Gå til innhold

Perfekt høyde på kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 175 cm og er fornøyd i dag. Men i oppveksten følte jeg meg alltid "størst" da jeg alltid var høyest.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er 168, men skulle gjerne vært 162. Jeg føler meg så høy, jeg ser "ned" på alle i omgangskretsen. Føler meg som et forvokst misfoster.

Anonymous poster hash: 04e36...4ce

Du tuller?

Skrevet

Er 167, og er veldig fornøyd med høyden. Ville hverken vært lavere eller høyere om jeg kunne velge :)

Anonymous poster hash: 77f2b...640

Skrevet

Er 174 og synes det er en perfekt høyde. Kunne også vært 2-3 cm høyere, men ikke noe mer enn det. Kortere enn 170 ville jeg heller aldri vært. 

Anonymous poster hash: a44e4...60b
Skrevet

Er 176 og veldig fornøyd med det :)

Anonymous poster hash: eff4a...c75
Skrevet

her var det mange "høye" syntes jeg..

Jeg er 165, skulle gjerne vært litt høyere, men samtidig er jeg også fornøyd… Hvis jeg går ned litt i vekt blir jeg lita og nett  ;) får satse på det jeg da, hehe

Anonymous poster hash: 406f6...ab7

Annonse

Skrevet

Jeg er 1.60 og skulle gjerne vært lavere. Perfekt høyde på kvinner kan jo være så mangt, men jeg syns det er søtt å være lav.

Skrevet

174 er min høyde. Hadde nok følt meg mer vel i høye heler dersom jeg var noen cm kortere, men ellers liker jeg høyden her :)

Anonymous poster hash: abcf2...9c9

Skrevet

Er 160, føler meg ikke lav. men jeg kunne ønsket meg at norske butikker førte petit og bukser med 30" lengde. 

Skrevet

Jeg er 162 cm og er veldig fornøyd med min høyde :)

Anonymous poster hash: 7720e...bed

Skrevet

175 cm. Helt greit det! Haha, må bare le av alle "problemene" mange har med høyden sin.... Uff, tror dere behøver å skifte litt fokus!!!

Anonymous poster hash: 8458c...2dd

Skrevet

Jeg er fornøyd med min høyde, selv om det til tider er upraktisk å være lav (158 cm). Heldigvis er jeg en kløpper på å klatre ;) Da jeg var yngre ønsket jeg å være 165 cm, det var for meg den Perfekte høyde. I dag bryr jeg meg ikke. Min høyde er kanskje ikke veldig ettertraktet for andre kvinner, men jeg har faktisk fått mye skryt for mine 158 cm. Det vekker visst beskyttelsesinnstinktet hos noen menn :P

Skrevet

172 - 173.

Er selv 169.

Annonse

Skrevet

168 cm. 

Det er min høyde, og jeg er sånn midt på treet. Ikke for høy og ikke for lav. :-)

Skrevet

Jeg er 164 cm og skulle gjerne vært ca 170 +/- 2 cm. Alle de ekstra cm kunne vært på bena... Har lang overkropp og korte ben.

Anonymous poster hash: 276c3...565

Skrevet

Jeg er 1,68 og syntes det egentlig er veldig greit, men skulle gjerne hatt litt lengre bein.

Har både korte og lange venninner. Aldri tenkt at det ene er bedre enn det andre så lenge man ikke er helt i enden av skalen.

Anonymous poster hash: fd66e...31a
Skrevet

Jeg er 176 cm høy og trives veldig godt med det :) En fordel er det også nå som jeg er gravid, livmoren kan vokse i høyden og jeg har dermed mindre mage enn mange andre :)

Skrevet

Jeg er 182 og godt fornøyd med mine lange ben.

Ideelt sett ville jeg vært 175, og følt meg litt mer komfortabel i høye hæler.

Ville aldri vært under 170.

Anonymous poster hash: 4cdfb...880

Skrevet

Rundt 160. For meg er liten og nett synonymt med femininitet.

Anonymous poster hash: a4e5c...9e6

Skrevet

Er 1,59 og trives med det. Mannfolk har alltid vært gira på meg. Føler meg ekstra sexy i hæler. Men sånn til daglig kunne jeg godt tenkt meg å vært 1,63 kanskje. 

Har høye veninner som kunne tenkt seg å vært lavere. Det er alltid jeg som har dratt mannfolkene av alle oss. Så tror faktisk veldig mange menn liker små, sexy damer! ;) 

Anonymous poster hash: 21586...759
Skrevet

Er høy og stolt av det! 176:) høye damer er pent syns jeg.

Skrevet

Jeg er 167, skulle gjerne hatt 5 cm til ;)

Skrevet

Jeg er 178 cm. over bakken og er fornøyd med det :) Følte meg ukomfortabel med det i 12-15 års alderen, men gikk greit da guttene også begynte å strekke seg litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...