Gå til innhold

jeg skjønner meg ikke på folks ØYEBRYN!

Anbefalte innlegg

Sliter med bryna mine. De består av få hår, som er veldig lyse, samt at de blir lange. Men det er jo flere millimeter mellom hvert hår! Så farger jeg bryn og må nappe de nederste hårene nærmest øye på "bakre del " av brynet...Og plutselig har jeg ikke et hår igjen på en del av den..."Sædcelleryn, nettopp!! Det er jo det det blir.

Inn mot neseroten er hårveksten litt mørkere og litt tettere. Der napper jeg heller ikke noe. Men for og ikke få et bredt strek fra neserot til andre enden av brynet, må jeg nappe litt bakerst.:Og da oppstår problemet..Et hår borte og det blir et hårløst punkt på brynet..Om håret får stå, så gjør det hele brynet til et flatt strek! Litt av et dillema. Så her farges det, nappes etter NØYE gjennomtenking også tegner jeg MELLOM hårene evt i kombinasjon med pudderfarge, slik at de skal se naturlig ut.. Nå er jeg blond selv, og bruker blyant/skygge i type blond også.. Ikke brun eller grå og i hvert fall ikke sort. Så det blir ikke særlig markerte bryn til slutt uansett. Bare synlig, og litt bredere enn hva de er etter "plukking"..

Blir like skuffet hver gang man får tips om hvordan man skal måle opp bryn og tegne opp og nappe etter dette for og få "perfekte bryn til ditt ansikt". Hva skal man gjøre når man ikke har hårvekst (selv ikke uten napping) der det SKULLE vært hår, og alt håret på halve brynet er plassert der det så absolutt ikke burde være noe hår..................

Anonymous poster hash: 55faa...7ba

Bruk vippeserum på bryna, alternativt castorolje/ricinolje som stimulerer hårvekst. ;)

Har prøvd det. Funket faktisk veldig bra på vippene, men ikke på bryna. Der det ikke er hårvekst, dukker det ikke opp hår. Det bare stimulerer hårsekkene som allerede ER der til og vokse bedre og holde lenger på hårene.

Anonymous poster hash: 55faa...7ba

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...