Gå til innhold

ahhrgh, ikke sovet i hele natt... (sutreinnlegg ;-) )

Anbefalte innlegg

...fordi noe kynner-aktig har kommet og gått gjennom hele natta. Min tredje fødsel er snart rundt hjørnet (to dager på overtid), men selv om det har kommet relativt regelmessige kynnere, har de aldri tatt seg opp til å bli mer enn middels ubehagelige. Skuffa! :( I tillegg har lillemann sprellet så godt han har kunnet mellom takene, så det har ikke vært lett å finne roen... 

Nå har jeg stått opp, spiser frokost (kl 0500! :) ) og skal forsøke å sove litt igjen. Hååper jo at kynnerene er et tegn på at fødselen er i gang snart - selv om jeg vet at det ikke trenger å være det... 

De kommer forresten hvert femte minutt, hmmm. Lurer på om jeg bør ringe føden, bare for sikkerhet skyld. Barn nr to kom på to timer... Men da hadde jeg jo skikkelige rier før jeg dro hjemmefra - og dette er nok ikke det... What to do? :) 

Fortsetter under...

Jeg har sovet veldig dårlig i natt også med mye kynner aktivitet. Roet seg etter 3-4 tiden. Det har vært fullmåne i natt og det sies at det kan påvirke fødsel. Jeg er bare 37 +2 på vei så jeg får nok gå en stund til, men at det kan ha påvirket deg og at det er ting på gang det er ganske sannsynlig  :) Lykke til! :)

Takk, alle tre :) Jeg la meg igjen - og da roet det seg, faktisk. LItt skuffa - men tenker at det er vel dette som er "tredjemann-er-en-luring"-opplegget. Jeg har ikke hatt kynnere på den måten med de to første :) 

Så - nå satser vi på at det skjer noe om ikke for lenge... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...