Gå til innhold

Dere som har boblebad, smart eller bortkastet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte bruker dere det? Hva med ungene bruker de det mye? Eller blir det stående "ubrukt"?

Vurderer dette i 1etg. I 2etg har vi stor dusj.

Erfaring mottas med takk:-)

Anonymous poster hash: 96fcc...9b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene bruker det mye og jeg av og til. Veldig digg! :)

Skrevet

Totalt bortkastet.

Anonymous poster hash: 9c48c...57e
Skrevet

Kjøp det før min skyld :)

Mitt største ønske når det kommer til bad. Er vi på besøk hos mine foreldre bor jeg i bobblebadet og ungene kunne sovet der ;)

Anonymous poster hash: f90f1...95e

Skrevet

Jeg hadde der jeg bodde før. Det ble ikke brukt hver dag, og i lange perioder ingenting. Men de gangene det var i bruk så var det totalt verdt det. Jeg savner badekar nå...

Skrevet

Vårt blir mye brukt.

Guttungen bader minst 3 ganger i uka.

Vi voksne innimellom.

Men vi har dusjen oppi der så tar ikke mere plass.

Skrevet

Ååå, det kunne jeg tenkt meg å hatt!! Har bare vanlig badekar, skal kjøpe boblebad når jeg vinner i lotto..... ;-)

Anonymous poster hash: 4b3e8...0f2
Skrevet

Ungene bader i det hele tiden, mens jeg bruker det en gang i ny og ne. Hadde fint klart meg uten, er ikke noe must for min del. Grunnen til at barna bader er fordi det er det eneste badekaret vi har, og de liker bedre å bade enn å dusje. Sjelden boblene blir brukt da det krever en del vann- og jeg har ikke så mye vann i til barna når dem bader da de enda er ganske små (eldste er 4 og yngste er 1). 

Anonymous poster hash: 6c851...929
Skrevet

Noe dritt! Ungene bader mye, men ikke med bobler/ jet på. Har brukt det en gang på 3 år. Forferdelig å vaske, ungene har fått blåmerker og sår (!) av dysene. Her skal det vekk!

Anonymous poster hash: 231d7...273

Skrevet

Totalt bortkastet. Foretrekker å bli ren, ergo; jeg dusjer.

Anonymous poster hash: 9f693...e70

Skrevet

Bruker badekaret et par ganger i uken og ELSKER det! Veldig enkelt å vaske. Vi har kun badekar, ikke dusj. Beste avgjørelsen noensinne :P

Skrevet

Vi har, men bruker det ikke så ofte. Som regel blir det seint nok før ungene skal legge seg så de rekker kun en kjapp dusj. Dessuten tømmer man jo hele varmtvannstanken om man fyller det.

Anonymous poster hash: cfdde...5fd
Skrevet

Det bråker så fælt at det ikke er avslappende.. kanskje de nyeste modellene er mer stille?

Totalt bortkastet her - ønsker å få kastet det ut..

Anonymous poster hash: 9ddd9...a9b

Skrevet

Vi har d men bruker d ikke.. Er så mye dritt som blir blåst ut av dysene syns jeg.

Skrevet

Bortkastet. Her i huset blir det brukt som vanlig badekar, boblene brukes omtrent aldri. Jeg liker å ta skumbad av og til, men når jeg slår på boblefunksjonene blir det for mye skum etter bare et minutt eller mindre. Frittstående, vanlig badekar med løveføtter er mer min stil.

Anonymous poster hash: 43534...2ed

Skrevet

Inne blir det sjelden brukt, hadde ikke trengt boblefunksjonen. Ute bruker vi mye i perioder, spesielt på vinteren om vi har vært aktive hele dagen, småfryser og er støle. 

Skrevet

bruker det mye  både jeg og ungene :-)

Skrevet

Inne brukes det ofte av ungene, noen ganger av oss. Men det blir som oftest en dusj.

Ute brukes det mest av meg og mannen :-) Vi sitter ofte ute med et glass vin eller kald drikke og skravler eller ser på stjernene på kvelden. Det er ekstra deilig på vinteren, da brukes det nesten daglig.

Skrevet

Dysene er vonde :(

Plagsomme

Boblene blir ikke brukt av barna ihvertfall

Anonymous poster hash: 7883e...a09

Skrevet

Bortkastet. Her i huset blir det brukt som vanlig badekar, boblene brukes omtrent aldri. Jeg liker å ta skumbad av og til, men når jeg slår på boblefunksjonene blir det for mye skum etter bare et minutt eller mindre. Frittstående, vanlig badekar med løveføtter er mer min stil.

Anonymous poster hash: 43534...2ed

tips: skumbad/oljer ødelegger pumpa

Anonymous poster hash: 2181a...a7c

Skrevet

altså man kan ta skumbad bare man ikke skrur på boblefunksjonen..

Anonymous poster hash: 2181a...a7c
Skrevet

Vi har boblebad. Har brukt 'boblefunksjonen' hele to ganger på de to årene vi har bodd her. Bruker selve badekaret hver dag da.

Skulle jeg ha tatt et valg nå hadde jeg kjøpt et vanlig badekar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...