Silje Alsaker Skrevet 13. juni 2014 #1 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hei.Jeg er ledig som dagmamma fra August 2014, og har plass til ett barn.Jeg er selv hjemme med to barn, en på 2 år, og ei som blir 4 til høsten. Har flere års erfaring fra barnehage, og 6mnd erfaring som dagmamma. Har også teori til barne og ungdomsarbeider. Kan få referanser om ønskelig.Vi liker å være ute, og prøver å ha minst en tur ut hver dag. Vi tenker å bruke åpen barnehage og barnesang aktivt. Liker også godt en tur til biblioteket eller dyreparken, og dette er steder som blir besøkt gjevnlig. Jeg bor i en leilighet på søm, med egen hage, og lekeplasser i nærheten. Måltider får barnet inklusiv i prisen, og varierer med varme måltider i løpet av måneden. .Om du er interessert i mer informasjon, ta kontakt på: [email protected]Med vennlig hilsen Silje Hjelmås Alsaker Endret 13. juni 2014 av Silje Alsaker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144148488-ledig-dagmamma-kristiansand-s%C3%B8m/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå