Nikkamoren Skrevet 12. juni 2014 #1 Del Skrevet 12. juni 2014 I dag ville Lillemor på 3,5 år danse for meg. Da skjønte jeg plutselig at jeg ikke hadde peiling på hva jeg skulle søke etter på You Tube som kunne fenge. Alle gamle Cd-er ligger langt inne i boden. Lillebjørn Nilsens Haba Haba i bilen, men den er mest til å synge til. Alle sjangre er velkommen, klassisk, salsa, barnemusikk, you name it.. Hva liker 4 åringen din å danse til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shewolf Skrevet 11. januar 2015 #2 Del Skrevet 11. januar 2015 Min har følgende favoritter: Let it go (fra frozen) 1001 arabian nights (husker ikke artist) Toy box (stortsett alle sangene) Aqua (stortsett alle sangene) Opa opa Chihuahua 5 fine frøkner - giselle U name it! Alt med rytme stortsett, men 90-talls låtene er stortsett en hit her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. januar 2015 #3 Del Skrevet 21. januar 2015 Ungene her i huset elsker CDen fra Barnas Supershow. De synger og danser for full når den står på, og etter at jeg selv har hørt sangene omkring hundre ganger må jeg si at noen av dem fenger ganske bra http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/CD/Diverse_Barn/Barnas_Supershow_-_Vrt_Eget_Sted/?id=61153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå