Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #1 Skrevet 13. juni 2014 Skulle gjerne prøvd å henta inn litt "tapte" studiepoeng mens jeg går hjemme med minstemann. Noen som veit om studier uten oppmøteplikt og som ikke har bøttevis med arbeidskrav underveis? Går greit å lese til eksamen, men å sitte å skrive hundreogørten oppgaver med en liten en i huset satser jeg ikke på... Nettstudier er så fryktelig dyrt, så hvis noen vet om "vanlige" studier hvor man kan slippe å møte opp til forelesninger så er det å foretrekke... Anonymous poster hash: 7ad20...bf0
mamma_til_gutt Skrevet 13. juni 2014 #2 Skrevet 13. juni 2014 Jeg er siviløkonom, og det var svært lite obligatorisk der. 1 eller 2 ting på 5 år.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #3 Skrevet 13. juni 2014 På uio kan man ta en del enkelt emner som ikke krever oppmøte i hvertfall. Men ofte er det slik at man må levere ett arbeidskrav eller to for å kunne gå opp til eksamen, men ikke alltid. Les på emnebeskrivelsen. Det kommer helt an på hva du vil studere. Anonymous poster hash: 004b5...608
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #4 Skrevet 13. juni 2014 Det du er på jakt etter er altså fag der du kan få mye studiepoeng uten å bruke mer enn noen timer på å lese og så ta eksemen. Jeg vet ikke om fag med pensum, men du kan ta deler av jusstudiet, du kan ta statistikk, internasjonal økonomi og mye annet som privatist. Du finner oversikt på universitetenes hjemmesider. Anonymous poster hash: 1da4b...18d
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2014 #5 Skrevet 13. juni 2014 Økonomi. Kommer litt ann på hvilken skole det er, men hos oss er det minimalt med obligatorisk. Er ca en oppgave pr semester i et fag som er obligatorisk, ingen oppmøteplikt, bare å møte til eksamen! Anonymous poster hash: 9d418...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå