeg trodde den skulle? Men kan kanskje være slik om det er sykluskrøll.

Vel vel, da er det på'n igjen om ikke lenge ;) sikkert mulig å lykkes selv om syklusene kløner litt.

Trodde og tempen gikk ned når tanta kom, har du testet?

Ja, den er like høy som ved det som antagelig var el i dag...

Men er første syklus jeg temper, så jeg vet jo bare hva jeg har lest. hadde inntrykk av at den skulle gå ned enten rett før eller i det minste samme dag som TR. Temper til samme tid, før jeg står opp osv, så det er liksom ikke feil heller, følgen en fin stigende kurve på 4. dagen. Men blør gjør jeg i hvertfall. 

Gjest Ovidia

Når jeg skulle kaste noe i dag måtte jeg bare dobbelsjekke testen en gang til - og da var det en svak strek..! Men dette er jo etter tidsfristen er gått ut (brukte CB pluss)..:/ hva tror dere?

Hadde ikke gitt opp. Sist fikk jeg først positiv etter fristen, så før fristen og sterkere etterhvert. Krysser fingrene!!! 

Hva tror dere om denne da: 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=286873

Endret av Ovidia

Åh, så spennende dere! :)

I dag har jeg fått bittebittebittelitt lyst brunt i bindet.. Så redd tr kommer i kveld eller i morgen. Er i alle fall forberedt på det. :/ Håper jo til siste slutt, men. Prøver å se det positive i det, hvis tr kommer. Syklus er i så fall stabil og fin, og det er enda mer tid til å spare penger. Barnevogn og utstyr er dyrt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...