Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Del Skrevet 13. juni 2014 Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet! Etter en kveld med grilling og jeg drakk 2 glass vin, ville selvfølgelig lillesøster ha pupp (selv om hun ikke pleier å spise så sent). Jeg VET at man alltid skal ta forbehold om at babyen vil ha mat, men denne gangen gjorde jeg det altså ikke. Har aldri skjedd før, og kommer ikke til å skje igjen at jeg tar en slik sjanse… Hun sovnet i ni tiden den kvelden (pleier å legge seg 1800), og sov helt til 0530 (det er som regel normalt). Så sov hun mye den dagen, og la seg også sent kvelden etterpå, da det var sommeravslutning på skolen. Og i dag sover hun også mye. Jeg sitter her med angst for at det er de to glassene som har forgiftet henne!! Hvorfor sover hun plutselig så mye?! Fornuften i meg sier at hun sikkert sover mer fordi hun har lagt seg senere. Jeg skal prøve å legge henne litt senere i kveld, kanskje hun ikke trenger å legge seg så tidlig. Anonymous poster hash: 3f637...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #2 Del Skrevet 13. juni 2014 Må legge til at hun virker fornøyd på alle andre måter:-) Anonymous poster hash: 3f637...9d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Del Skrevet 13. juni 2014 Bare nyt det! Det er i alle fall ikke vinen sin "skyld". Det er nok heller det at hun fikk et ekstra måltid den kvelden og hoppet kanskje over det neste? Og så er det sånn at søvn avler søvn, så det kan være grunn til mer søvn på dagen IKKE ha dårlig samvittighet! Anonymous poster hash: 386b0...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Del Skrevet 13. juni 2014 Hehe kjenner meg så igjen! Anonymous poster hash: e64ab...20f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babelina Skrevet 14. juni 2014 #5 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke beskymre deg! Har bade hatt et og to glass og ammet! Altfor mye hysteri rundt det emne her i Norge. Nyt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå